Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 14:29   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Hva bruker man tre tankepikker til? Sånn stadig vekk, liksom?

Gammel 27-06-11, 14:31   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hva bruker man tre tankepikker til? Sånn stadig vekk, liksom?

Sånn som i innlegget mitt over dette jeg nå signerer, f.eks. Så bruker man det for litt sånn... stillhet i taleflommen... mens man tenker... fordi man har sagt noe dumt...

(ja, bevisst og overdrevet her!)

Gammel 27-06-11, 14:29   #3
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Malama!

Gammel 27-06-11, 14:30   #4
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

(og, fy, fordi jeg faktisk tenkte mye på hva i all verden jeg kunne si om å ha skrevet noe slikt, så ble det mange tankepRikker. Så nå har jeg bare et punktum etter hver setning i dette innlegget. Som er i en parantes, men i alle fall uten mange lange bisetninger.)

Gammel 27-06-11, 14:31   #5
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror veldig mange av oss er mye mer synlige enn det vi selv tror, for jeg blir alltid like paff når medlemmer som jeg anser som både godt etablerte og synlige sier at de ikke føler seg sett. Både Urt og Billa er medlemmer jeg mener er godt synlige, hvis noen skulle lure på hvem jeg snakker om akkurat nå.

Gammel 27-06-11, 14:32   #6
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Både Urt og Billa er medlemmer jeg mener er godt synlige, hvis noen skulle lure på hvem jeg snakker om akkurat nå.

Vel, noen lurer vel mer på om noen er synlig.

Jeg klaaahaarer ikke sluuuhuuuttte!

Gammel 27-06-11, 14:32   #7
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Urt og Billa synes jeg også er velkjente nick.

Gammel 27-06-11, 14:32   #8
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg lurte på hvor lang tid det skulle gå før noen tok den, Mav. Godt noen ser sitt ansvar!

Rug er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 14:34   #9
Malama

Malama sin avatar

Standard

Noen burde nesten vurdere å bytte nick, for å se om det da blir lettere å slutte?

Gammel 27-06-11, 14:35   #10
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, noen må ikke bytte nick.

Gammel 27-06-11, 14:35   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 27-06-11, 14:37   #12
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er fjasing i denne tråden jeg liksom skulle slutte med altså. Jeg vil ikke slutte å henge meg opp i at folk kommenterer noen. Det skulle tatt seg ut.

Gammel 27-06-11, 15:06   #13
Malama

Malama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det er fjasing i denne tråden jeg liksom skulle slutte med altså. Jeg vil ikke slutte å henge meg opp i at folk kommenterer noen. Det skulle tatt seg ut.

Det ville rett og slett blitt litt trist om noen helt sluttet med det, så jeg er jo glad det ikke er det du ville sluuhhuutte med da.

Gammel 27-06-11, 15:11   #14
Malama

Malama sin avatar

Standard

Det er mye jeg kan skylde på iPad'en vår for. Men denne trådens tasteglipp var på pc.

iPad'en har mange kreative forslag da, det skal den ha.

Gammel 27-06-11, 15:18   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du hadde satt punktum (og mellomrom) før smiley, hadde sikkert du også blitt nevnt, Billa.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 15:21   #16
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvis du hadde satt punktum (og mellomrom) før smiley, hadde sikkert du også blitt nevnt, Billa.

Åh nei, generaltabbe! Så klart jeg er usynlig. Beklager så mye.

:note to self:

Gammel 27-06-11, 15:28   #17
konsulenten
Passiv

Standard

Mellomrom før smily, selvsagt. Men hvorfor skal punktumet før smilyen? Jeg setter punktum etter men aner ikke hvorfor .

Gammel 27-06-11, 15:33   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Mellomrom før smily, selvsagt. Men hvorfor skal punktumet før smilyen? Jeg setter punktum etter men aner ikke hvorfor .

Fordi norsk språkråd sier det. Sjekket vi ikke det en eller annen gang? :graver i elefantminnet:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 15:35   #19
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi norsk språkråd sier det. Sjekket vi ikke det en eller annen gang? :graver i elefantminnet:

Tsk. Tråden er jo klistret på Flisespikkeriet, jo.

For folk som ikke kan veien inn dit: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=26111

Gammel 27-06-11, 15:18   #20
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Når jeg har vært lenge borte fra Fp kan jeg føle meg oversett når jeg skriver ett innlegg og ikke får respons på det, kanskje fordi det koster meg mye. Det løser seg som regel hvis jeg ikke lar det bli med det ene innlegget, men følger på med flere. Mulig det hjelper å sitere seg selv og skrive SE MEG?

Kan hende det har større sammenheng med den følelsen eller stemningen en sitter med fra før? Altså noen ganger har en mer behov for å bli tatt med og være en del av enn andre ganger.

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.