|
|
#381 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIChili- og hvitløksmarinerte laksefileter (blir litt kjappmarinering, men det får gå). Til har jeg tenkt å prøve meg på en slags linsepuré med gulrot i, og så får jeg se hva slags grønnsaker jeg spontant mikser inn utover det. Så lenge jeg har råvarene i hus eksperimenterer jeg som regel litt. |
|
|
|
|
#382 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIBrød igjen (hakk i plata). Pålegg: skiver av kyllingfilet, peppermakrell, avokadoskiver, hummus, tomatskiver, rødløk, paprika m.m. Også skal jeg lage "sort saus" (koke inn balsamico eddik med litt sukker til den blir tykk som sirup). Kjempegodt på tomater! |
|
|
#383 |
|
Unik
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIHar ein kjøttdeig liggande, så det blir eit eller anna med den. Muligens kjøttkaker, dersom eg ikkje kjem på noko anna lurt.
|
|
#384 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag III dag har poden fått velge og da ble det risengrynsgrøt. |
|
|
|
|
#385 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIKnekkebrød. |
|
|
|
|
#386 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIpølser på grillen |
|
|
|
|
#387 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIpitapizza. Fyll: valg mellom kylling, pizza, tomater, rødløk, mais og ost. |
|
|
|
|
#388 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIJeg har tatt ut karbonadedeig fra fryseren, de blir enten pizza eller pasta med kjøttsaus.
|
|
|
#390 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIKyllingfilet, ris og saus med litt agurk, tomat ved siden av.
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 01-05-10 kl 10:13. Årsak: Endret opprinnlig plan |
|
|
|
|
#392 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IINy gassgrill på terrassen, i dag skal vi ha kyllingspyd med peanøttsaus, bbq-poteter og grillede grønnsaker, ris på sidebrenneren og eplekake til dessert. |
|
|
|
|
#393 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IITaco i dag. |
|
|
|
|
#394 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IISiden me har tilbrakt dagen andre plasser, og eg har mykje å gjera no, blir da karbonader på grillen. Slenger dei i eit par burgerbrød, spises ute... Vips: Ingen oppvask.
|
|
#395 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IINakkekoteletter på grillen - grillen vi fikk av søte Obelix |
|
|
#396 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIGrillet mørbradbiff i marinade med ovnsstekte poteter og noe tilbehør som jeg ikke vet hva ennå. Får ta en titt i kjøleskapet etterpå.
|
|
#397 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIchicken tikka masala ala Toro |
|
|
|
|
#398 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IITabbouleh med arabisk brød til. |
|
|
|
|
#400 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIKyllingfilet og utbenet kyllinglår skal kvernes og bli til kjøttboller. Så blir det spaghetti og tomatsaus til. |
![]() |
|
|