Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-09, 12:10   #401
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Disse til Malin (på Tiny).

Å...de var fine.....hvordan er de i str ??

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 18:37   #402
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Denne SoftShell jakka får jeg i morra. Har et vennepar som er i Danmark i helga og lurte på om jeg trengte noe fra TTH butikken.
Da er det vanskelig å si nei.....venter spent....

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 19:49   #403
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Vårdress - brukt masse allerede. Litt guttete farger, men hun er nydelig i den:

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 19:51   #404
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Vårdress - brukt masse allerede. Litt guttete farger, men hun er nydelig i den:

Den har vi også, den er så lekker.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 16:11   #405
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Da venter vi på en Brio Sitty, i sort.

Gammel 30-03-09, 18:21   #406
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Å...de var fine.....hvordan er de i str ??

Helt normale, vil jeg si. Hun bruker vanligvis 28, og 29 er fremdeles romslige og gode, og har plass til tykke sokker.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 19:34   #407
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Med sorte bager til, som denne:

Gammel 30-03-09, 19:38   #408
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Bra valg! Jeg ville aldri, aldri, aldri bytta bort min (brune) Mountain Buggy.

Gammel 30-03-09, 19:44   #409
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Bra valg! Jeg ville aldri, aldri, aldri bytta bort min (brune) Mountain Buggy.

Jeg har brun singel OTH nå, og er superfornøyd! Kjøpte den i høst selv om M var to år, for vi skulle da ha et barn til. Problemet ble jo bare at det ble to til, på likt Jaja, får nok solgt singelvogna etterhvert.

Gammel 30-03-09, 20:17   #410
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Jeg har brun singel OTH nå, og er superfornøyd! Kjøpte den i høst selv om M var to år, for vi skulle da ha et barn til. Problemet ble jo bare at det ble to til, på likt Jaja, får nok solgt singelvogna etterhvert.

Livet blir ikke alltid som man har planlagt, men jammen ordner det seg stort sett likevel. Vogna er jo lettsolgt, så du gjorde nok ikke noe dumt likevel.

Gammel 30-03-09, 22:06   #411
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Da venter vi på en Brio Sitty, i sort.

Jeg kan ikke noe for det men jeg digger denne vogna! Har aldri hatt den men har seriøst lyst på den! Lillebror er snart 16 mnd. så den hadde vær en genial ekstravogn til ham, så sant han ikke skal sove. Men har en Zapp så den må vel funke til samme bruk.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 22:59   #412
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

LilleVenn har fått seg vårjakker; en rød, litt lang, jakke fra Mexx og en rosa til barnehagebruk fra Lindex(Fix). Finner ikke bilde av noen av dem

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 00:04   #413
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

I dag har jeg shoppa to brukte ting.

En matroskjole som jeg håper kommer fram til bursdagsfeiring på søndag. Hadde en sånn til storesøster også da hun var 4 år, og elsker sånn stil.

og en Reflexdress som hun kan bruke fram til Reimadressen i 86 passer. Antar den blir litt stor i vår/sommer, så da vil hun ha denne:

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 02:01   #414
Gerbera

Gerbera sin avatar

Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg kan ikke noe for det men jeg digger denne vogna! Har aldri hatt den men har seriøst lyst på den! Lillebror er snart 16 mnd. så den hadde vær en genial ekstravogn til ham, så sant han ikke skal sove. Men har en Zapp så den må vel funke til samme bruk.

Jeg har hatt lyst på den ganske lenge, og siden jeg nå har radert vognparken betraktelig, tok jeg en råsjans, og bestilte den på Kids n Care, på tilbud. Tipper veslesnuppa kommer til å digge den, hun elsker å sitte å holde i bøylen foran på den andre Briovogna.

Åsså er det ganske ironisk at jeg som har kjøpt og solgt vogner over en lav sko, og prøvd det aller meste, ender opp med de to mest trauste 4-hjulingene som finnes!

Gammel 31-03-09, 08:31   #415
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg har hatt lyst på den ganske lenge, og siden jeg nå har radert vognparken betraktelig, tok jeg en råsjans, og bestilte den på Kids n Care, på tilbud. Tipper veslesnuppa kommer til å digge den, hun elsker å sitte å holde i bøylen foran på den andre Briovogna.

Åsså er det ganske ironisk at jeg som har kjøpt og solgt vogner over en lav sko, og prøvd det aller meste, ender opp med de to mest trauste 4-hjulingene som finnes!

Ringen er sluttet, som det heter. Du kan med god samvittighet si: "Been there, tried that!"

Jeg må innrømme at jeg savner den rutete Brio kombi'n til storebror litt. Den er stor og tung og overhode ikke like manøvrerbar som Oth'n, men den er GOD. Lurer på om jeg skal samle alle delene og bruke den litt? Før vi prøver å kvitte oss med den.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 20:30   #416
Noras mamma
Aktiv

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
Noras mamma er litt kul
Standard

Idag har jeg shoppet litt sommerklær til Nora på
http://www.mor-og-barn.dk/shop/frontpage.html

De har så mye fint i Katvig og småfolk. Gleder meg sånn til varene kommer.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg katvig badedrakt.jpg (17,5 KB, 0 visninger)
Filtype: jpg katvig heldrakt sommer.jpg (11,1 KB, 0 visninger)
Filtype: jpg katvig kjole.jpg (12,2 KB, 0 visninger)
Filtype: jpg katvig lue.jpg (5,0 KB, 0 visninger)
Filtype: jpg småfolk heldrakt.jpg (4,3 KB, 2 visninger)
Gammel 02-04-09, 20:43   #417
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Handlet klær fra Urban Elk på minifin.no

Gammel 02-04-09, 20:49   #418
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Evita, her.

Vindstopperfleece fra Kappahl.

Slik vindstopperfleece har jeg kjøpt til jentene også, i rødt. Veldig fine, og like som P.O.P sine i kvalitet.

Katvig genser til storesøster.

i tillegg har vi sammen bestilt litt klær til sommeren fra HM, i håp om at hun kommer til å bruke noe av det da. Det er nemlig ganske mye på "skal ikke ha på seg" lista om dagen...

Gammel 02-04-09, 20:51   #419
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Noras mamma, her.

Idag har jeg shoppet litt sommerklær til Nora på
http://www.mor-og-barn.dk/shop/frontpage.html

De har så mye fint i Katvig og småfolk. Gleder meg sånn til varene kommer.

Den stripete kjolen er så utrolig myk og deilig, den var en favoritt her i fjor sommer!

Gammel 03-04-09, 19:44   #420
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Vi har kjøpt masse ull på tilbud på Cubus. Nå er alt klart for en ny vinter, har masse fra Janus også. Vinterdresser og alt er klart!
Men nå er jeg dritlei vinteren...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.