Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-10, 18:44   #381
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

hvor er de kjøpt Anne C? De var fine!!

Jeg måtte ta de bort, det ble jo så stort! Men jeg har kjøpt de på Frøken Pederesen (Fru?) På senteret "vårt". De har mange fine der nå. Har kjøpt fire stykke den siste uka

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 03-09-10, 19:05   #382
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Underkjoler fra Cream

Pluss en til i sort, litt lik den rosa med minst blonde, bare at det er tyll og paljetter nederst.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 03-09-10, 19:12   #383
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Noen kjappe "livebilder".

Den er definitivt vinterjakketykk.

Ååå, fiiiin!

Gammel 03-09-10, 20:49   #384
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Tra la la, jeg har vært på shopping! Fant denne nydelige Chill kjolen jeg bare måtte ha. I en fantastisk lillafarge.
Med ponponger nederst på ermene og nederst på kjolen. Sukk, den er fantastisk!

Jeg ble inspirert av denne tråden og MÅTTE bare ut og shoppe denne i dag I blå som på bildet.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 03-09-10, 21:52   #385
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Pass på når du returnerer den at du fyller ut de riktige skjemaene ift returen så du slipper å betale toll/moms/geyr/hva det nå er en gang til når de sender kjolen "på nytt" Det er noe herk hos posten og du må ha med papirene fra du hentet pakka. Tror jeg.

Jeg fikk pakken rett i postkassen, så har ingen kvitteringer på betalt moms. Jeg har fått mail på at ny kjole er på vei, så får vi se hva som skjer.

Gammel 03-09-10, 23:26   #386
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg kjøpte str 40, og det satt helt perfekt for meg. Så den er ganske normal vil jeg tro? Det er for meg både vinter og høst tror jeg, for den var tykkere enn jeg trodde. Jeg trodde egentlig den var litt sånn softshelltynn, men denne var en god del tykkere. Så helt klart holder den til vinter og.

Jeg har bestilt samme jakke også i str. 40, gleder meg til å få den. Spørs vel igrunn hvor lenge jeg kan bruke den da, ettersom jeg har en voksende mage, men den holder seg jo lenger enn i en sesong så da er det greitt da.

OlleVia er ikke aktiv  
Gammel 04-09-10, 01:52   #387
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Ikke akkurat mote, men nye uteklær varmer (knegg) en banrehageansatts hjerte. :blid:

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 04-09-10, 08:20   #388
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av jenna, her.

har kjøpt disse. Mulig de passer til kjolen til bryllupet? Skal prøve i kveld.

de var lekre!

Gammel 04-09-10, 08:47   #389
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Isa er ikke aktiv  
Gammel 04-09-10, 09:18   #390
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Kjempefin! Merke og hvor?

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 04-09-10, 12:20   #391
Penelope
Superaktiv

Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Tights eller underkjole til? Konkret tips?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg g2[ekm]199x300[ekm].jpg (8,0 KB, 40 visninger)
Penelope er ikke aktiv  
Gammel 04-09-10, 12:26   #392
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi! Denne var bare MIN! Hvor? Pris?

Gammel 04-09-10, 12:28   #393
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Penelope, her.

Tights eller underkjole til? Konkret tips?

Disse "nye" ridebukse-tightsene synes jeg er lekre under slike tunikaer. Vil du pynte deg litt så kan du jo bruke undekjole og pene stømper.. det er det som er så fint med de tunika at man kan bruke de til hverdag og fest.

livit er ikke aktiv  
Gammel 04-09-10, 15:08   #394
Kahlan

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har omsider funnet jakken med stor J. Hilsen frysepinn.

Den har jeg i sort, fra XXL. Deilig!

Og så vant jeg denne lekkerbisken på kortet mitt i dag

Gammel 04-09-10, 16:32   #395
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Oi! Denne var bare MIN! Hvor? Pris?

Jeg kjøpte den på en lokal sportsbutikk, men de har dem på Sportsnett.no til 599.

http://www.sportsnett.no/?gclid=COvY...FdcsDgoduhjL1w

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 04-09-10, 17:14   #396
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Fant meg jakke i dag på H&M. Sort med dobbeltknepping og litt puffermer. Storfornøyd med kjøpet. Skal se om jeg får tatt bilder i ettermiddag.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 04-09-10, 18:47   #397
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[host]

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-09-10, 21:17   #398
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En netthandels-jomfur melder seg Jeg har bestilt mitt første plagg fra en utenlandsk nettbutikk

Denne er nå på tur til meg (i mørkeblå)

Gammel 05-09-10, 00:05   #399
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har både prøvd og ønsket meg denne kjolen fra Mette Møller en stund mens syntes det ble for dyrt med nærmere 2000,-
Men når jeg fikk den på tilbud til 500,- slo jeg til Perfekt til jobb.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 05-09-10, 00:51   #400
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Fant meg jakke i dag på H&M. Sort med dobbeltknepping og litt puffermer. Storfornøyd med kjøpet. Skal se om jeg får tatt bilder i ettermiddag.

Her er den. Den er sååå meg!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg jakke.jpg (160,3 KB, 84 visninger)
Dronningen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.