|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: MGP-tråden 2012
Enig.
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: MGP-tråden 2012Den minste sendes på overnatting til brødrene når den tid kommer. De skal få gleden av å se MGP sammen med ham. |
|
|
|
#3 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Sv: MGP-tråden 2012Wow, jeg blir faktisk rødprikka av to sjarmerende krabater fordi jeg ikke syns at denne Tooji-sangen var noe å skrive hjem om... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Det var ikke musikksmaken jeg rødprikket nei. |
|
|
|
#11 |
|
I endring
|
Jeg har ikke fått Mave prikk for Rybakuttalelsen min.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: MGP-tråden 2012Akkurat idet brunskvettingen begynte så kom du med uttalelser om sipping og sånn. Jeg valgte å ta de som er litt mer kjent her fatt i tråden, mens jeg ga deg en tilbakemelding bare du kunne se fordi jeg ikke tenkte det var så hyggelig å kjefte på deg for åpen scene når du er ny her. Kommentaren som fulgte prikken var litt preget av at jeg var litt i stuss over hvordan jeg skulle få formidlet til deg hva jeg mente på superkort tid. :åppklarer: |
|
|
|
#13 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Det er helt ok med tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk, men jeg tror du må ha misforstått et eller annet her. Altså, jeg syntes det ble så påtatt med sånn dramaqueen - og griningholdning på vinneren der og da, og det har overhodet ingenting med det at han er brun i huden å gjøre. Om det hadde vært Petter Øien som hadde pressa fram tårer og brukt hendene som vifte foran ansiktet hadde jeg tenkt det samme om han. Der og da. I dag kunne jeg ikke brydd meg mindre. Jeg forsto dette som en slags skravletråd, og snakka fra levra der og da. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MGP-tråden 2012Mens de av oss som er mer kjent, takler kjeft som var meget velfortjent, for jeg burde tenkt langt nok til å se at det jeg skrev egentlig var å lese på en helt annen måte enn tenkt skrevet. Jeg må ta selvkritikk for å ikke se den siden av det som var ment på en helt annen måte enn skrevet, totalt min feil.
|
|
|
#17 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: MGP-tråden 2012Ok, har litt sansen for den dama. Rikke Normann. Ikke min type musikk, men teknisk bra og godt utført. Men ikke en europeisk vinnerlåt, tror jeg?
|
|
|
|
#18 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: MGP-tråden 2012Jeg orker ikke se på han smurfen. Han irriterer meg noe så grenseløst, så da dropper jeg hele greia. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: MGP-tråden 2012Jeg hører halvveis på innimellom frostriene og hostekulene mine, og jeg følte meg ikke mindre syk av Plumbos latterlig dårlige og pinlige rim. Huff. |
|
|
|
![]() |
|
|