|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#401 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Ikke vin.
|
|
|
#403 |
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Neste uke er enn så lenge den eneste uken det IKKE er noe her, men hunden må til dyrelegen da, sånn ca 10-14 dager etter fredag. Dersom den timen havner på onsdagskvelden har jeg hverken barnevakt eller bil, så jeg må avvente litt. (Får liksom ikke helt velge slike vet.timer, de får man den dagen de er, virker det som...)
|
|
|
#406 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Jeg vil veldig gjerne, men mannen reiser i havet den dagen så da er det to uker jeg er stuck hjemme på kveldene. :hmpf: .... Meeen dere må gjerne komme en tur til meg i løpet av de to ukene.
|
|
|
#409 |
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Den vesle detaljen hadde jeg glemt, jeg er sofamat fra 8... Dvs, ligge på sofaen i en mest mulig bekkenbehagelig stilling og gjøre ingenting. (8 rett og slett for da sover Knerten, så frem til da KAN jeg ikke det om jeg vil eller ei...) Våken er jeg forsåvidt, men om det er forsvarlig å prøve å kjøre hjem etter endt treff (gitt at jeg finner veien dit i utgangspunktet) er muligens på grensen....
|
|
|
#410 |
|
er her
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Jeg har en god sofa Malama om du må ligge litt.
|
|
|
|
#411 |
|
er her
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Når vil dere komme foresten?
|
|
|
|
#413 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Er det for sent å melde seg på? Hadde vært koselig med et treff igjen, selv om jeg også kan være tildels ekstremt kveldstrøtt for tiden (blir en høneblund her også). |
|
|
|
|
|
#416 |
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Jeg skal avklare med mannen i kveld, det er jo faktisk en forutsetning at han kan ta seg av hus og heim (eller gutt og hund i alle fall), mao, er hjemme... I så fall trenger jeg veibeskrivelse.
|
|
|
#417 |
|
er her
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!De som kommer kan altså bli:
|
|
|
|
#418 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Jeg er ikke 100% sikker på om jeg klarer å komme. Det kommer litt an på hvordan natten går, om jeg får noe søvn. |
|
|
|
|
|
#419 |
|
er her
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Hekletøy går greit, jeg lurte på om jeg skulle lære meg å hekle, så da må du nesten komme så du kan lære meg.
|
|
|
|
#420 |
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Mannen er i alle fall hjemme i morgen, så da er det bare formen min som avgjør. Det har gått bedre med bekkenet de siste dagene, etter at jeg har lært meg å ta mer hensyn til det, så det lover jo godt. Gitt grei nattesøvn og en grei dag på jobb, altså.
|
![]() |
|
|