|
|
|
|
#1 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #18Jeg gruffer over DNB. ikke har jeg nettbank lengre og ikke vet jeg hvordan jeg skal få gjort en utenlandsbetaling |
|
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Gruffetråd #18
I min nettbank-app (skandia-) leste jeg akkurat at jeg kan gjøre utenlandsbetaling på DNB sine nettsider. Jeg har ikke prøvd, men må finne ut av det når neste regning på jentungens hybelleie kommer.
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Ja, fant ut det til slutt jeg og. Skikkelig tungvindt, men i det minste mulig. |
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg fikk ut fingern, og byttet fra SBanken til Bulder i februar. Nå er jeg veldig glad for det. Det var litt jobb, men det ga en egen tilfredsstillelse å kunne melde meg ut.
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Jeg overveier også det. Den nye appen er forsåvidt ok, men idiotisk å ikke ha nettbank... Men nå ser jeg at Bulder heller ikke har nettbank, så da er den er no-go for meg. Liker å bruke appen til det meste, men av og til er det greit med en større skjerm. |
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gruffetråd #18Bulder har heller ikke nettbank, men det var i det minste noe jeg var klar over da jeg ble kunde der. Jeg brukte uansett nesten alltid appen.
|
|
|
#7 |
|
Enda en som trener
Jeg bruker også mest appen, men dersom jeg skal se nøyere på ting,sjekke 'utskrifter' og sånn, foretrekker jeg å gjøre det på en større skjerm. |
|
|
|
|
#9 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråd #18Jeg kjøpte meg mat i dag. På Max på Egertorget. Og var så sulten at jeg tok en første løkringen i farta men jeg gikk. Og ble angrepet av en måke som slo på meg verandaleppe og blodet rant!!!
|
|
|
#10 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Sv: Gruffetråd #18En måke rappet burrito rett ut av hånda mi på Aker Brygge for en tid siden også, jeg stod bare med papiret igjen. Jeg bare hater nærgående fugler. Og nå kommer snart tiden da de skal forsvare avkommene sine, som de så beleilig har plassert midt i sentrum også.
|
|
#12 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Gruffetråd #18Ungdommen som ikke er 18 år enda har blitt flyttet fra Sbanken til DNB fordi "Sbanken har ikke tilbud til barn under 18 år lenger". |
|
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #18Var det ikke en politiker som måtte sys eller noe, etter et sånt angrep nylig?
|
|
#15 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Jeg hater måker passer bra nå: (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
#16 |
|
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #18Det er jo fordi vi har ødelagt Oslofjorden, det er ikke mat å finne for måkene. Da trekker de inn i byen. Jeg hater ikke måker, mer de som har drept fjorden vår da. |
|
|
|
|
#17 |
|
Semiaktiv
Sv: Gruffetråd #18Det er måker i byene der det er mat i fjorden også, her i byen er det helt krise på Torget om sommeren. Det er ikke et oslofenomen. De liker seg i byen fordi folk mater dem, og slenger rundt seg med mat og søppel. Jeg hater bymåker og folk som mater dem.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 16-04-24 kl 09:57. |
|
|
|
|
#20 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråd #18For ikke å snakke om hvor utrolig dårlige foreldre måker er! Jeg gruer meg intenst til perioden hvor de legger ungene helt ukritisk rundt og angriper alle som nærmer seg. Morgenturene med hunden er risikosport i den perioden der.
![]() |
|
|