|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: GruffetrådDet føles litt urimelig at ombyggingen av t-banen sammenfaller 100% med at jeg er fullt tilbake på jobb. Det er hui og hei nok som det er, så det å plutselig øke reisetiden, og reisekompleksiteten, masse akkurat nå, blir en ekstra belastning. Vet hvorfor de gjør det og skjønner vurderingene bak de valgte løsningene, men det er slitsomt å ikke vite om man bruker 15 eller 30 ekstra minutter hjem. Bra det er fint vær å vente i, i det minste.
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: GruffetrådHendelse på jobb som gjorde at jeg gråt da jeg kom hjem. Blanding av sur og sint på hendelsen, og irritert på meg selv som blir lei meg av noe andre kanskje ville blåst en lang marsj i.
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gruffetråd
Jada. Flere ganger. Stort sett holder han seg i vinduet
|
|
#5 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: GruffetrådAdhd
|
|
#6 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: GruffetrådHalbeinvondt. Sånn skikkelig vondt liksom, etter fall fra hest. Passer himla dårlig. Det tar gjerne litt tid og har jeg lest. Jeg må vurdere å ringe legen i morgen. Paracet og Ibux gjorde ikke akkurat underverk.
|
|
#7 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Uff, det er vondt ja |
|
|
|
|
#8 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: GruffetrådVwnstre hofteledd verker. Jeg kan gå og sitte, men det er ubehagelig fortsatt. |
|
|
|
|
#9 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: GruffetrådMøkkadag.
|
|
#11 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: GruffetrådBlæh... |
|
|
|
|
#12 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: GruffetrådJobben min ligger vegg i vegg med et bygg som renoveres. Det har nå vært støy i 1,5 år, nesten hver dag. Det er så slitsomt. I dag står en lastbil utenfor, og den lager kontinuerlig en lyd grunnet maskinen den bruker, til å suge opp noe eller blåse noe ut. I timesvis. Den hadde nylig en pause, og da begynte jaggu rengjører på jobben å bruke bonemaskinen i en times tid. Nå er rengjører ferdig og lastebil tilbake i bråkemodus. Jeg holder seriøst på å klikke. (Har noise cancel hodetelefoner, men lyden går igjennom).
|
|
#13 |
|
Drømmer
|
Sv: GruffetrådRussetiden, å lese hvor mye penger som er brukt, det skal festes, drikkes , være sosiale og det er så fantastisk , for de som ikke er på russebuss er de neste 6 ukene grusomme for de blir ikke invitert. Jeg er så glad det skal endres neste år, for det har tatt helt av med både pengebruk og utenforskap mange steder. Jeg håper den blir mer inkluderende igjen de neste årene. Jeg leser så mange som står utenfor diverse steder og hvor vondt det er for de. |
|
|
|
|
#14 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: GruffetrådDet er riktig Chablis. Jeg bor i ett av områdene hvor nesten alle er med. Og hvor ildsjel Wnenche L. bor, hun får ikke likes på innleggene sine. Men en tirade med kjeft fordi hun henger ut, mistenkeliggjør den fine ungdommen som er så inkluderene og grei, dessuten er det er tradisjon. Men nå blir det russekro og festival for lokal ungdom som ikke er på buss. Det blir endringer, ikke nedleggelse av feiringen, men en forbedring som passer skolegangen bedre.
|
|
|
#15 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: GruffetrådHer var det mye gruff, jeg sukker over 12-åring som svært motvillig gjør husarbeid og bruker tid på å klage over at vi må i familieselskap på lørdag - jeg har tydeligvis formidlet hvilken lørdag på feil måte.
|
|
#16 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ja, jeg er veldig glad for at min som er russ til neste år, og hans venner, er såpass avslappet til det hele. De er en vennegjeng som er mange nok til at de kunne dannet en russegruppe, men jeg tror rett og slett ikke de gidder alt styret og alle pengene. Forhåpentligvis gjør det det også lettere for andre som ufrivillig er utenfor gruppene. Tvillingsøsteren har venninner på samme skole, som er med i russegrupper, planlegger tur til Rhodos i sommer etc, og det er visst veldig mye styr og drama. Så hun er glad hun går på skole i Sverige, for hun regner med at hvis hun hadde gått der hadde hun sikkert hengt med dem, og utenfra synes hun det virker fryktelig slitsomt. Og vondt, for de som ikke er med.
|
|
#17 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: GruffetrådMin 07-er, som ikke kunne brydd seg mindre om russefeiring, er mest bekymret for at de ikke får nok tid til å lese seg opp til eksamen når den flyttes til tidligere på året.
|
|
|
#18 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: GruffetrådJa, min eldste var av de som valgte å ikke være russ i det hele tatt. Hun var invitert til å være med i ei konseptgruppe, men takket nei, så det var av eget valg. Hun syntes selv hun fikk ufortjent mye kudos fra øst og vest, for å være tøff, "gå foran" og ta et så "modig valg".
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: GruffetrådNå har visst oppvaskmaskina konka.
|
|
#20 |
|
Glad
|
Sv: GruffetrådHva er konseptgruppe? Skjønner ikke forskjellen på det og russegruppe? Jaja, jeg gruffer uansett også, syns det er så mye mer penger ut vinduet i forhold til da vi var russ. Og navn og slipp og re-slipp og fandens oldemor. Heldigvis ferdig om kun få uker, da er det bare 2 igjen.
![]() |
|
|