|
|
#402 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #16
I tillegg er det noen ganger at sensoren står et sted det er varmt. For eksempel står vår ene sensor i nærheten av en tørketrommel. Der er det jo ofte varmere enn lenger inn i rommet. Da blir det for kaldt i rommet hvis jeg ikke skrur den høyere. Sist redigert av liefje : 17-10-23 kl 12:14. |
|
|
|
|
#403 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Gruffetråd #16Effektstyrt, da er varmekablene på x antall minutter i timen, eller i en syklus. Må justeres høyere om vinteren enn sommeren for samme varme inne. Termostatstyrt så skal den holde samme temp hele tiden. Men det kommer an på hvor sensoren er - og de kan ryke. Noen microreg kan omprogrammeres til effektstyring om sensor ryker. |
|
|
|
|
#405 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Gruffetråd #16Kjennes ut som soppinfeksjon, jeg klør så jeg blir gal!!!
|
|
#406 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Til en annen gang - hvis det er sopp, og du ikke har canesten, så fungerer yoghurt lindrende. Ikke å spise den, men å smøre på.
|
|
|
#407 |
|
Ute av drift
Fant ut at det er bivirkning av piller som skal ha som funksjon å hindre sårhet.
|
|
#409 |
|
Shake it out!
|
Du kan få piller hos legen som hjelper mot soppinfeksjon, husker ikke hva de heter i farten. Jeg var mye plaget med det før, og krem hjelper nada for meg. Masse sympati.
|
|
#410 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #16Jeg har noe merkelig småtteri i luftveiene, som er hverken fugl eller fisk. Føles akkurat som rett før det bryter ut en forkjølelse, men det gjør ikke det. Hoster tørrhoste om nettene og når jeg står opp. Kan ha vært passiv røyking over noen dager? (Vært på steder der det fortsatt røykes inne, og det både det ene og det andre).
|
|
#413 |
|
WF: Sausnebbet
|
Takk. Mister helt motet her når de ennå ikke har ringt. Sånne jobbgreier er nervepirrende. Og nå er det å få jobb være eller ikke være for hele alenemorøkonomien min. Står på kanten av SPK-uførefella, liksom. |
|
|
|
|
#414 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #16Krysser fingrene, Kaija.
|
|
#415 |
|
Ute av drift
Det er ikke soppinfeksjon, det er kløe og svie som bivirkning av østrogen, som jeg her fått fordi jeg skal operere og de vil unngå sår innvendig før operasjonen. Det virker jo helt baklengs.
|
|
#417 |
|
Shake it out!
|
Det virker fullstendig baklengs ja.
|
|
#418 |
|
koko
|
Sv: Gruffetråd #16Freeze dried candy. Eg lot meg lure av alle som sa at dette var heilt genialt godt og kjøpte ein sjukt dyr pose med noko greier. Det smakte heilt som vanleg godteri, berre at det var sprøtt i staden for seigt. Seriøst, det er det dummaste eg har vore borti på godtefronten, og eg har vore borti mangt. Mvh Lettpåvirkelig
|
|
#419 |
|
Rockesøster
|
Sv: Gruffetråd #16Mens verden er i økonomisk ubalanse, det foregår de mest grusomme angrep og krigshandlinger i Palestina og Ukraina, brukes overskrifter i norsk media på en sår familiekonflikt og en diskusjon mellom fagfolk og influensere rundt babygrøt.
|
|
#420 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Gruffetråd #16I tillegg til st fylkesdirektøren foreslår å legge ned flere av musikklinjene på fylkets videregående skoler, jf egen tråd, foreslår nå kommunedirektøren i Trondheim å øke prisen på Kulturskolen med 40 prosent. Hvorfor skjønner de ikke at kultur ikke bare er noe gøy men dyrt, som folk driver med for moroskyld, men at det også er helt nødvendig og svært viktig? Hva skjer?
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 20-10-23 kl 10:24. |
|
|
![]() |
|
|