|
|
|
|
#1 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Pokémon MapJa, det hender.
|
|
|
|
#3 |
|
Břr lage seg en tittel selv
|
Sv: Pokémon MapVi har spawn like utenfor huset, men sjeldent veldig bra som dukker opp. Som oftest er det pidgey, spearow og drowsee, men det har dukket opp Snorlax, Lapras, Venosaur, Bulbasaur og diverse annet innimellom. Ikke mye sporty ĺ fange fra sofa akkurat. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Pokémon MapJeg har inntrykk av at det er střrre sjanse for ĺ fange Dragonite og de andre "kanonene" i det fri nĺ, Timar. Pĺ tirsdag fanget jeg Lapras i ingenmannsland pĺ joggetur, og i morges tok jeg en diger Gyarados pĺ sykkeltur.
|
|
|
|
#5 |
|
Klar
|
Sv: Pokémon Map
Takk. Det er jo opp til hver enkelt hvilke hjelpemidler de bruker, det er jo bare et spill, mot seg selv. Men jeg syns ikke det var noe gřy likevel. Jeg fĺr sette min lit til at 10 km egget mitt faktisk inneholder Snorlax! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tidsklemma
|
|
|
|
|
#7 |
|
Klar
|
Hvilket level er du pĺ? Og hvor mange Dratinicandy har du? Tidligere har "evolven" kun dukket opp vilt hos meg nĺr jeg nćrmer meg nok candy til ĺ kunne evolve, men Dragonite viser seg kanskje for alle? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tidsklemma
|
Jeg har bare 7 dratinicandy, hatt dem en stund. Er pĺ level 24.
|
|
|
|
#9 |
|
geskjeftig
|
Sv: Pokémon MapJeg har fanget tre dratinier nĺ i det siste, helt plutselig, sĺ det er noe pĺ gang.
|
|
|
#12 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pokémon MapHun trenger vel litt tid til avkopling hun som alle andre. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Sv: Pokémon Map... og sĺ tar det ikke nřdvendigvis sĺ mye tid heller. Det er litt min kjepphest, egentlig - folk som mener at Facebook og alt mulig tar sĺ mye tid. Det er jo ting man gjřr unna kjapt sĺnn innimellom andre ting, kikker innom et par minutter. Jeg tror ikke det egentlig er mange som sitter der og bare der timer i slengen, liksom. Folk er jo ulike, men jeg kjenner i alle fall at jeg har behov for litt slik atspredelse innimellom - noen minutter her og noen minutter der.
|
|
|
|
#14 |
|
Klar
|
Sv: Pokémon MapJa, sant, jeg spiller Pokemon nĺr jeg uansett er pĺ vei et eller annet sted, og sĺ fungerer det som ekstra motivasjon for ĺ ta seg en ekstra tur innimellom. Sist redigert av Timar : 31-01-17 kl 13:24. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Břr lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmřre!
Sv: Pokémon MapJeg har for aller fřrste gang fĺtt en til ĺ stĺ der sĺ lenge at jeg kunne hřste penger for den to dager jeg...
|
|
|
#18 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Pokémon MapEndelig fikk jeg Lapras! Vaket rett borti veien her og mor la pĺ sprang. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Stĺr pĺ egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pokémon MapPinsir satt plutselig og ventet pĺ meg hos naboen i gĺr nĺr jeg la meg, og det var bare ĺ hanke den inn fra senga. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
geskjeftig
|
Sv: Pokémon MapJeg er ferdig med hele 1. gen.
|
![]() |
|
|