Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-20, 21:24   #401
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.848
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Eksen! Nå har plutselig faren til ungene mine blitt FØKKINGS vaksinemotstander. Takk gud for at ungene er gamle nok til å himle med øynene og heller høre på mora si. Folk, ass. Til alt overmål jobber kjæresten hams i helsevesenet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 28-12-20, 03:49   #402
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Eksen! Nå har plutselig faren til ungene mine blitt FØKKINGS vaksinemotstander. Takk gud for at ungene er gamle nok til å himle med øynene og heller høre på mora si. Folk, ass. Til alt overmål jobber kjæresten hams i helsevesenet.

Det irriterer meg grenseløst, at jeg indirekte også beskytter IDIOTER ved å la meg meg vaksinere. Egentlig burde vi la Darwinismen bare gå sin gang.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 28-12-20, 06:35   #403
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.298
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Jeg er imponert over alle som greier å overholde meteren på rullebånd. Må være noen breie, flotte rullebånd.

(Og jo, alle steder har trapp som alternativ. Man må bare gå en ANNEN VEI).

Jeg er ikke så sikker på det. Kan i så fall ikke huske at det er en trapp på CitySyd som går fra plan 2 til 3. Mener det kun er rullebånd der - med mindre det er en kobling med Jordbærpikene som jeg ikke har sett? Det er garantert en trapp som rømningsvei der, men den (de) er jeg ganske sikker på at går på utsiden av bygget.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv  
Gammel 01-01-21, 17:12   #404
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Altså. Når man velger cross country skiing på epleklokka så TELLER DEN IKKE DISTANSE. WTF?? Hvem bryr seg om HEARTRATE lissom?? Og skal jeg liksom stole på løypeskiltene for å vise hvor langt jeg har gått??? HÆ?

Neket er ikke aktiv  
Gammel 02-01-21, 14:55   #405
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.848
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg er så MATLEI! Ikke julerelatert, jeg har vært det en stund. Glutenfritt brød er vondt og dyrt og nå er jeg jaggu lei alle knekkebrødvariantene også. (Ikke så rart kanskje, jeg har stort sett spist knekkebrød siden 2013). Havregryn begynner det også å bli slitasje på, etter havregrøt til frokost i et drøyt år.

(Jeg snakker ikke om å ikke like så godt, det er kvalme og vemmelse).

Jeg må lære meg å like å bake.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 02-01-21, 16:01   #406
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.273
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Har du prøvd de små maistortillaene til Old el paso? Jeg spiser ofte de med pålegg.
I forhold til baking så kan jeg anbefale langtidsheving. Selv glutenfritt blir godt og holdbart av det.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 02-01-21 kl 16:20.
frukt er ikke aktiv  
Gammel 02-01-21, 17:57   #407
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er så MATLEI! Ikke julerelatert, jeg har vært det en stund. Glutenfritt brød er vondt og dyrt og nå er jeg jaggu lei alle knekkebrødvariantene også. (Ikke så rart kanskje, jeg har stort sett spist knekkebrød siden 2013). Havregryn begynner det også å bli slitasje på, etter havregrøt til frokost i et drøyt år.

(Jeg snakker ikke om å ikke like så godt, det er kvalme og vemmelse).

Jeg må lære meg å like å bake.

Rundstykker

Siden jeg ikke kommer til å ta opp baking aktivt selv igjen pga denne dumme sykdommen så gjør jeg det.

Rør ut 1 rød fersk gjær og 3ss sukker i 1l 37g lunket vann
La stå noen minutter
Tilsett 3ss matolje
Ha oppi
1kg schar melmiks b (nei, Toro, semper,finax funker ikke)
3 dl linfrø
1 dl sesam frø

Rør sammen med k spade i stor kenwood

Ha litt mel på en hard slikkepott (silikon) og dytt deigen ned i kantene
Hvelv over på benken (noen ganger bruker jeg litt mel der også men sjelden)
Del i 10 emner

Ha litt olje hendene og kna ut 20 rundstykker

Heves i 40 minutter på 35g i ovn

Stekes på 210g i 24 minutter

Avkjøles på rist

Samme deig kan også brukes som pizzabunn , til Horn osv bare uten frø
Enkel deig å bake med.

Var denne oppskriften jeg brukte når jeg hadde eget bakeri. Fått veldig mye skryt av de.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 02-01-21, 18:01   #408
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.848
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg er nok ikke i nærheten av å ha utstyret du regererer til her, kamp, men jeg kan gi det en sjanse. Hvordan er de når de tines? Det er hverdagslunsjer jeg sliter mest med. Må de bakes ut for hånd, med olje? (Det er en av grunnene til at jeg hater å bake, nemlig).

Jeg har spist tortillaene, frukt, men de er ikke sunne nok til å bruke daglig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 02-01-21, 18:16   #409
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er nok ikke i nærheten av å ha utstyret du regererer til her, kamp, men jeg kan gi det en sjanse. Hvordan er de når de tines? Det er hverdagslunsjer jeg sliter mest med. Må de bakes ut for hånd, med olje? (Det er en av grunnene til at jeg hater å bake, nemlig).

