Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-11, 23:32   #381
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.


Det jeg derimot misliker sterkt, er at du skal vri og vende på ALT jeg skriver, Skremmern. Det begynner faktisk å bli møkk lei!

Jeg vrir ikke på noe, Avtar, jeg skrev hvordan jeg oppfatter deg. Og er noen negative til et-eller-annet, virker det som du er der med en gang, og er enig. Jeg mangler nyansene.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 23:41   #382
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Fjas er stas - man da som en måte å roe gemyttene og finne fram humoren igjen etter stormen, ikke som en feigismåte å dekke til ubehagelige stikk.

Maverick er superflink til det første - jeg husker fra den tiden (mimre mimre) vi var i tottene på hverandre en del, så var det alltid så befriende når hun tok inititiv til fjasing når ting begynte å roe seg. Gode Gamle Dager.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv  
Gammel 26-06-11, 23:45   #383
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger


Sitat:

Mentalisering kan beskrives som evnen til å se seg selv utenfra, og se andre innenfra. Det knytter seg også et etisk aspekt til dette; jo bedre en forstår andre og deres atferd, desto vanskeligere er det å behandle et menneske som en ting.
Mentalisering betyr å kunne forstå sine egne og andres misforståelser. Svekket mentalisering gjør at det er fort gjort å misforstå og å bli misforstått. Å handle på falske antakelser skaper ofte forvirring. Å misforstå og å bli misforstått kan utløse sterke følelser, som igjen kan føre til tilbaketrekning, fiendtlighet, avvisning, overbeskyttelse, maktmisbruk og symptomøkning (Bateman & Fonagy, 2004).

__________________
Mani er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 00:04   #384
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.139
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

(og takk Gud for at det finnes folk som har greie på fotball her inne, les: LIVERPOLL!)

Fin Kreps. (Og Liverpool med en l.)

007 er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 01:10   #385
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Fin Kreps. (Og Liverpool med en l.)

Og gjerne med to o'er også?

(Eller var det en intern sak som jeg ikke forstår meg på?

Hannah er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 06:39   #386
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg vrir ikke på noe, Avtar, jeg skrev hvordan jeg oppfatter deg. Og er noen negative til et-eller-annet, virker det som du er der med en gang, og er enig. Jeg mangler nyansene.

Heretter skal jeg være positiv til alt. Og alle. Alltid.

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 08:02   #387
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Nå har jeg ikke vært i tråden på et par sider, men jeg kjenner også at jeg blir litt sur av denne hintingen og lurer på om det er min skyld, jeg også. Mitt innlegg var ment helt og holdent seriøst, også fjaser jeg selvsagt litt når noen påstår at jammenjammen, poengene kommer av at det det var du som skrev og ikke selve innlegget (litt som når jeg fikk 6 på norskstilene, det var selvsagt bare trynefaktor).

Paranoiaen i meg vil at jeg skal gå tilbake og sjekke tonen i alle innleggene, men det skal jeg ikke. Trulte, du må gjerne si det i klartekst hvis du mener jeg fjaser på en mobbete måte.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 08:43   #388
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

En kan være ganske så sikker
på at når det snakkes om prikker,
blir tråden fort lang;
med engasjement
man henger ut de man tror slikker

på ryggen til de etablerte
i håp om å bli nominerte
til M1 og 2
og markedsplass - jo,
så klart man kan bli litt frustrerte.

Det er ganske ulurt å smiske
for da bliver mange så biske
og prikker deg rødt
og så er du nødt
til å ro ut på poengfiske.

Det beste er bare å vente
og skrive og gjøre seg kjente,
og ta hodet med
når no' skrives ned;
det lurt å ha det i mente.

Og så skal du se at de kommer,
no'n sakte og noen i flommer -
med prikker i grønt
blir allting så skjønt,
men først får du ha en god sommer!


Jeg blir så lettet når jeg ser at mange av de gamle traverne skriver at de ikke prikker folk som de kjenner og liker godt og vet at skriver bra, det er helt klart derfor jeg sjelden får noen fra dem.



Eller?

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 08:55   #389
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Heretter skal jeg være positiv til alt. Og alle. Alltid.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 09:18   #390
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nå har jeg ikke vært i tråden på et par sider, men jeg kjenner også at jeg blir litt sur av denne hintingen og lurer på om det er min skyld, jeg også. Mitt innlegg var ment helt og holdent seriøst, også fjaser jeg selvsagt litt når noen påstår at jammenjammen, poengene kommer av at det det var du som skrev og ikke selve innlegget (litt som når jeg fikk 6 på norskstilene, det var selvsagt bare trynefaktor).

Paranoiaen i meg vil at jeg skal gå tilbake og sjekke tonen i alle innleggene, men det skal jeg ikke. Trulte, du må gjerne si det i klartekst hvis du mener jeg fjaser på en mobbete måte.

Jeg snakker ikke om denne tråden. Jeg har sagt i klartekst hva jeg mener i forrige innlegg.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09

Sist redigert av Trulte : 27-06-11 kl 09:24.
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 09:20   #391
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Nei, nå får du enten si det du har på hjertet eller la være å hinte, Trulte. Det eneste du oppnår her er å stresse folk samt å spre en ekkel stemning og mobbehinte. Det er ikke ok - og viktigere - det løser ingen problemer. Hvis vi vet hva som er problemet så kan vi enten si at
a) det der er ikke noe problem som trengs å fikses
eller
b) det der var bra du sa - det må vi fikse. Ala da det ble tatt opp at nykommerne fikk for mye pes.

