Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Glitterchick gets her license

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-10, 14:58   #381
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.209
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Kjedelig, ja, men helt klart en læreerfaring - være uthvilt og ha skikkelige sko er nok lurt. Jeg tror en og annen negativ erfaring er bra for å ha fått med seg det også, jeg. Se positivt på det - det hadde vært langt verre å få en slik kjip overraskelse på oppkjøringen! Lykke til med langkjøring i morgen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 15:05   #382
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.466
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Ja, jeg kjører rundt her. Forrige kjøretime kjørte jeg Tøyen, Løkka, Sandaker (opp hele trikkeskinnetraseen hvor veien er så hullete), Storo, Sinsenkrysset, mot Gjøvik, Veitvet, over og ned mot Vålerengatunellen og over Etterstad. Mange steder er veien så smal på grunn av snøen at man nesten må opp på fortauet, men så sklir hjulene av igjen. Ekkelt.

Som dere sier så lærte jeg noe av det, og det er jo bra jeg lærte det nå når noen andre kunne ta pedalene, og ikke når jeg var alene med barn i bilen f.eks.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 15:15   #383
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.793
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Feil sko, ja. Har du ikke sett Happy Go Lucky? Hvis ikke, så bare MÅ du se den filmen NÅ!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 15:23   #384
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.466
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Nei, den har jeg ikke sett. På alle kjøretimene bortsett fra to har jeg kjørt med sko med relativt tynn såle, typ converse eller flipflopper. Til og med nå i vinter har jeg kjørt i converse, jeg har bare smekket et par ullsokker og ullsåle oppi.

I en kjøretime i sommer prøvde jeg å kjøre med høyhælte platåsko, bad idea, og nå i bikerboots, like bad idea. Jeg burde ha kjørt i sokkelesten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 15:28   #385
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.793
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Hmpf. Prøvde å linke til youtube, men klippet vil ikke vises.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 15:31   #386
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.793
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

. Jeg burde ha kjørt i sokkelesten.

Det er faktisk ikke noe særlig det, heller. Jeg synes det er kjempevanskelig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 15:35   #387
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.466
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hmpf. Prøvde å linke til youtube, men klippet vil ikke vises.

Huh? Jeg satt nettopp og så på det i linken din.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 15:45   #388
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.793
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Så rart. Jeg legger den inn igjen da.


(Kilde: youtube.com)

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 16:28   #389
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Jeg gjorde det skikkelig ræva på prøveoppkjøringen, men klarte oppkjøringen med glans. :datapunkt: Lykke til på langkjøringen!

Du må nok innføre kjøresko.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 18:07   #390
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Kjøre i flip-floper?!

Men ja, tynnere såler er en fordel. Samt ikke stiletter.

Jeg kan også melde om at jeg ikke føler meg særlig trygg på dette føret! På fredag så jeg en bil som satte seg fast i litt slak oppoverbakke, og endte med å måtte rygge bakover og inn i motgående kjørefelt siden alle bilene bak sperret. Når bilen så var klar til å ta fart igjen, begynte bilene bak å kjøre så h*n ikke kom frem likevel. Jeg følte virkelig med sjåføren og var glad det ikke var meg.

På den lyse siden: søstra mi kjørte opp rett før jul, i det ferske julestmning-snøværet, og det gikk bra. Du kan klare det!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 18:11   #391
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kjedelig, ja, men helt klart en læreerfaring - være uthvilt og ha skikkelige sko er nok lurt. Jeg tror en og annen negativ erfaring er bra for å ha fått med seg det også, jeg. Se positivt på det - det hadde vært langt verre å få en slik kjip overraskelse på oppkjøringen!

Enig på alle punkter. Det aller meste jeg kan om å kjøre bil har jeg lært ved å gjøre noen ganske grove feil som kunne fått alvorlige konsekvenser. Heldigvis har de fleste blitt gjort under kjøretimer.
Da jeg kjørte opp i begynnelsen av desember hadde jeg på meg svære, klumpete sko og kjørte en bil jeg bare hadde kjørt én gang før. Jeg sto (med god margin også, tror jeg), men følte selv at jeg kjørte som en ku. Det gjorde meg usikker og stressa, og jeg lkørte i hvert fall mye dårligere enn jeg pleier.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 18:13   #392
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Du kan klare det, ja. Og igjen, du skal lære å kjøre, ikke lære å ta lappen. Dette er verdifull erfaring, som vi som kjørte opp sommerstid måtte lære oss på egenhånd. Det var ikke veldig morsomt, husker jeg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 18:24   #393
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Jeg har samme erfaring som deg, glitter, jeg kjører sjelden dagen etter jeg har vært på fest, da er jeg en mye dårligere sjåfør rett og slett.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 19:14   #394
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har samme erfaring som deg, glitter, jeg kjører sjelden dagen etter jeg har vært på fest, da er jeg en mye dårligere sjåfør rett og slett.

For ikke å snakke om nå for tiden, når jeg ammer om natten og får generelt lite søvn. Har samme virkning som en mild dagen derpå.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 19:45   #395
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.497
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Jeg har hatt lappen i mange år, og jeg synes det er fryktelig å kjøre på dette føret. Kom hjem fra hytta nå med hjertet i halsen og stive skuldre (og satte bilen fast rett foran garasjen, mannen er ute og fikser nå ).

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 20:51   #396
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Jeg tror jeg vil få en kjempefordel av å ha kjørt halve vinteren med Bumper-boots, de er stive, tunge og veldig varme. Jeg skal snart gå over til converse og ser for meg at det er som en slags høydetrening, eller plutselig ta av vektene rundt bena når man trener eller noe.

Det er helt jævlig føre nå og jeg tenker at jeg virkelig får maks ut av kjøretimene siden det er så glatt, vanskelig og dårlig sikt, smale veier, digre dammer, dype spor, løs snø oppå is og hva har du... Jeg skal ha glattkjøring neste uke og må visst skynde meg å ta teorien.

Jeg merker på kjøringen om jeg har sovet lite og hadde en ræva kjøretime denne uken etter to knusegode...Jeg klarte ikke å planlegge godt nok, ignorerte en fotgjenger, rotet det forferdelig til i et filskifte, klarte ikke å se et skilt som visstnok skulle være lett å se, blablabla. Men rundkjøringer er jeg blitt helt konge på.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 21:05   #397
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

I følge min kjørelærer er det nesten obligatorisk med en ræva kjøretime nær oppkjøring.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 21:38   #398
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

I følge min kjørelærer er det nesten obligatorisk med en ræva kjøretime nær oppkjøring.

Betyr det at jeg er nær oppkjøring?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 21:40   #399
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Betyr det at jeg er nær oppkjøring?

Åff kårs.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 23:36   #400
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Jeg er virkelig helt utrolig elendig på lukeparkering dagen derpå. Det er helt påfallende. Nå snakker jeg ikke om å kjøre mens man fremdeles er påvirket, så klart, men det er noe med feelingen man trenger for å få kilt bilen på plass i trange luker som bare helt er borte.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
førerkort, lappen


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no