|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Aktiv påmelding til skolegudstjeneste
Ingenting mellom vigsla bygninger med danseforbud og ungdomshus med grøftefyll?
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Et fantest en uoffisiell "bygdesang" som ble spilt inn og greier, hos oss.
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Altså, det var jo fotball og korps og kor og skyttarlag og heimevernet og sånt, hvis det var det du mente? Den første var stort sett i grøftekategorien, koret var på bedehuset, korpset var ett av hver.
|
|
|
#5 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aktiv påmelding til skolegudstjenesteDa kunne poden melde om at halve klassen hans var på fredssamling. Hos eldste var det kun en håndfull elever av 30 som var på fredssamling, men det er nok mye pga at de underholdt i kirken. De stod fritt til å velge, men siden ikke de kunne garantere at man kunne slippe preknen valgte eldste å la instrumentet stå igjen hjemme.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Aktiv påmelding til skolegudstjenesteJeg og Candy har hatt lik oppvekst ser det ut til. På mine trakter var det forøvrig null problem å rekke over både bedehuset og ungdomshuset. Vi var pragmatiske sånn. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Aktiv påmelding til skolegudstjenesteJeg kan rapportere fra vår skolegudstjeneste også:
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 18-12-15 kl 21:36. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aktiv påmelding til skolegudstjenesteDa er det overstått her og. Jeg er ikke videre imponert. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Aktiv påmelding til skolegudstjenesteMine unger har gått julebukk hvert år de siste 14 årene. Vi går på juletrefest i januar hvert år. Jeg har aldri tenkt at vi er en utdøende rase. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Aktiv påmelding til skolegudstjenesteMine har vært på langt flere førjulsarrangementer og laget mye mer julepynt enn hva jeg noen gang gjorde som barn, av den enkle grunn at de gikk i barnehage da de var små. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bedreviter
|
Studier fra de siste tre årene viser at det er tilfelle i nabolaget vårt, ja. Og nesten ingen om beinet heller. Og akkurat tilstrekkelig mange nostalgiske pensjonister til at det virkelig blir innbringende. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Aktiv påmelding til skolegudstjenesteVi fikk en helt nøytral påmeldingslapp fra skolen. Etterfulgt av et skriv fra rektor der hun minnet om at i disse dager er det ekstra viktig å holde på våre gode, gamle tradisjoner. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
maler
|
Hva gjør at du tolker det skrivet som relatert til skolegudstjenesten?
|
|
|
#15 |
|
Glad
|
Sv: Aktiv påmelding til skolegudstjenesteHos oss hadde de tegnet og spilt bowling. Skikkelig fokus på tradisjoner ja.
|
|
|
#16 |
|
maler
|
Jeg har jo ikke lest det brevet, det kan være det var fullstendig på bærtur, men det _kan_ også være en ren saksopplysning for å unngå klagestorm fra de som må melde seg på. Det er ikke like populært det heller, mange som ikke skjønner poenget. Ikke alle som følger med i nyhetsbildet og diskusjonene.
|
|
|
#17 |
|
Absolute Beginner
|
Den ser jeg så absolutt. |
|
|
|