Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Bli "fan" av FP på Facebook

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-09, 10:05   #401
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 23.128
Blogginnlegg: 216
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

En viss plass hadde frosset til is før jeg hadde sendt venneforespørsel til elevenes foreldre.

Ja, sant? Hun er ei veldig oppegående dame så jeg ble mildt sagt forundret. Jeg bruker jo FB hver annen måned eller noe, så det er ikke noe stort problem egentlig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 10:31   #402
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Ble fan - helt til jeg fant ut at det var flere venner av min svigerinne og andre venner der inne...
:holder på det lille jeg har av anonymitet her inne:

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 17:34   #403
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Jeg er kjempehemmelig, så jeg har selvsagt meldt meg inn i gruppen.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 18:48   #404
Lita
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Hmm, skal, skal ikke.
En av dere har 6 felles venner med meg.

  Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 19:25   #405
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.624
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Hmm, skal, skal ikke.
En av dere har 6 felles venner med meg.

Kan det muligens være meg?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 19:29   #406
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.624
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Eller kanskje ikke. Det var noe som ikke stemte.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 19:34   #407
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Jeg vil ikke har det ute på Facebook at jeg er her jeg. Syns det er got å ha et fristed på en måte.
det er jo flere som kjenner meg her inne, men det visste jeg da jeg kom inn her, og de vet også at jeg er her. De kjenne rmeg på godt og vondt uansett

Men at "alle" skal vite det og komme inn hit og kjenne meg igjen, nei det ønsker jeg ikke.

:rar:

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 20:38   #408
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Du kan skjule hvilke grupper du er med i....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 20:39   #409
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Du kan skjule hvilke grupper du er med i....

Men det er vel alle eller ingen?

  Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 20:44   #410
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Du kan skjule hvilke grupper du er med i....

Oj, kan man det? Hvordan da? :veldig interessert:

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 20:45   #411
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Personvern, innstillinger.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 20:46   #412
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Men det er vel alle eller ingen?

Ja, men er det så viktig å vise hvilke grupper man deltar i da?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 21:09   #413
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ja, men er det så viktig å vise hvilke grupper man deltar i da?

  Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 21:21   #414
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Hadde felles venner med 15 stk der, og ei hadde jeg 5 felles venner med, men ingen av de holder til her inne.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 21:33   #415
Lita
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Kan det muligens være meg?

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Eller kanskje ikke. Det var noe som ikke stemte.

Jeg har ikke joinet gruppa....

  Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 22:21   #416
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ja, men er det så viktig å vise hvilke grupper man deltar i da?

Legg meg til da Joika!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 22:27   #417
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Sånn nå har jeg laget meg en sånn "FP gruppe". *Puh*

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 00:28   #418
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Jøss. Jeg har felles venner med to stk. :skummelt:

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 01:28   #419
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.342
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Aldri i verden.
Jeg er fan av FP i hjertet mitt () men ikke i offentlighetens lys på Facebook. Noen kunne kjenne meg igjen, og vennene mine hadde avslørt meg som forumbruker.



:angst:

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 01:00   #420
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Har felles venner med 24 stk der, og 4 der har jeg selv i vennelista mi.
Er litt nysgjerrig på hvem her inne som har tantejenta mi i vennelista si.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no