|
|
#401 |
|
Hertuginne
|
Sv: Takhøyde i forum
Det var det jeg skulle kommentere, ja. Vi har jo et eget fjaseforum, skravleforumet er ment for slikt. Takk, søtsitronen.
|
|
|
#402 |
|
Live and let live
|
Sv: Takhøyde i forumÅh, dere kuppet poenget mitt. Jeg hadde tatt bilde og alt.
|
|
|
#403 |
|
Absolut ateist
|
Ja, det er sikkert mange som tåler en støyt og mange som ikke gjør det. Jeg syns man burde oppføre seg likt mot alle uansett. Det blir ikke riktig at det er helt greit å "ta" noen fordi man vet at de tåler det, alle kan ha en dårlig dag og bli temmelig satt ut av sånt. Snakker forøvrig ikke om meg, men sånn generelt. Det kan godt være at det er jeg som tenker helt på jordet, men om jeg skriver noe til Skilpadda, Skremmern eller Turi, så sier jeg nå det jeg vil si anyway. Jeg kan jo ikke gå rundt og tenke på hvem av dem som er i hvilken posisjon eller hvem som tåler hva.
Jeg syns det er helt på trynet at aC har blitt dratt frem på denne måten. Det viser meg bare at det er en ganske generell regel om at de som sutrer er de som er verst, fordi de ser ikke skaden de gjør selv.
|
|
|
#405 |
|
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
Som ”ny her” så leste jeg at prikkene var innført for di man ikke ønsket ”Passive” medlemmer som bare satt og leste div innlegg (Eller noe i den retning).
|
|
|
|
#406 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg kan ikke komme på hvilken tråd du snakker om her, så det blir generelt.
|
|
|
#408 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Takhøyde i forumJeg ville satt pris på å vite hvem som er i den "kule og ekskluderende" gjengen, slik at jeg kan sende de masse prikker i håp om å få bli med.
|
|
|
#409 |
|
Mother of Dragons
|
Enquiring minds want to know.
|
|
|
#411 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takhøyde i forumEg synest denne diskusjonen til forveksling begynner å likne på mafia og meelopers-diskusjonen på NM. |
|
|
|
|
|
#412 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Pøsj, du sender da bare røde prikker uansett |
|
|
|
|
|
#413 |
|
Absolut ateist
|
Hallo! du kan jo ikke bare slette når vi sitter under og venter på svar på noe du sa.
|
|
|
#414 |
|
Absolut ateist
|
Men enkelte liker jo best rødt!
|
|
|
#415 |
|
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
Sv: Takhøyde i forumEn annen ting jeg reflekterer litt over her er at man drar fram ting man har skrevet om i andre fora, innlegg og tråder. Av og til så må man bare gå videre. Legge ting bak seg og glemme litt hva som har hendt. Hvis ikke begynner dette å ligne et gammelt ekteskap hvor kjerringa aldri glemmer at mannen hadde glemt bryllupsdagen et år. Og får høre dette igjen resten av livet og ender opp med å skygge over alle gangene han faktisk husket dem.
|
|
|
|
#417 |
|
Vaklende
|
Å unnskyld! Jeg syntes ved nærmere gjennomlesning at jeg ble litt selvmotsigende og nesten sutrete, og måtte tenke gjennom om jeg var enig med meg selv. Kan godt forstå at det ble kjedelig, men jeg gikk altså tilbake til de mange sidene jeg enda ikke hadde lest for å tenke litt mer. |
|
|
|
|
|
#418 |
|
Hertuginne
|
Sv: Takhøyde i forumJeg tror det er flere grupperinger her inne, noen er lette å se, andre er ikke fullt så lette å få med seg. Men det er ingen stor, homogen gruppe som rotter seg mot alle andre, til det er vi for varierte.
|
|
|
#419 |
|
Vaklende
|
Jeg står altså ikke inne for det jeg skrev, men kan opplyse om at jeg ikke tenkte på en bestemt gjeng, men på en "tone i tråden". Men hvis jeg hadde tenkt på en bestemt gruppering med "kule" FP'ere hadde selvsagt du vært med der, Esme |
|
|
|
|
|
#420 |
|
Mother of Dragons
|
|
![]() |