|
|
#401 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Pangstart på jobb etter ferien med 13 timers arbeidsdag. Kunne gruffet, men fokuserer heller på at jeg forhindret overdosering av et lite barn, og hadde massevis av gode kundeopplevelser. God start på en lang høst, tross alt
|
|
#403 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11
Nysgjerring på hva du da kom hjem med?
|
|
#405 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Sånn, da har jeg fått første saltvannsbad i ferien. Og jeg fikk prata med de andre som var på stranda "mi" og plukket en håndfull bringebær og rips i hagen vår. Best av alt: jeg har mottatt Tin Machine sin andre skive. Endelig fikk jeg tak i den. |
|
|
|
|
#406 |
|
...we have cookies
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Tidligere i uka ble jeg skikkelig lei meg fordi det så ut til at den ene flyttebilen - en VW Transporter - kom til å bli fylt opp så altfor fort. I dag har vi fått inn alle eskene som var ferdig pakket, en god del bager, et demontert spisebord og litt til. Nå er bilen stapp full, men jeg trodde ikke at det var sjans til å få med noe som helst av møblement. Og neste bil som skal fylles kommer ikke før på mandag, så jeg har i dag trua på at dette går bare godt! |
|
|
|
|
#407 |
|
Klar
|
Skal vi se, hva ble det da? Det var mest handleturen med kun fokus på me, myself and I som gledet. |
|
|
|
|
#408 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Nok en dag med bading før jeg besøkte Mutter'n og vi fikk oss en fin og lang skogstur. Med skygge, litt vind og iskaldt vann ble det en time faktisk. Vi fikk skravla mye på den tiden. |
|
|
|
|
#409 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Åh, høres nydelig ut alt sammen.
|
|
#410 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Biltur ned fra fjellet med min kjære. Kaffepause og dukkert underveis.
|
|
|
#411 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Vi maler hus, har endelig fått satt opp stillas, og så viser det seg at det blir for lavt så har fått tak i høyere ben. Det er helt forjævlig høyt men har blitt vant til det.
|
|
|
#412 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Jeg er så glad for at drivhuset vi lager tar mer og mer form. Jeg gleder meg så utrolig til det blir ferdig. Jeg har satt en frist til bursdagen min i november, det er 50 års gaven min. |
|
|
|
|
#413 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Ei hel helg med kjæresten på hyttetur. Vi fikk ikke ferie samtidig i sommer, så da gjelder det å utnytte helger vi har fri samtidig.
|
|
#414 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Sønnen min ble med meg på padletur i dag, og likte det! . Det satte jeg utrolig stor pris på, ingen andre i familien vil |
|
|
|
|
#415 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Helt perfekt ripsgele! Mye arbeid, men veldig moro når resultatet blir så bra!
|
|
#417 |
|
...we have cookies
|
Begge bilene dro herfra i går. Jeg fikk ikke plass til alt sammen, men det løser jeg ved å kjøre nordover med tom Transporter, fylle den igjen og så kjøre sørover igjen. Det blir mye kjøring på meg i sommer, men det er desto mer tid til å høre ferdig noen lydbøker. |
|
|
|
|
#419 |
|
Introvert optimist
|
En kombinasjon av Trines matblogg og frukt.no:
|
|
#420 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11Jeg hadde visst sett feil, det var ikke mer rips enn at min ripselskende mann spiste rubb og rake.
![]() |
|
|