Gĺ tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trĺdverktřy Visningsmĺter
Gammel 25-01-17, 14:14   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Ja, det hender.
Lillehammer har hatt mange nye og sjeldne pokemons innimellom. Gĺr litt i perioder virker det som. Nĺ er det en litt laber periode igjen.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 14:22   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrřm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Her har jeg hatt gleden av ĺ ha tilgang til en kjempespawn av - tada! - Drowzee i Slottsparken i to uker.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-17, 14:25   #3
Guava
Břr lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Vi har spawn like utenfor huset, men sjeldent veldig bra som dukker opp. Som oftest er det pidgey, spearow og drowsee, men det har dukket opp Snorlax, Lapras, Venosaur, Bulbasaur og diverse annet innimellom. Ikke mye sporty ĺ fange fra sofa akkurat.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 12:03   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Jeg har inntrykk av at det er střrre sjanse for ĺ fange Dragonite og de andre "kanonene" i det fri nĺ, Timar. Pĺ tirsdag fanget jeg Lapras i ingenmannsland pĺ joggetur, og i morges tok jeg en diger Gyarados pĺ sykkeltur.

Inntil for tre dager siden manglet jeg Hitmonlee, og han er rapportert ĺ vćre i byen min flere ganger siden den tid. Jeg har gĺtt rundt der i et halvt ĺr uten ĺ se snurten av ham fřr nĺ.

Og sĺ synes jeg det mĺ vćre lov ĺ "jukse" med en slik app nĺr man har kommet sĺ langt og jobbet sĺ hardt.

Gammel 27-01-17, 12:22   #5
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Og sĺ synes jeg det mĺ vćre lov ĺ "jukse" med en slik app nĺr man har kommet sĺ langt og jobbet sĺ hardt.

Takk. Det er jo opp til hver enkelt hvilke hjelpemidler de bruker, det er jo bare et spill, mot seg selv. Men jeg syns ikke det var noe gřy likevel. Jeg fĺr sette min lit til at 10 km egget mitt faktisk inneholder Snorlax!

Dessverre er jeg ikke i byen sĺ ofte, sĺ det skal nok litt tid at jeg snubler over spennende drager. Med mindre han flytter inn i skogen her, hvem vet.

Heia Luftslottet! Du finner ham nok plutselig!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 12:04   #6
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Det spawnet plutselig en dragonair pĺ jobben, og sĺ 2 forsřkt pĺ ĺ ta den sĺ "poff" borte vekk.

Gammel 27-01-17, 12:27   #7
Timar
Klar

Timar sin avatar

Timar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Det spawnet plutselig en dragonair pĺ jobben, og sĺ 2 forsřkt pĺ ĺ ta den sĺ "poff" borte vekk.

Hvilket level er du pĺ? Og hvor mange Dratinicandy har du? Tidligere har "evolven" kun dukket opp vilt hos meg nĺr jeg nćrmer meg nok candy til ĺ kunne evolve, men Dragonite viser seg kanskje for alle?

Gammel 27-01-17, 12:30   #8
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Hvilket level er du pĺ? Og hvor mange Dratinicandy har du? Tidligere har "evolven" kun dukket opp vilt hos meg nĺr jeg nćrmer meg nok candy til ĺ kunne evolve, men Dragonite viser seg kanskje for alle?

Jeg har bare 7 dratinicandy, hatt dem en stund. Er pĺ level 24.

Gammel 27-01-17, 12:13   #9
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fanget tre dratinier nĺ i det siste, helt plutselig, sĺ det er noe pĺ gang.

Og ENDELIG Hitmonlee. Det hjalp ĺ sutre pĺ Internettet.

Bare Snorlax igjen fřr hele 1. gen er pĺ plass!

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-17, 12:32   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Jeg tror jeg fikk Dragonair fřr jeg fikk Dratini, faktisk. Pĺ Jessheim.

Gammel 27-01-17, 12:40   #11
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Hmm, ja, jo, jeg har jo faktisk ogsĺ fanget Charizard uten ĺ ha noe sćrlig charmandercandy. Jaja, fĺr ikke gi opp hĺpet!

Gammel 31-01-17, 12:36   #12
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Hun trenger vel litt tid til avkopling hun som alle andre.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 12:41   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

... og sĺ tar det ikke nřdvendigvis sĺ mye tid heller. Det er litt min kjepphest, egentlig - folk som mener at Facebook og alt mulig tar sĺ mye tid. Det er jo ting man gjřr unna kjapt sĺnn innimellom andre ting, kikker innom et par minutter. Jeg tror ikke det egentlig er mange som sitter der og bare der timer i slengen, liksom. Folk er jo ulike, men jeg kjenner i alle fall at jeg har behov for litt slik atspredelse innimellom - noen minutter her og noen minutter der.

Gammel 31-01-17, 12:58   #14
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Ja, sant, jeg spiller Pokemon nĺr jeg uansett er pĺ vei et eller annet sted, og sĺ fungerer det som ekstra motivasjon for ĺ ta seg en ekstra tur innimellom.

Og noen ganger bruker jeg veldig mange timer pĺ ĺ gĺ rundt i Oslo sentrum og jakte, feks, men litt tid i livet mĺ man da rett og slett kunne slřse bort ogsĺ?

Sist redigert av Timar : 31-01-17 kl 13:24.
Gammel 31-01-17, 13:02   #15
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Rhydon har stĺtt pĺ gym i 12 dřgn. Vaporeon i 2. Ny rekord gitt. Sier kanskje noe om at folk ikke gidder mer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 21:53   #16
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmřre!
Malama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Jeg har for aller fřrste gang fĺtt en til ĺ stĺ der sĺ lenge at jeg kunne hřste penger for den to dager jeg...

Gammel 31-01-17, 23:11   #17
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg slo ihjel tid og kjempa ut en gym i level 3. Nĺ er den level 7 sĺ jeg, med min fortsatt i.
Og sĺ har jeg fanget 2 ditto.

Gammel 07-02-17, 19:31   #18
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt avBenzo har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Endelig fikk jeg Lapras! Vaket rett borti veien her og mor la pĺ sprang.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-17, 19:39   #19
Elisabet
Stĺr pĺ egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Pinsir satt plutselig og ventet pĺ meg hos naboen i gĺr nĺr jeg la meg, og det var bare ĺ hanke den inn fra senga.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-17, 20:16   #20
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ferdig med hele 1. gen.
Fikk den siste Snorlaxen i 10-kilometersegg, etter ĺ ha prřvd trikset ĺ třmme eggebeholdningen helt. Da fikk jeg faktisk en 4-5 10-ere, og altsĺ en Snorlax.

Nĺ mangler jeg bare Togepi og storebroren, og da har jeg alt som kan skaffes i Europa. Lurer litt pĺ hva jeg skal finne pĺ nĺ.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye trĺder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nĺ 10:24.