|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Knerten er ferdig på ungdomsskolen i dag. Og vi kjenner på stor takknemlighet for at han (og jeg
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Sendt Poden av gårde på fisketur til Alta. Det er så kjekt å se hvilke glede han har i fiske og at han har en god kompis som deler interessen.
|
|
#7 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15At min uendelig snille yngstesønn endelig får litt glede av jobben min, og fikk festivalpass til en festival han hadde sjukt lyst til å dra på. |
|
|
|
|
#8 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15At sommeren er tilbake, sammen med litt kjøligere netter. Perfekt kombo! |
|
|
|
|
#9 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Badekarbading på mårningen, det er så godt for sjel og ledd. |
|
|
|
|
#10 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Fredag.
|
|
#11 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Det er fredag og sol. Og jeg valgte bort deler av vinpakken i går, og er i bedre form i dag enn jeg ellers ville vært.
|
|
#12 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Vel, jeg valgte ikke bort alkoholen i går, kjenner jeg.
|
|
#13 |
|
...we have cookies
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg har vært glad siden onsdag, og i dag sitter jeg og kjenner på ettergløden av å ha vært på festival. Nydelige folk, fantastisk musikk, mange konserter langt utenfor min komfortsone, nok drikke, såre føtter, brukt masse penger inkludert merch-kjøp, selfie med ett av mine nye idoler, klem av trommis i samme band, og herlige nye bekjentskaper. |
|
|
|
|
#14 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Har malt spikerteltet og fått på plass hagemøbler. Så nå ble det riktig så trivelig ute. Godt å få plassen ferdig før sommerferien, så kan vi bare slappe av da.
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #1524 timer kortreist ferietur med mannen |
|
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Fabelaktig dag i London. Camden Market, rusling langs kanalen til regent park der vi satt i skyggen og leste bok før vi ruslet tilbake og fikk med oss matbodene før stengetid. Varm dag,men perfekt program. |
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Kjempefin bursdagsfeiring med storfamilien for minstejenta som fylte 6 år, flott vær og koselig samvær med søskenbarna, og hun gleder seg sånn over alle disse bursdagsgreiene; pakke opp gaver, blåse ut lysene på kaka, bursdagssangen, ballonger, såpebobler, ny kjole |
|
|
|
|
#19 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15NYC Pride
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Å få en blid og glad sønn hjem fra konfirmantleir.
![]() |
|
|