Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-23, 13:33   #401
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.480
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nå gleder jeg meg til å strømme nytt på nytt!!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-23, 14:12   #402
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg tror dette handler om øynene som ser. Jeg så Debatten og intervjuet med både NRK og Tv2 i går og jeg synes hun ikke hun er flink, men ufattelig arrogant. Jeg synes også at spesielt debatten, men også de andre intervjuene bar preg av at hun/Høyre har satt dagsorden og bestemt innholdet. Jeg hadde forventet meg en langt tøffere utgave av Fredrik Solvang enn vi så. Det der var bare rart.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja, det er lett å være rolig og avslappet når man har fått lov til å bestemme hvilke spørsmål man skal få og Debatten er gjort om til Lindmo/God kveld, Norge.

VG kritiserte Solvangs både på trykk og i Podcast, intervjuet var for tamt og «koselig». Det var tydeligvis et intervju tidligere på dagen i NRK som var mye bedre og tøffere. Der skulle overraske neg om NRK godtar å ikke få lov å stille noen spørsmål.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-09-23, 14:39   #403
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.997
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg leste Solvangs tilsvar etter debattenprogrammet, som jeg også fant noe Lindmosk, at siden de var nr 17 (eller noe sånt), så måtte de velge en annen retning enn de tidligere på dagen. Jeg synes kanskje de burde kalt det noe annet enn Debatten, + at det var det eneste intervjuet jeg så med Erna, og dermed ikke fikk med meg de mer kritisk vinklede intervjuene. Det er det sikkert flere som gjorde som meg. Det jeg så hadde fokus på ekteskapet deres og Finnes og han var jo ikke der selv for å uttale seg.

Nytt på Nytt ble litt mye harselas på Sindre, en person som ikke egentlig er offentlig annet enn at han er gift med Høyrelederen. Tipper de fikk en del klager i etterkant her også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-23, 15:07   #404
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.581
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.


Nytt på Nytt ble litt mye harselas på Sindre, en person som ikke egentlig er offentlig annet enn at han er gift med Høyrelederen. Tipper de fikk en del klager i etterkant her også.

Mnjæ. Han har ikke holdt seg anonym disse årene, stilt opp på mange intervjuer og til og med gitt ut bok om å være gift med Erna. Det hadde vært annerledes om det var kona til Støre, synes jeg, som holder seg i bakgrunnen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-23, 15:53   #405
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.946
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Mener hun sa på debatten at hun aldri spurte mannen hvordan det gikk med aksjehandelen. Det skal du få meg til å tro.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-23, 16:11   #406
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.946
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Listen er ikke så fullstendig som Huitfeldts liste, og hun nekter å legge fram hennes vurderinger om habilitet fra da hun var statsminister, som Trettebergstuen og Brenna gjorde, ikke tillitvekkende.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-23, 16:40   #407
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg finner det igså merkelig at man først sier man skal legge frem alt, men så ikke vil ut med detaljene likevel. Da må man jo lure på hvorfor.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-23, 16:52   #408
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.734
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nå viser det seg jo at hun visste at han hadde aksjer med nok verdi i Hydro til St hun burde meldt seg inhabil, men gjorde det ikke likevel.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-23, 20:25   #409
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.114
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nå viser det seg jo at hun visste at han hadde aksjer med nok verdi i Hydro til St hun burde meldt seg inhabil, men gjorde det ikke likevel.

Jeg fatter ikke at Høyre lar henne fortsette slik.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-23, 20:40   #410
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.993
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Denne av Eva Joly var bra.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...m-hoeyre-leder

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-23, 07:27   #411
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.498
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg så 5-6 ulike intervjuer med Erna den torsdagen inkl Debatten. Synes de fikk spurt om det meste. Solvang im det personlige som jo (også) har vært diskutert veldig mye rundt omkring. Nei, han spurte ikke mye kritisk om selve saken, men han gravde dypt i privatlivet.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 16:28   #412
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.993
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Angående dette med par og økonomi. Kom over denne artikkelen:

https://www.nrk.no/nordland/felles-o...mi_-1.16566216

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 16:39   #413
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Jeg er så enig i Hanne Skartveits kommrntar i VG i dag: "Dette holder ikke, Erna". Nei, det gjør på ingen måte det. Hva slags samfunn er det vi vil ha om en av toppolitikerne våre skal få styre dette akkurat som hun vil, og at dette skal være greit? Her er det mye rusk og informasjon blir holdt tilbake.



Jeg gir forøvrig blanke i om det blir skilsmisse og deres privatliv, men jeg krever faktisk å få vite detaljene rundt om statsministerens ektefelle "spilte" på andre menneskers ulykke på bakgrunn av informasjon han fikk over en varm middag eller takeaway, mens han bodde gratis i statsministerboligen. Jeg blir kvalm over arrogansen. Fy.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 17:32   #414
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.842
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Så lenge de ikke gir ut fullstendige lister med antall, beløp og klokkeslett, samt informasjon om andre produkter han har satset på så er han skyldig i innsidehandel og snusk i mine øyne

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 17:41   #415
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Ser at Huitfeldt heller ikke vil gi oversikten. Det er visst for vanskelig å angi hvilke saker hun kan ha vært inhabil i. Er vel samme argument som Erna gir?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 23:59   #416
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.524
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ser at Huitfeldt heller ikke vil gi oversikten. Det er visst for vanskelig å angi hvilke saker hun kan ha vært inhabil i. Er vel samme argument som Erna gir?

Eg kjøper at det er tidkrevende å gå gjennom alt, men ikkje at det ikkje går an.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-23, 09:12   #417
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg kjøper at det er tidkrevende å gå gjennom alt, men ikkje at det ikkje går an.

#metoo

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-23, 09:42   #418
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.997
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

https://www.adressa.no/midtnorskdeba...v-alt-er-makta

Vet ikke om det er plussak og den finnes kanskje flere steder: Kommentaren heter "Men viktigst av alt er makta".

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-23, 09:55   #419
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.023
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg kjøper at det er tidkrevende å gå gjennom alt, men ikkje at det ikkje går an.

Ja, enig. En del er nok også hemmeligstemplet siden det handlet om våpenaksjer.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-23, 10:06   #420
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.524
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Ja, enig. En del er nok også hemmeligstemplet siden det handlet om våpenaksjer.

Jo, men det er jo desto viktigare for Kontrollkomisjonen ol.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no