|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)
De har jeg tre par av... Elsker Amy-jeansene. Får skvist meg inn i 44 nå og er fornøyd med det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Jeg skal i bryllup og er helt fullstendig i villrede om hva jeg skal ha på meg. Hvilke butikker bør jeg se i? Jeg vil helst unngå å være den med morsom kjole denne gangen.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 04-08-18 kl 21:54. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg og, Blondie. Jeg blir deppa bare av tanken om å gå i butikker å finne en kjole eller what ever. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Tagg Nessie! Hun er veldig god på kjoler.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Jeg fant flere fine bryllupskjoler på Boozt.com etter tips her, Blondie. Supefornøyd med den jeg valgte. Men vet ikke om du har tid til å bestille på nett?
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Bukser.. + cardigan og t-skjorte. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ctrl+z
|
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Bryllupet er om to uker, så det burde jo gå. Skal sjekke ut Vivikes også, der pleier de å ha min fasong. Blomstrete med farger er innafor som nærmeste familie-gjest?
|
|
|
#13 |
|
--
|
Nå vet jeg ikke hvilken størrelse du er, men jeg er ca 44 og denne ble for stor til meg i L, og for liten i M. Men veldig fin! Er fra Days like this (gamle Vivikes) |
|
|
|
|
|
#15 |
|
--
|
Ikke godt å si. Kanskje M kan passe og? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Klar
|
Days like this er større i størrelsene enn andre merker. Jeg gjetter på at du trenger M der. Jeg har kjøpt noen plagg der hvor jeg har tatt min vanlige størrelse, bare for å innse at klærne blir uflatterende romslige. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppe- og inspirasjonstråd i plus size (42++)Ilse Jacobsen har også fine og flatterende festkjoler.
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
|
![]() |
|
|