|
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Stilig kjole, Divine, og supersøte årgangs-Camper, Blu!
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Blå jeans brettet litt opp nede, lang hvit og blåstripet tight singlet med en hvit og litt videre/kortere topp over + Converse.
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg har på meg lyse jeans, kremfarget blues og nye blingbling-sandaler.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#4 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Løpethigts og t-skjorte. Bor visst i treningstøy for tiden. Skal skifte etter hvert. |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg har ikke riktig stått opp, men det jeg skal ha på er olakjole med tights under. Og de nye crocs-skoene mine. Evt blir det lyse TOMs. |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i dag???? |
![]() |
![]() |
#9 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Startet dagen i løpetights, singlet og joggesko, alt var Asics. Nå har jeg avansert til en knall rød bikini fra Filippa K
#10 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeans (Levis curve), hvit singlet (hm) og pudderfarget genser med gullstriper fra Soaked in luxury. Da jeg var ute og handlet hadde jeg sølvfargede Toms på beina.
#11 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeans? Genser? Hvor kaldt ER det egentlig hos dere i dag? Her våknet jeg klokka 8 til 25 grader, og det har avansert til hele 32 grader utover dagen. Ulidelig varmt. Jeg har på meg en stygg brun turshorts fra Bergans og en vid og posete t-skjorte fra Kappahl. Fordi jeg måtte gå tur med hunden og regnet med å blir gjennomsvett, noe jeg ble. Og jeg gadd ikke skifte etterpå heller. Huden er klissete og seig og jeg tar ikke rene klær på meg. Dusjer i kveld. Sunbber bare rundt i hagen alene uansett. |
![]() |
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Etter å ha hevetav meg "uniformen" etter jobb tok jeg på meg hvit knebukse og svart singlet.
#13 |
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svart turbukse fra Bergans, sort singlet og rosa fleecejakke fra Norheim. Tidligere gadde jeg også lilla joggesko fra Asics. Vi er på Hedmarksvidda og har gått tur.
#14 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?
Tja, en femten grader. Etter 24 grader i går, så føltes det riktig med jeans og genser (med 3/4 ermer dog).
#16 |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Før i dag: Kjole fra Indiska |
![]() |
![]() |
#17 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg tror jeg må ned i fem grader før jeg orker å gå i genser. Forresten går jeg aldri innendørs i genser. Jeg er veldig varm av meg. Akkurat nå har jeg ingenting på meg. Kun neglelakk. Jeg orker bare ikke. Men jeg har tatt en kald dusj og har anstendighet nok til å ligge oppå dyna i senga. |
![]() |
![]() |
#18 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?
#19 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Tunikakjole fra Zara som er såpass kort at det ble shorts under selv om den ikke synes, sånn i tilfelle vindkast. Må jo vise frem brune legger når man først har det!
#20 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Nei, jeg har ikke på meg en gammel omsydd gardin, men min favoritt-topp m/knallgrønn topp under, blå caprijeans og knallgrønne Toms.
|
|