|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#401 |
|
Pauset
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Jeg trenger kjole til julebord! Den skal være typ nokså pyntet, så min nyeste bomullskjole gjør ikke susen. Sist redigert av Joika : 26-10-17 kl 09:47. |
|
|
|
|
|
#402 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Den gravidkjolen var superfin. Tror den vil bli bra til jakka. Kult antrekk |
|
|
|
|
|
#403 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Du er så flink å sette sammen antrekk Joika, vurdert å bli personlig shopper? |
|
|
|
|
|
#404 |
|
Pauset
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)
Tusen takk! Nei, men jeg har seriøst tenkt på å få meg klesbutikk. |
|
|
|
|
|
#405 |
|
Pauset
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Jeg har forresten shoppet litt! Ikke helt antrekk for vinteren, men fint til bytur feks til våren. Eller noe. Sist redigert av Joika : 26-10-17 kl 13:03. |
|
|
|
|
|
#406 |
|
Pauset
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Har også kjøpt dette (tskjorte, slitte jeans)... Tenkte jeg kunne bruke paljettjakkegreia litt mer enn i jula om jeg rocker opp tilbehøret litt. Så har altså allerede kjøpt tilbehør til noe jeg ennå ikke har, men kun blingset meg ut. |
|
|
|
|
|
#407 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Eg vurderer denne
|
|
|
|
#410 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)ja fin, men tror jeg blir klam i sånt stoff eller elektrisk med håret som glorie. |
|
|
|
|
|
#411 |
|
Pauset
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Kjøpte den. Dvs jeg hadde en reklamasjon, så fikk den. Den sitter mer etter på meg, tipper min er en størrelse mindre enn den dama på bildet bruker. |
|
|
|
|
|
#412 |
|
Pauset
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Jah. "Joikas shoppetråd vil ingen ende ta". Sist redigert av Joika : 04-11-17 kl 12:43. Årsak: leif |
|
|
|
|
|
#413 |
|
ctrl+z
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Masse fint, Joika!
|
|
|
#414 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Jeg har sett en fin en fra koko også, men jeg er redd de er for korte til mine lange ben (og så er de dyre ...).
|
|
|
#415 |
|
Tatt på
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Hvordan er Koko-kjolene i størrelsen (om man sammenligner med f.eks tallstørrelsene hos HM)?
|
|
|
#416 |
|
intro
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)
Jevnt over store - i alle fall i de mindre størrelsene. XS i Koko synes jeg ofte svarer til 36-38 i HM-størrelser. Kommer an på modellen også, naturligvis.
|
|
|
|
#418 |
|
ctrl+z
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Koko er store i størrelsen, tror jeg, det er hvertfall den kjolen jeg har. I forhold til HM aner jeg ikke, handler aldri der.
|
|
|
#419 |
|
Pauset
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Fått klærene fra Ellos i dag! Den vendbare bomberjakken fra Castaluna.. |
|
|
|
|
|
#420 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Synes denne fra Lindex var sprek.
|
![]() |
|
|