 
Gammel 27-06-11, 09:23   #392
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Tåtti: Knallbra!

Neket er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 09:28   #393
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Ok. Alle som irettesetter brukere kan med fordel tenke over om det irettesettes på en saklig måte. Eller om den bikker over i en ondskapsfull/ sårende tone. Er det et av de siste er man ikke håret bedre enn den man irettesetter.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 09:29   #394
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.531
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Fjas er stas - man da som en måte å roe gemyttene og finne fram humoren igjen etter stormen, ikke som en feigismåte å dekke til ubehagelige stikk.

Humor brukt for å "stoppe" diskusjonen er heller ikke noe bra.

Det er veldig synd tenker jeg når noen bruker humor for å få gjennom sin personlige agenda. Om den agendaen er:
- Jeg synes bruker x er teit
- Jeg synes denne diskusjonene er teit
- Jeg synes andre folk skal slutte å krangle

Ja, når det gjelder voksne folk så synes jeg til og med det siste punktet er teit. Jeg gjør det av og til med ungene, men andre voksne får da virkelig gjøre som de vil. Hvis jeg er i diskusjon/krangel er det selvfølgelig noe annet. Men det å hindre andre i å krangle med å fjase er som å komme inn i tråden og be om unnskyldning på andre sine vegne.

Og fjaset på FP er som det alltid har vært. Folk er folk. Mye bra fjas, og en god del fjas med personlig agenda (som jeg ikke liker, men som kanskje andre gjør. Hvem vet.)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 09:39   #395
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ok. Alle som irettesetter brukere kan med fordel tenke over om det irettesettes på en saklig måte. Eller om den bikker over i en ondskapsfull/ sårende tone. Er det et av de siste er man ikke håret bedre enn den man irettesetter.

Jeg vet ikke om du mener meg, men jeg mener selv at jeg ikke "irettesatte" Avatar over her. Jeg tror det er enkelt å komme inn i en negativ spiral, so to speak, på et forum, hvor alle forumuttalelser man har er negative og enspora. Refleksjonen og nyansene mangler. Generaliseringen har tatt over.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 09:45   #396
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Fin Kreps. (Og Liverpool med en l.)

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Og gjerne med to o'er også?

(Eller var det en intern sak som jeg ikke forstår meg på?

Vet det, men var så sliten at jeg orka ikke redigere.

Tåtti: Får ikke gitt deg fler grønne på ei stund

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 09:46   #397
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Du, Skremmern, mine uttalelser går ikke på forumet altså, hvor får du det fra egentlig?! Jeg sier ikke så mye annet enn mange andre her i tråden...

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 10:11   #398
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.912
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg har fulgt denne tråden siden starten med fascinert interesse. Som ganske ny her inne, har jeg noenganger tenkt at jeg ville spørre om noe angående prikker og hvordan folk faktisk praktiserer prikkingen, men har latt være fordi jeg ikke ville mistenkes for prikketigging. :feig:

Jeg hadde tilgang på markedsplassen en stund, og klarte å svi av noen kroner der inne. Jeg likte at markedsplassen hadde poengkrav, og jeg liker fortsatt at markedsplassen har poengkrav - selv om jeg er litt redd for å gå glipp av noen skikkelige godbiter når som jeg har en pause derfra. I mellomtiden bruker jeg den råfine Twist&Tango.skinnjakken jeg kjøpte der, hver eneste dag. den er bare så fantastisk fin.

På den ene side er det ikke så kjempekult å være en av dem som står utenfor den innerste krets, samtidig har jeg nok forumerfaring til at jeg er helt og totalt for gradert tilgang slik det er på FP. Jeg synes nemlig at det er utrolig frustrerende og slitsomt når gode diskusjoner (eller hysterisk morsomme avsporinger) ødelegges av folk som bare er ute for å provosere eller overhodet ikke har skjønt de sosiale kodene i et forum.

Min erfaring er stort sett at jeg har blitt belønnet med fine prikker når jeg har engasjert meg.
Også er jeg storimponert over tåtti som klarte å oppsummere det hele på rim.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 10:42   #399
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.896
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Herlig, Tåtti!

Jeg er nok en av dem som ofte fjaser når tråder blir for lange. I slike som denne er det rett og slett fordi jeg er lite engasjert i selve prikkesystemet, men jeg liker godt at markedsplassen blir forbeholdt de mest aktive brukerne. Dermed oppstår dilemmaet, det diskuteres noe jeg egentlig er interessert i med et tema som er kjedelig. Noen av oss har vært her lenge (sikkert for lenge) og det har utviklet seg en tone som utenforstående kan ha problemer med. Det kan selvsagt være et problem, men jeg tror vanskelig det kan utryddes helt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 10:56   #400
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Det som jo virker nå, er at jeg har blitt litt flinkere til å prikke. Jeg skjønner at faktisk poengene også betyr noe for en del.

Og jeg er jo en perfect 10.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no