Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-10, 21:38   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Fikk disse for et par dager siden, halvpris hos Lille Vinkel Sko. De er supergode å gå i !

Hvordan er de i størrelsen? De var kjempefine.

Gammel 14-01-10, 15:52   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Fikk disse for et par dager siden, halvpris hos Lille Vinkel Sko. De er supergode å gå i !

Nå har jeg gått og siklet på disse siden jeg fikk se dem her. Jeg har bestilt dem nå, og får håpe at:
- de har dem inne ennå
- at 37 ikke er store i str.

De var rett og slett helt rå.
Snodig det der. Før sist graviditet var jeg veldig opptatt av det "søte", nå siden jeg har fått noen ekstra kilo er jeg mer komfortabel i det mørke og litt røffe. Rosa blir liksom ikke like søtt når man har hengemage from hell.

Gammel 05-01-10, 13:11   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Fikk dette i dag!
På døra!
Og det mest overraskende var at jeg fikk det på meg, i str XL.
Men sikkert fint om noen kg til ned også ja

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-01-10, 13:16   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Fikk dette i dag!
På døra!
Og det mest overraskende var at jeg fikk det på meg, i str XL.
Men sikkert fint om noen kg til ned også ja

Gammel 06-01-10, 16:06   #5
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg har akkurat bestilt meg ein slik.

Apple iPhone 16 GB Black 3GS

Gammel 30-12-09, 00:58   #6
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Du trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før du kan gi til Necesario igjen.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 30-12-09, 01:11   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skjørtet har jeg også - kjøpt på que me pongo vil jeg tro? (De har iallefall begge deler der..I love que me pongo) - Regn med å få det raskt. Jeg fikk det en uke etter bestilling - og det var uka før jul

Gammel 30-12-09, 10:15   #8
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storm er ikke aktiv  
Gammel 30-12-09, 15:37   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk denne fra Boden i dag:

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 13:12   #10
Penelope
Superaktiv

Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg fikk denne fra Boden i dag:

Hei,

Jeg har funnet denne på ebay i en annen farge. Hvordan likte du fasongen? Er det risiko for å fremheve magen.....?

Penelope er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 13:32   #11
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Penelope, her.

Hei,

Jeg har funnet denne på ebay i en annen farge. Hvordan likte du fasongen? Er det risiko for å fremheve magen.....?

Jeg synes ikke at magen blir fremhevet nei. Jeg er ikke spesielt tynn og jeg synes denne er flaterende på meg.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 13:54   #12
Penelope
Superaktiv

Standard

Supert. Tusen takk for info!!

Penelope er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 13:56   #13
Penelope
Superaktiv

Standard

Men der var det noen som snappet den for nesa mi . Tipset jeg noen her kanskje....

Penelope er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 14:00   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes ikke at magen blir fremhevet nei. Jeg er ikke spesielt tynn og jeg synes denne er flaterende på meg.

Hvordan er str der igjen?
(Hva har du?)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-03-10, 14:07   #15
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Hvordan er str der igjen?
(Hva har du?)

Jeg kjøpte str 20 for å være sikker på at jeg fikk plass til puppene mine, men kunne fint hatt 18. Jeg gadd ikke å gjøre noe med det, men da vet jeg det til neste gang.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 30-12-09, 17:53   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på salg og kjøpt denne av Mette Møller herself, bare i mørkegrønt med koksgrå detaljer. Har det tilhørende skjørtet fra før. Dette blir vel nesten mitt livs første drakt!

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 30-12-09, 18:14   #17
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Lekkert Elinblu

Gammel 30-12-09, 20:31   #18
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Kjøpte dunkåpa fra Bergans i dag. Fantastisk god!

Svart

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 30-12-09, 21:01   #19
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Er det noen som har sett Bergans dunjakker/-kåper på salg ??

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 30-12-09, 22:18   #20
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Er det noen som har sett Bergans dunjakker/-kåper på salg ??

Jeg fikk beskjed om at de ikke kommer på salg her. Men det kommer kanskje litt an på størrelsene også - jeg er en str. 38 eller M, og det er sjeldent å finne det på sånne salg.
Men man kan helt sikkert være heldig i en eller annen butikk.

Musemus er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.