Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skrytetråden for interiørhjørnet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-12, 21:12   #381
Silje sol
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 292
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

[quote=Smash;3187483]

Opprinnelig lagt inn av Silje sol, her.

Stilig, Salt! (vi leser nok de samme bloggene også )

Jeg har laget meg nytt spisebord, av planker og bordben fra IKEA som er beiset med "Drivved".

Sånn bord vil jeg også ha. Har du en fremgangsmåte?
Kjempefin blogg, legger den i favoritter.

Beklager, har ikke sett denne før nå!

Det er veldig lett å lage.
Du trenger planker, hvor brede og lange avgjør du selv. Vi har seks planker i bredden, og 180cm langt.
Legg alle på gulvet intill hverandre, og deretter 2 litt tynnere planker på tvers i hver ende. Disse skrues fast slik at hele bordet henger sammen.
Litt vanskelig å forklare, men skjønner du?

__________________
Jente 07 & gutt 09.
Du kommer sikkert til å gjøre mye dumt, men gjør det med begeistring!
Silje sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 18:16   #382
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Tapetsert skoskap fra Ikea:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 18:32   #383
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Det ble tøft Ramses!

Jeg har vært i verkstedet i dag og pusset ned enda flere ting som skal males. Forhåpentligvis har jeg noe å vise frem etter påske en gang!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 10:52   #384
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.055
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Stilig Ramses!

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 14:15   #385
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Quickfix av pianoområdet! Vi har overtatt mine besteforeldres gamle piano, og er uenige i om det skal males eller ikke. Jeg vil gjerne beholde fargen, siden den passer til noen gamle sjenker vi og har i stua, men min kjære gjerne vil ha det svart. Og så lenge vi er uenige beholder vi fargen. Vinn-vinn for noen med andre ord.

Uansett, toppplata er full av store hakk, vannmerker og andre merker, og var ikke så pen. En tapetrest og en glassplate ordnet opp i det, og med nytt trekk på krakken er jeg godt fornøyd.




Ja, jeg må gjøre noe med bildekvaliteten, men er så utrolig fornøyd med å endelig få ordnet det, at jeg måtte skryte litt. Og siden mannen er opptatt blir det dere!

Jeg har et teak radiokabinett med stygg topplate. Jeg vet en kan pusse og bruke diverse produkter fra Liberon, men jeg har utsatt det. Har du limt fast tapeten, eller bare lagt den oppå? Kansje jeg stjeler din ide.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 14:49   #386
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Hva kan man gjøre med teak sa du? :har et bord med flekker:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 17:39   #387
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Den ligger bare løst, glassplata holder den på plass. Veldig greit, så bytter jeg bare når forandring fryder...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 17:47   #388
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så fine ting dere lager! De Liberonproduktene er supre. Finner dem hos farvehandlere, og de kan som regel gi masse gode råd.

Jeg holder på å lage whiteboardtavle av et gammelt vindu. Maler baksiden av glasset, og voila! Familiens ukeplan. Skal hive inn bilde når den er ferdig, om jeg blir happy med resultatet.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 18:09   #389
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Spennende Mjau!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 08:10   #390
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Vi stæsjer veranda om dagen og siden siste malingsstrøket kommer på rekkverket i dag, kommer det bilder når jeg får rigga til møblene igjen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 11:22   #391
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Gleder meg til å se!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 16:40   #392
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Bær over med meg at jeg ikke orka å dra ut alle ørtenfjørten putene i dette gufseværet, men sånn nogenlunde slik ble det hvertfall. Har beige puter til sittegruppen og grå til sofagruppen og et par knallgrønne pledd til. Er en sped start på å få det koselig der.

Parabolen skal vekk, men vi hadde ikke lang nok kabel til å henge den der den skal.

Før maling:


Etter:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 05-04-12 kl 16:59.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 17:13   #393
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.777
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Kjempefint Kokkos.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 17:25   #394
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Lyst og pent, deilig å være ferdig med malingen?
Egentlig blir en aldri ferdig med noe når en har hus, bare tar en pause før neste runde!

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 17:52   #395
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Lyst og pent, deilig å være ferdig med malingen?
Egentlig blir en aldri ferdig med noe når en har hus, bare tar en pause før neste runde!

Det er sant. Her skal det males 2 sider til, hvorav den ene er 3 etasjer høy. Skal ha stillas der da.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 18:38   #396
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

kokosbolle: så utrolig fint og praktisk!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 19:32   #397
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.113
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så koselig Kokos!

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 23:28   #398
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Har laget entrebenk, av en gammel tv-benk fra Ikea. Slik så den ut, før og var egentlig et møbel vi tenkte kvitte oss med.



Sydde madrass og puter til den og den fikk nytt liv, som entrebenk i gangen vår







__________________
"If you really want to do something, you'll find a way. If you don't, you'll find an excuse."
- Jim Rohn
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 10:50   #399
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.416
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så lurt!

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 12:24   #400
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.456
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Så lekker Prilla! Gjenbruk er gull!

Kjempeflott Kokosbolle. Maling gjør underverker.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no