Jeg har spist tortillaene, frukt, men de er ikke sunne nok til å bruke daglig.

Tar de opp frosne kvelden før, legger de i kjøleskapet så er de tint til lunsj. Ikke spesielt tørre.

Jeg måler temp til 37 men kan fint være opp mot 40g c også. Jeg syns deigen er for tung å røre sammen med for hånd men jeg har også laget eltefrie brød i jerngryte (disse holdt i 2-3 dager før de ble tørre). Brukte da også schar melet. Schar er fantastisk å jobbe med kontra tullet med semper, Toro osv.. men det ble ikke til at jeg tok eltefritt brød inn i utsalget mitt da jeg ikke hadde nok jerngryte (pleide bake 12 brød om gangen).

Jeg ruller ut i bittelitt olje fremfor mel fordi de blir saftigere da. Men det er ikke mye. Bare sånn at ikke benkeplaten er tørr.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 02-01-21, 18:28   #410
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.641
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Kan du spise noe annet enn brødmat til lunsj, da? Egg i ymse varianter, salat, avokado, smoothiebowl med nøtter/frø, yoghurt, chiapudding, supper?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 02-01-21, 19:27   #411
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.657
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Blondie: Om du finner en Baker Brun butikk/utsalg/ nettbutikk, så kan jeg anbefale de grove rundstykkene.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 02-01-21, 19:45   #412
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.848
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg bor i en døll provins som ikke byr på sånt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 03-01-21, 22:42   #413
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.852
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Kom inn for en illsint rant, men her har det plutselig blitt KOSELIG!!!!

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 04-01-21, 06:20   #414
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.848
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Kaller du matutfordringene mine KOSELIGE, HÆH?!?

:ynnskjyll:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 04-01-21, 07:23   #415
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.298
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg er så irritert på de jævla ØYNENE mine!!! Går det ikke an å bare oppføre seg normalt?! Jeg skjønner at jeg har blitt gammel, men kan ikke synskorrigering være synskorrigering? Hvis jeg tar på linser med en gang på morningen (kan fint gå en time eller to og) så funker det supert. Men hvis jeg skulle smette på meg brillene et lite kvarter på morningen, så nekter øynene mine å forholde seg til linsene. Ser uklart på alle hold, føler at jeg ser i vann, blir kvalm og uvel. Det går seg til, men fader så irriterende.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv  
Gammel 04-01-21, 10:02   #416
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg kjenner at jeg på ingen måte er rasjonell nå. I morgen tidlig skal jeg ha et prosjektmøte og en av prosjektdeltakerne mine kommer til å være på kontoret. Der har han vært hver eneste dag siden 12. mars. Han er egentlig passert pensjonsalder, er sterkt overvektig og har hoster som et uvær (ikke bare nå, men alltid). Det er folk som han vi er ment å passe på og grunnen til at vi har så strenge restriksjoner, men kan han ikke vennligst PELLE SEG HJEM PÅ HJEMMEKONTORET HAN OGSÅ.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 04-01-21, 12:44   #417
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.657
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg kjenner at jeg på ingen måte er rasjonell nå. I morgen tidlig skal jeg ha et prosjektmøte og en av prosjektdeltakerne mine kommer til å være på kontoret. Der har han vært hver eneste dag siden 12. mars. Han er egentlig passert pensjonsalder, er sterkt overvektig og har hoster som et uvær (ikke bare nå, men alltid). Det er folk som han vi er ment å passe på og grunnen til at vi har så strenge restriksjoner, men kan han ikke vennligst PELLE SEG HJEM PÅ HJEMMEKONTORET HAN OGSÅ.

Men hvorfor kan ikke du være på kontoret da?

annemede er ikke aktiv  
Gammel 04-01-21, 12:53   #418
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Men hvorfor kan ikke du være på kontoret da?

Fordi jeg ikke bryter reglene. Verken ledelsens eller regjeringens - midt i Oslo er det klare retninglinjer for å jobbe på hjemmekontor, men han velger å ikke forholde seg til dem.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 04-01-21, 12:58   #419
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.657
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Fordi jeg ikke bryter reglene. Verken ledelsens eller regjeringens - midt i Oslo er det klare retninglinjer for å jobbe på hjemmekontor, men han velger å ikke forholde seg til dem.

Min leder, også i staten, har kontor-kontor en gang i uken. Det finnes flere eksempler på at folk har fått unntak fra hjemmekontor-påbud, også da det var på det verste her i Bergen.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 04-01-21, 13:12   #420
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.434
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg jobber i en etat med to store kontorsteder i Oslo og der er det også noen som får lov å være på kontoret på grunn av særlige hensyn. Det kan være spesielle oppgaver som ikke kan gjøres hjemmefra eller HMS hensyn (hjemmekontor ikke fungerer av forskjellige grunner).

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no