Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-09, 20:14   #1
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Endelig!

UGG Adirondack. Har "siklet" etter disse i lang tid nå og nå investerte jeg liksågodt i dem. Prøvde flere andre liknende sko også, men denne var disse som var de beste.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 30-12-09, 22:17   #2
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Endelig!

UGG Adirondack. Har "siklet" etter disse i lang tid nå og nå investerte jeg liksågodt i dem. Prøvde flere andre liknende sko også, men denne var disse som var de beste.

Hvilken butik fører disse? Det er utrolig fine!

Corbeille er ikke aktiv  
Gammel 30-12-09, 23:56   #3
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Denne er bestilt, men altså ikke mottatt enda.

Ullvott er ikke aktiv  
Gammel 31-12-09, 09:53   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ullvott, her.

Denne er bestilt, men altså ikke mottatt enda.

Artig. Denne har jeg akkurat sendt tilbake. Den satt ikke så pent på meg, og den var veldig tynn i stoffet. Men med en underkjole går det sikkert bra. Den er jo veldig fin!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 31-12-09, 22:35   #5
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

DKNY støvler i grått,beig og blått.

Avelonia er ikke aktiv  
Gammel 01-01-10, 21:40   #6
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Corbeille, her.

Hvilken butik fører disse? Det er utrolig fine!

Jeg kjøpte de hos Agnar Hagen sko i Bogstadveien, men dette var det aller siste paret. Mener jeg ellers har sett dem hos Grædsen Skotøimagasin i Grensen.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 02-01-10, 21:43   #7
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Artig. Denne har jeg akkurat sendt tilbake. Den satt ikke så pent på meg, og den var veldig tynn i stoffet. Men med en underkjole går det sikkert bra. Den er jo veldig fin!

Blir spennende å se hvordan den blir på da. Det er jo litt av utfordringen med nettshopping.

Ullvott er ikke aktiv  
Gammel 03-01-10, 14:14   #8
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jålebeinet er aktiv nå  
Gammel 01-01-10, 10:27   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-01-10, 10:30   #10
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Du Nessie, hvor er den orange toppen fra?

Gammel 01-01-10, 10:32   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Du Nessie, hvor er den orange toppen fra?

LaRedoute Tilbud!

http://www.laredoute.no/DetailPages/...earchBackLink=

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-01-10, 10:41   #12
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

LaRedoute Tilbud!

http://www.laredoute.no/DetailPages/...earchBackLink=

Takk, men de hadde ikke str min.

Gammel 01-01-10, 11:25   #13
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

DKNY støvler i grått,beig og blått.

De var skikkelig tøffe!

Gammel 01-01-10, 15:45   #14
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

De er veldig deilig å gå med også,varme er dem også. Ble litt irritert på selger, for jeg spurte om de var varme og om jeg måtte gå opp en str slik at jeg fikk i ullsokk. Svaret jeg fikk: Det har jeg ikke no erfaring med, med de støvlene der er nok mere show of, en de er varme. Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått for Timberland i stede.

Herregud tenk å svare sånn da!

Avelonia er ikke aktiv  
Gammel 01-01-10, 15:49   #15
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det var et ærlig svar jeg da

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 01-01-10, 15:50   #16
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg synes det var et ærlig svar jeg da

Ja, det var jo det. Men litt på kanten, for skoene er virkelig varme. Og selv om det er en dyr sko, så kan man faktisk ikke tilate seg å sette folk i bås!

Avelonia er ikke aktiv  
Gammel 01-01-10, 16:05   #17
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, noe salgstriks kan det hvertfall ikke beskyldes for å være! Bra de lever opp til forventningene - de var kule!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 01-01-10, 16:40   #18
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 04-01-10, 19:57   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg fryser på føttene!
Så da har jeg bestilt meg slike, på tilbud hos www.intersport.no

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-01-10, 20:09   #20
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg fryser på føttene!
Så da har jeg bestilt meg slike, på tilbud hos www.intersport.no

pris?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.