|
|
#401 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 20091. Siri Hustvedt: The Sorrows of an American. Jeg likte den veldig, veldig godt, hun troner høyt på listen over mine favoritter. |
|
|
|
|
|
#402 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 20091) Morten Hesseldahl: Drager over Kabul |
|
|
|
|
|
#403 |
|
Textrovert
|
Sv: Bøker lest i 20091. Markus Zusak: The Book Thief. Jeg er enig med det Skilpadda sier i sin spoilertag.
|
|
|
#404 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bøker lest i 20091. Håkan Nesser: En helt annen historie - Liker veldig godt Håkan Nesser sine bøker, og anbefaler bøkene sterkt!
|
|
|
#405 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bøker lest i 2009
Jeg har Øya liggende på vent, har bare et par Harlan Coben-bøker jeg skal igjennom først. Hvis du ikke har lest Senor Peregrino av Cecilia Samartin så kan også den anbefales. |
|
|
|
|
|
#406 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Bøker lest i 20091) Jan Guillou, Men ikke hvis det gjelder din datter. En helt grei bok, og ganske spennende innimellom, men det er usannsynlig hvor enkelt det er for heltene å fikse opp midt i verdenspolitikken. Personene er flate, og det hadde kanskje ikke gjort noe dersom det ikke virket som om Gullou prøvde å gi dem litt liv og personlighet innimellom - uten å lykkes. |
|
|
|
|
|
#407 |
|
Erfaren nok
|
Jeg har ikke lest den, takk for tips!
|
|
|
#408 |
|
Textrovert
|
Jeg likte "The Woods" veldig godt der og da, men i ettertid har den litt bismak. Det som sitter igjen er den litt sjåvinistiske skrivestilen. Mannen min leser boka nå, og han er IKKE imponert. Han kaller skrivestilen for "noir simplistique".
|
|
|
#409 |
|
Erfaren nok
|
Men bøkene fenger meg. Skrivestilen er kanskje ikke suveren, men jeg liker måten bøkene er lagt opp på.
|
|
|
#412 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Bøker lest i 20091. Abid Raja: Talsmann. Interessant om minoritetssosiologi
|
|
|
#413 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 20091. "Venstre hånd over høyre skulder" av Selma Lønning Aarø |
|
|
|
|
|
#414 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Bøker lest i 20091) Jan Guillou, Men ikke hvis det gjelder din datter. En helt grei bok, og ganske spennende innimellom, men det er usannsynlig hvor enkelt det er for heltene å fikse opp midt i verdenspolitikken. Personene er flate, og det hadde kanskje ikke gjort noe dersom det ikke virket som om Gullou prøvde å gi dem litt liv og personlighet innimellom - uten å lykkes. |
|
|
|
|
|
#415 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Bøker lest i 20091. Gert Nygårdshaug: Prost Gotvins geometri. Terningkast: 2 (forsåvidt en ok bok, men det ble altfor mye religiøse fablerier for meg, likte Mengele Zoo veldig mye bedre)
|
|
|
#416 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bøker lest i 20091. Håkan Nesser: En helt annen historie Helt grei krim! |
|
|
|
|
|
#417 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 20091) Morten Hesseldahl: Drager over Kabul |
|
|
|
|
|
#418 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Bøker lest i 20091. Unni Lindell: Honningfellen. Spennende og til tider vel ekkelt realistisk, men jeg likte den.
|
|
|
#419 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Bøker lest i 20091. Ken Follet World without End. Jeg elsket Pillars of the Earth i hine hårde dager, og gledet meg til denne. Litt nedsig, litt stereotype figurer, men jeg var opptatt av historien.
|
|
|
|
#420 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bøker lest i 20091. Håkan Nesser: En helt annen historie - Liker veldig godt Håkan Nesser sine bøker, og anbefaler bøkene sterkt!
|
![]() |
|
|