|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TOg siterte meg selv. Faens opplegg!!! |
|
|
|
|
#3 |
|
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TMann som ABSOLUTT MÅ JOBBE på lillejulaften. PÅ HJEMMEKONTOR! |
|
|
|
|
#4 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Nei, altså, nå tenkte jeg ikke her inne, men på kommentarfeltene der ute. Her inne når vi de ikke opp til anklene engang. |
|
|
|
|
#5 |
|
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TNår du etter TJUESJU minutter fremdeles ikke har rikka deg i telefonkø til legekontoret! Som nummer TRE burde det IKKE ta så lang tid!
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg har vondt i en tann og må til tannlegen på JULAFTEN KL 9. Jeg har aldri måttet ha ekstratimer hos tannlege og har i hvert fall ikke hatt hull de siste 43 årene. Sist redigert av Pelen : 23-12-20 kl 19:23. |
|
|
|
|
#7 |
|
Leser
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THVORFOR er det ikke mulig å kjøpe enkeltartikler i digitale aviser! :ghaa: ser hele tiden spennende artikler jeg vil lese, men kan ikke abonnere på 10 aviser! Løssalg burde vært mulig i den digitale verden!
|
|
#8 |
|
heimføing
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDu kan kjøpe enkeltaviser på buyandread.com |
|
|
|
|
#9 |
|
Leser
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Nice! 😁 Tusen takk, skal prøve det
|
|
#10 |
|
nju nja njo
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TBesøk som ikke gidder å høre på gjeldende regler for husets valp fordi den lille bisken selvfølgelig må få tigge/ligge i sofaen/annet.
|
|
#11 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDet er så drøyt Primrose, at det hører hjemme i gruffetråden egentlig. |
|
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TFOLK SOM GÅR I JULEBESØK MED KORONA! :lest trøndernyheter: Burde sikkert vært i gruffetråden for dette er ikke ubetydelig.
|
|
#13 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TEksen!
|
|
#14 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Det irriterer meg grenseløst, at jeg indirekte også beskytter IDIOTER ved å la meg meg vaksinere. Egentlig burde vi la Darwinismen bare gå sin gang.
|
|
#15 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Jeg er ikke så sikker på det. Kan i så fall ikke huske at det er en trapp på CitySyd som går fra plan 2 til 3. Mener det kun er rullebånd der - med mindre det er en kobling med Jordbærpikene som jeg ikke har sett? Det er garantert en trapp som rømningsvei der, men den (de) er jeg ganske sikker på at går på utsiden av bygget.
|
|
#16 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TAltså. Når man velger cross country skiing på epleklokka så TELLER DEN IKKE DISTANSE. WTF?? Hvem bryr seg om HEARTRATE lissom?? Og skal jeg liksom stole på løypeskiltene for å vise hvor langt jeg har gått??? HÆ? |
|
|
|
|
#17 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg er så MATLEI! Ikke julerelatert, jeg har vært det en stund. Glutenfritt brød er vondt og dyrt og nå er jeg jaggu lei alle knekkebrødvariantene også. (Ikke så rart kanskje, jeg har stort sett spist knekkebrød siden 2013). Havregryn begynner det også å bli slitasje på, etter havregrøt til frokost i et drøyt år.
|
|
#18 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Rundstykker
|
|
|
#19 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THar du prøvd de små maistortillaene til Old el paso? Jeg spiser ofte de med pålegg.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 02-01-21 kl 16:20. |
|
|
|
|
#20 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg er nok ikke i nærheten av å ha utstyret du regererer til her, kamp, men jeg kan gi det en sjanse. Hvordan er de når de tines? Det er hverdagslunsjer jeg sliter mest med. Må de bakes ut for hånd, med olje? (Det er en av grunnene til at jeg hater å bake, nemlig).
![]() |
|
|