Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant i 2016

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-16, 22:41   #421
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Ingen sanger her.
Bare litt over en uke igjen. Bunaden er hus og sølvet er pusset.
Kakene er bestilt fra venner og menyen er klar.
Hele familien har klær og bordpynt er innkjøpt.
Jeg skal holde en liten tale og vi skal ha quiz om konfirmanten.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-16, 23:00   #422
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.907
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Ingen sanger og bare en ørliten tale. På dette punktet er vi veldig enige.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-16, 09:20   #423
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.035
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Konfirmantene mine (dvs. den ene; han som liker oppmerksomhet ) har faktisk selv forsikret seg om at bestefar har tenkt å skrive sang. De er så vant til sanger i store dager på vår side av familien at det er visst en selvfølge for dem - jeg kommer fra en ekstremt sangglad familie. Alle de store dagene de har vært i har da vært type 70- og 80-årsdager, men de reflekterer tydeligvis ikke over at en konfirmasjon kan være annerledes.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-16, 10:24   #424
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Konfirmasjonen overstått i helgen som var. Henting og baking av kaker pg pynting av lokalet ble gjort kvelden før. Vi hadde nok mat (tapas og taco) og kaker. Seremonien var fin og selskapet var vellykket. Fornøyde foreldre og konfirmant.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-16, 10:25   #425
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.361
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Taler blir det nok, fra oss (muligens meg), besteforeldre, sikkert faddere etc. Sanger skal vi ha, men vi forbereder kun ferdige sanger. Om noen skriver sang tar vi med det, men ikke så vanlig i vår familie. Mye allsang er imidlertid helt innafor. Det blir vel også en del musikalske innslag av typen solospill med piano, inkludert av konfirmanten selv, tror jeg.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-16, 19:38   #426
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Hvor mange kaker til 23 voksne og 15 barn?

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-16, 20:52   #427
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.777
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Da er vi klar på lørdag. Gratulerer til alle dere andre også. Ferdig med denne konfirmanten så skal det sys bunad til nestemann i 2017.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-16, 23:00   #428
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.206
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Hvor mange kaker til 23 voksne og 15 barn?

7-8?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 07:05   #429
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.370
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Lykke til alle som skal til pers denne helga!

Vi hadde ingen sanger. Mannen hadde laget en powerpointpresentasjon med bilder og film som ble vist i flere omganger.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 07:14   #430
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.797
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Konfirmasjon i morgen! Mye som gjenstår, men vi har begge fått permisjon fra jobb i dag så vi kommer nok i mål

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 07:49   #431
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.361
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

I dag er været slik det var på storebror sin konfirmasjon for 4 år siden, 5. mai 2012. Håper vi får litt mer vår om 3 uker.

Masse lykke til alle som skal til pers i helgen!! Hører gjerne tips og triks i etterkant, man glemmer fort ting man tenkte var lurt å huske til neste gang, når neste gang er fire år til.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 08:10   #432
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.021
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Ja, lykke til dere som skal til pers i helgen, og legg gjerne ut bilder av oppdekkinger, jeg trenger litt inspirasjon!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 10:24   #433
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.370
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Her har konfirmanten blitt syk med feber og oppkast, så jeg er sjeleglad for at dagen hans var forrige helg.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 12:31   #434
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Her har konfirmanten blitt syk med feber og oppkast, så jeg er sjeleglad for at dagen hans var forrige helg.

Så bra at det er nå. God bedring
Her ligger min konfirmant syk pga pollen/forkjølelse. Heldigvis ei uke igjen

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 12:53   #435
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.907
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Kjedelig med sykdom! Min konfirmant er jo syk hele tiden, men vi prøver å skjerme litt så formen skal være best mulig til selve dagen. Det betyr nok at f.eks fotografering utgår i forkant, men det er jo ingen krise. Det kan vi gjøre på dagen eller en annen dag.

Jeg har litt lavere skuldre nå egentlig, mest fordi jeg har nedskalert egne forventninger. Det er så mye annet som foregår samtidig at det rett og slett blir for mye å ta hensyn til alle faktorer. En fin fest for den fine ungdommen vår skal det nok bli uansett.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 12:58   #436
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.370
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Så bra at det er nå. God bedring
Her ligger min konfirmant syk pga pollen/forkjølelse. Heldigvis ei uke igjen

Takk, regner med at han er på beina igjen i løpet av helga. Hører at han hoster også, så han har fått både det ene og det andre.

God bedring til din også!

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 21:03   #437
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

I dag fikk jeg vite at fra neste kull så er konfirmasjonen i september. Og hun som fortalte meg det hadde bestilt lokale for fire år siden, men fikk heldigvis byttet.
Konfirmasjonen det er snakk om står i 2018.
Min 2018-eventueltkonfirmant har ikke bestemt seg ennå, så jeg skjønner jo at vi ikke har stor sjanse for å kapre lokaler i området.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-16, 23:13   #438
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.678
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

I dag fikk jeg vite at fra neste kull så er konfirmasjonen i september. Og hun som fortalte meg det hadde bestilt lokale for fire år siden, men fikk heldigvis byttet.
Konfirmasjonen det er snakk om står i 2018.
Min 2018-eventueltkonfirmant har ikke bestemt seg ennå, så jeg skjønner jo at vi ikke har stor sjanse for å kapre lokaler i området.

Kan du ikke bare holde av lokalet nå og se?

Fire år til jeg har konfirmant. Men likevel følger jeg med på årets tråd.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-16, 07:55   #439
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Lykke til med dagens konfirmasjoner.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-16, 12:19   #440
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

En uke igjen. anikk:

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no