Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-22, 14:30   #401
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Begynt på Lust på Hbo, og er i episode 2 nå og det er ikke jo ikke morsomt. Skikkelig ræl. Avbefaler denne.

Jeg har lest at den er som Mot i brøstet, bare med sex.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 04-04-22, 14:34   #402
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Gammel 04-04-22, 14:44   #403
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg leste og det mens jeg så den isted. Fikk terningkast 1 og 2 av Aftenposten og VG.

Gammel 04-04-22, 15:26   #404
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Begynt på Lust på Hbo, og er i episode 2 nå og det er ikke jo ikke morsomt. Skikkelig ræl. Avbefaler denne.

Heh? Det er lettbeint underholdning, men absolutt ikke på Mot i brøstet-nivå. Jeg synes den var morsom opptil flere ganger og "Saga Norén" er herlig. Det er jo ikke høykvalitets intelligens-TV, men absolutt severdig. Vi slukte sesongen på to dager.

Gammel 04-04-22, 15:33   #405
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Heh? Det er lettbeint underholdning, men absolutt ikke på Mot i brøstet-nivå. Jeg synes den var morsom opptil flere ganger og "Saga Norén" er herlig. Det er jo ikke høykvalitets intelligens-TV, men absolutt severdig. Vi slukte sesongen på to dager.

Helt enig. Jeg likte den kjempegodt!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 04-04-22, 15:44   #406
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trakk ikke på smilebåndet engang, det var bare puteflaut de det som skulle være morsomt. Jeg er enig med anmelderne.

Gammel 04-04-22, 16:57   #407
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trakk ikke på smilebåndet engang, det var bare puteflaut de det som skulle være morsomt. Jeg er enig med anmelderne.

Og det er så synd! De damene var jo råbra i Heder, så jeg hadde store forventninger.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 04-04-22, 17:13   #408
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Vi har nettopp sett Thirteen med Jodie Comer. Vi likte den.

Gammel 04-04-22, 17:36   #409
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Og det er så synd! De damene var jo råbra i Heder, så jeg hadde store forventninger.

Da skal jeg gi Heder rn sjanse. Ser den ligger på Viaplay.

Gammel 08-04-22, 11:11   #410
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bah! Jeg leste da et sted at sesong 4 av Borgen skulle slippes på Netflix i går? Jeg finner den ikke.

Gammel 09-04-22, 10:55   #411
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Bah! Jeg leste da et sted at sesong 4 av Borgen skulle slippes på Netflix i går? Jeg finner den ikke.

Den ligger som en egen serie, som også heter Borgen, riket, makten og æren. Det står den skal komme torsdag. Jeg har lagt den til som påminnelse.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 09-04-22, 11:01   #412
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Høh, ikke under den «gamle» Borgen? Takk for tips!

Gammel 09-04-22, 11:13   #413
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Høh, ikke under den «gamle» Borgen? Takk for tips!

Den har fått en Netflix-logo på, så Netflix vil sikkert skille den ut på den måte. De har vel vært med å sponse den.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 09-04-22, 11:59   #414
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Fant den, tusen takk!

Gammel 09-04-22, 14:07   #415
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Holder på med sesong 2 av Wisting. Også kommer sesong 3 på søndag. Perfekt!!

liefje er ikke aktiv  
Gammel 09-04-22, 18:42   #416
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Datteren er hjemme nå, så vi er på Grey's anatomy, sesong to.

Gammel 09-04-22, 20:32   #417
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Har nettopp funnet min barndoms store glede i NRK arkivet; Kontrapunkt Så nå har jeg sett finalen fra 1965 Haugesund mot Skien (jeg har kun sett de fra 80-tallet). Og for et stilstudie dette er og hvor langt har ikke tv-mediet kommet?! Det er bare nydelig, eller, hvis man ser bort i fra den stemoderlige behandlingen av meddommer Mona Levin. Nei, her er det mennenes domene

Gammel 11-04-22, 07:55   #418
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har akkurat sett ferdig Mørk hamn på NRK appen. Islandsk serie om hvordan fisken/kvotesystemet ble privatisert og gjorde noen få mennesker superrike. Veldig bra laget og utrolig mange sanne og elleville hendelser er sydd inn i fortellingen.

Ellers er det ny sesong av Bridgerton som jeg ser litt nå og da, resten av familien er ikke så interessert.

Gammel 11-04-22, 08:06   #419
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Jeg ser påskekrim, nå er det Shetland. Det er alt jeg liker i en og samme serie. Landskapet, språket, menneskene, den langsomme handlingen.

Gammel 11-04-22, 10:59   #420
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Inventing Anna på Netflix.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.