|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
I disse koronatider?
ikke si det til dama i Pasientreiser
|
|
#2 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TKan vi snakke litt om NAV? Og permitteringsordningen? Og utvidelsen? Og utsettelse av vedtaket? |
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Oj, var det inkludert mitt innlegg? For jeg mente virkelig ikke noe stygt med det.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TNei, ditt var for kontekst, neste var svar på ditt.
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg irriterer meg særdeles lite over folk fra Bærum da. Jeg skulle bare være morsom med fordommer mot folk fra Bærum.
|
|
#6 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Særdeles lite er godkjent. |
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg tar ganske grundig selvkritikk for å ikke ha vært spesiell tydelig i HI heller. Jeg hadde vel en vag ide om at av og til går man og gørrirriterer seg over NOE, som man har en rant i hodet om, men så er det bare det at det egentlig ikke er noen som syns det er så veldig viktig. Som at folk SIER AT SVANGERSKAP VARER 10 MÅNEDER NÅR DET ER FEIL!!
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJa, rants treffer alltid noen. Og jeg hadde sikkert blitt mer snurt over ting i denne tråden OM JEG HADDE FORSTÅTT AT FOLK VAR DØNN ALVORLIGE og ikke overdrev og fjaset. Jeg trodde dette var den useriøse, fjollete søsteren til Gruffe-tråden.
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TMer for SKIKKELIG KRAFTIG IRRITASJON enn fjas, egentlig, men da er det klart det er lett at det treffer noen. Liker ikke det. Vil ikke ha dårlig stemning.
|
|
#11 |
|
Shake it out!
|
Men da lister jeg meg stille ut og fjaser på min egen fritid i stedet.
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TNeida, ikke liste. Hva ville vi vært hvis vi ikke kunne fjase.
|
|
#13 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDet var vel jeg som starta med Bærums-greiene, og jeg trodde helt ærlig at det var tydelig fjas, jeg trodde ikke på ekte at barnehagekidsa hadde anlegg. Og ja, det var stikk til russebusskulturen, som jeg syns må være innafor. Jeg bor i Asker så føler meg kvalifisert til å uttale meg. Dessuten er Asker det nye Bærum, se bare på Preben fra førstegangstjenesten. |
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TVEIKOSTING i rushtiden!
|
|
#15 |
|
TittelTøs
|
Jeg er OVERBEVIST om at VEIKOSTERE, TRAKTORER og tungt lastede TRAILERE har en hemmelig Facebook- eller (nå i disse dager) TEAMS-gruppe der de planlegger skiftordninger som innebærer kjøring mellom kl. 07 og kl. 09 og kl. 15-17 og på strekninger der det er KLIN UMULIG å kjøre forbi når de ligger ørtifjørti under fartsgrensen. Og jeg er OVERBEVIST om at de også vet når jeg er sent ute.
|
|
#16 |
|
can-jur
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TLa oss snakke om alle med et alternativt forhold til fartsgrenser. De ER ikke veiledende oppover. Det er faktisk MAKS TILLATE HASTIGHET!!!
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDet er frost om natta. BEREGN TID TIL Å SKRAPE BILVINDUENE OG HA SIKT NÅR DU KJØRER. Det kan hende det faktisk er andre trafikanter du har vikeplikt for når du svinger inn på veien. Det kan også hende at syklisten faktisk har både lys og refleksvest og er ganske synlig. Denne gangen gikk det bra, men jeg håper du hørte redselsskriket fra syklisten du nesten tok med forskjermen.
|
|
#18 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TViken fylkeskommune og IT-løsningene deres kan dere få GRATIS av meg!
|
|
|
#19 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Fylkeskommunale IT-løsninger for vgs suger BIG TIME!!!! Det sitter noen konger der og tar beslutninger de ikke ANER hvordan påvirker hverdagen til ansatte. Innlandet gjorde det kunststykket å frata alle lærere muligheten til å opprette egne team og klassenotatblokker. Det skulle gjøres automatisk for alle klasser/grupper. De innså heldigvis sin begrensning etterhvert. Men ikke før det hadde gått noen uker inn i skoleåret.
|
|
#20 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJammen bra du ikke blandet folk fra Bærum inn i ranten sier jeg, Rine!
![]() |
|
|