|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2022Kjøpte tre julegaver i dag og bestilte en i går. Det går fremover. Nå har jeg funnet frem julepynt. Har bare ryddet den inn i et skap, skal ikke pynte helt enda, men det er alltid så kos å ta tingene frem og det ble en koselig stund med julemusikk og årets første kongerøkelse. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Juletråden 2022Innpakking har jeg ikke begynt med enda, det sparer jeg til desemberkosen. Elsker å pakke inn og pynte gaver, og gleder meg!
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 21-11-22 kl 16:33. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Juletråden 2022
Mens jeg pakker inn alt underveis, merker forsiktig bak på pakken hvem det er til, og sparer bånd, til og fra-lapper og pakkepynt til senere. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Juletråden 2022Jeg elsker også gaveinnpakking og sparer det til desember. Da bruker jeg et par kvelder på å kose meg med julemusikk og innpakking.
|
|
|
#6 |
|
Introvert optimist
|
Vi har en fryser som står på gulvet, men jeg regner med at vår metode fungerer fint på et skap også.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Juletråden 2022Her pakket eldste inn endel gaver i går, mens jeg var ute. Hun koser seg veldig da.
|
|
|
#9 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2022Har kjøpt en del Skandinavisk duftlys på Black Friday-tilbud. Fine smågaver. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Takk! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Juletråden 2022Bahh, så kom jeg på at nå har jo ikke de julestrømpene til 2 av 3 unger dukket opp i løpet av dette året heller.... Mamma broderte strømper til dem, flotte, med navn på. Og så lå de ikke på plassen sin til jul for 2 av 3 barn for 2 år siden, så jeg tenkte "men de må da dukke opp i løpet av året", men det gjorde de ikke, og nå er det gått et år til. Hvordan er det mulig? Minstemor sin lå fint i skuffen....
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Juletråden 2022Jeg vil ikke ha noe med jul å gjøre for jeg har hatt bursdag, det er om to dager. Orker ikke å høre en julesang eller noe. Jeg har alltid vært sånn. Jeg vil ikke blande jula inn i bursdagen min. Så her er det ikke et snev av jul enda. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Juletråden 2022Jeg venter også utålmodig på ønskelister fra familien til mannens storebror samt broren min og kona. Jeg klør i fingrene etter å bli ferdig med handelen jeg også.
|
|
|
#16 |
|
|
Det skjønner jeg godt! Storebror har bursdag i begynnelsen av desember og er heldigvis vant til at det er første søndag i advent før han har bursdag, så han tåler juleting før bursdagen hans. Men jeg er veldig opptatt av at han ikke skal få bursdagspressanger pakket inn i julepapir...
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Bursdagsgave i julepapir er IKKE gøy, heller ikke når man blir 51 år. |
|