|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Er det en skalljakke eller kun vinterjakke. Hvis det er vinterjakke - nei, hvis det er skalljakke- ja. Bergansjakken til poden fungerer som regnjakke, vinterjakke, vårjakke og alt inn i mellom, pluss at den varer i to sesonger, så den er vel verdt pengene.
|
|
|
#22 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Jeg har en 7-åring som vokser som en rakett. Så det er med nød og neppe at en jakke holder en sesong. Derfor hadde det vært uaktuelt å bruke 1.900,- på en jakke til han. Til meg selv, eller Mannen hadde jeg fint brukt et sånn beløp (og sikkert mer) om jeg visste at det var en jakke som ble brukt flere år. Jeg kjøpte en svindyr Bergans dunjakke til Mannen til jul og siden jeg visste at han trengte det og kom til å bruke den i mange år, så var det overhodet ikke noe problem.
|
|
|
#23 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?
Samme her.
|
|
|
#24 |
|
Borte
|
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Ble ikke sjokkert, men hadde aldri kjøpt den.
|
|
|
#25 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Jeg har kjøpt dyre vinterdresser, men hadde ikke brukt så mange penger på en barnejakke. Det fins mange gode jakker til en mye rimeligere pris. Dessuten er det alltid en sjans for at noe forsvinner på skole, trening osv., da er det ikke spesielt gøy om det er en jakke til 2000. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Jakka er fin, men jeg hadde aldri kjøpt den til den prisen. Jeg synes en tusenlapp er for mye også, egentlig. Det hadde ikke spilt noen rolle om jeg var lotto-millionær, det finnes alternativer som er billigere og sikkert like bra.
|
|
|
#27 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Jakke til 1900 til et barn.....eh, nei. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
maler
|
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Sjokkert? Nei. Kjøpt den? Neppe. Da måtte den vært vesentlig bedre enn alt annet på markedet og jeg måtte ha hatt barn som drev med en eller annen form for utevintersport som krevde ekstra bra utstyr.
|
|
|
#29 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?På vår skole er det mange unger som går i veldig dyre klær. Våre gjør ikke det. Det prioriterer vi ikke. Men opp gjennom årene har det skjedd at et og annet dyrt plag har blitt kjøpt. Da er det alltid unisex slik at alle tre kan bruke det. Og dersom pris og kvalitet stemmer overens kan jo det lønne seg. Men vi har også veldig mange plagg i mellomklasse på pris som også varer til tre barn, så jeg kjøper ikke det argumentet alltid. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Om det var en jakke som kunne blitt brukt over flere sesonger, så kunne jeg nok ha kjøpt en så dyr jakke. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Det hadde jeg ikke betalt, og håper og tror at jeg heller ikke hadde gjort det om bankkontoen rant over og vi sto i penger til knea hjemme i stua.
|
|
|
#32 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Om jeg planla å ta med ungene mine på polferd (og da mener jeg ikke av en typen som avstedkommer voksen-drikke), så hadde nok en jakke til en sånn pris vært et kupp. Når man ellers tar hensyn til rimelige lønninger og arbeidsforhold for de som lager jakka, trenger jeg ikke barnejakker som oppfyller stort flere krav enn at de er nokså varme (hvis det er vinterjakke) eller nokså vannavvisende (hvis det er høstjakke).
|
|
|
#33 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Det finnes mange flotte barnejakker i pris-sjikt godt under denne, ikke synes jeg den var så utrolig fin heller da. Prisen går nok på merke tenker jeg....jeg synes det finnes morsommere ting å bruke såpass mye penger på..
|
|
|
#34 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Jeg hadde ikke kjøpt den, men jeg er ikke sjokkert over prisen. Jeg kjøper jakker på kjedebutikker, og fyller på med ull under - funker fint det. Jeg inbiller meg at jeg ikke hadde kjøpt en jakke til 2000 til en tenåring heller, men vi får se hvor lenge det holder |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Hvor mye tror du denne jakken koster?Ikke sjokkert over prisen nei, men kjøpt den selv? Nope. |
|
|
|
![]() |
|
|