Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idag

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 14:47   #21
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idag

Har surfet litt for å se på ulike steder/hotell og det er flere som allerede nå har få ledige plasser igjen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 14:56   #22
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

Irma: Hvor mange er dere? 3-roms er jo beregnet for opptil 6 personer.
I vanlig 2 roms for man jo større rabatter pga ekstrasenger. Det får jo du ikke om du velger 3 roms og er bare 4 stk.

Ja, toroms er mye billigere. Vi er fire stykker, men toroms er av ulike årsaker uaktuelt.

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Vi fikk også omsider bestilt, men det tok sin tid. Mannen satt på kurs og fikk bestilt via Iphone, jeg satt hjemme og kom ikke inn på en dritt. Leiligheten vi helst ville ha, var selvfølgelig bortbestilt.
Men, vi skal til Alcudia neste sommer også.
Når drar dere, Irma?

Se prikk.

Gammel 09-09-10, 14:56   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi var i Side i juli/august. Jeg synes ikke selgerne var plagsomme, men vi opplevde stadig å bli forsøkt lurt. Det irriterte meg grenseløst.

Alcudia er definitivt finere enn Side, men dyrere også.

Gammel 09-09-10, 15:16   #24
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I begynnelsen av juli koster 3-roms ROOM på Nuveas over 70 000,- for to voksne og to barn i to uker.

Har tittet på Side. Reisetidene er helt håpløse synes jeg, jeg vil ikke reise på natta. Synes å huske at det gjelder flere av de andre sunwingstedene også.

Gammel 09-09-10, 16:00   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde at reisetidene fra Side skulle være helt grusomme, men akkurat det passet oss veldig bra. Å dra på ettermiddagen herfra (slik at treiginger som oss faktisk fikk pakket ordentlig), komme til hotellet og sove. Da var vi klare for en full feriedag dagen etter. På hjemreisedagen (kl ca kl 24) så fikk vi nok en nesten full feriedag og rakk middag på hotellet før vi satt oss på bussen. Vi var hjemme i leiligheten tidlig neste morgen og gikk rett i sengs, men alle fikk sove ganske greit på flyet. At sånt funker forutsetter selvfølgelig at man har barn som klarer å sove på fly, men det har vi heldigvis.

Men har dere vurdert Rhodos? Naboene våre var der i år, og de var veldig, veldig fornøyd.

Gammel 09-09-10, 16:32   #26
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Dere som skal til Alcudia når drar dere?
70 000.-

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:32   #27
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg prøver å legge inn dato, men får bare opp september! Jeg får jo ikke velge noe neste år! Er det noe feil med sidene?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:37   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg prøver å legge inn dato, men får bare opp september! Jeg får jo ikke velge noe neste år! Er det noe feil med sidene?

Jeg fikk også opp bare en potensiell dato pr måned, men så kunne man klikke seg frem- eller bakover når prisene kom opp. Men irriterende? Ja.

Gammel 09-09-10, 17:47   #29
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg fant det ut. Men annoying.
Og; Jeg må oppgi navnet på vår ufødte baby, altså det som står i passet! Da kan vi jo ikke bestille før vi er 100%sikre på navn!

Gammel 09-09-10, 17:53   #30
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Ja, jeg fant det ut. Men annoying.
Og; Jeg må oppgi navnet på vår ufødte baby, altså det som står i passet! Da kan vi jo ikke bestille før vi er 100%sikre på navn!

Dere finner på et eller annet, finn på fødselsdato også, og så ringer dere og endrer. Jeg vet det går, jeg har nettopp gjort det hos Sunving selv. Spurte også i forkant og fikk beskjed om at det var sånn jeg måtte gjøre det.

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:59   #31
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Dere finner på et eller annet, finn på fødselsdato også, og så ringer dere og endrer. Jeg vet det går, jeg har nettopp gjort det hos Sunving selv. Spurte også i forkant og fikk beskjed om at det var sånn jeg måtte gjøre det.

Ok, takk. Når jeg tenkte meg om, så visste jeg jo at det er sannsynlighet for at de finner en løsning. Det var bare et øyeblikks stress/panikk her i stua.

Gammel 09-09-10, 19:44   #32
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Da har jeg vært råkjapp og bestilt til Nuevas Palmeras den 11.juni

Håper mannen får flyttet ferien. Enklere å flytte til juni enn juli, så satser på at det går greit. Merker at der er mye dyrere når man må holde seg innenfor skoleferien, ja.

Gammel 09-09-10, 20:05   #33
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg også lurer på dette Alcudiafarere, når skal dere?

Gammel 09-09-10, 20:19   #34
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Jeg har nå sammenlignet priser fra fjoråret. Reisen vi betalte 19800,- eller deromkring for i mai i år koster på samme dato neste år 28215,- Frisk prisøkning!

Gammel 09-09-10, 20:33   #35
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Det var MYE opp i pris Irma.
Er jeg helt p tur eller er det utsolgt i juli, kan ikke stemme.

Gammel 09-09-10, 20:39   #36
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Det var MYE opp i pris Irma.
Er jeg helt p tur eller er det utsolgt i juli, kan ikke stemme.

Når vil dere dra, fra hvor og hvor lenge?

Gammel 09-09-10, 20:42   #37
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Oslo, juli og 2 uker. Sjekket på Princessa, men det var fullt.
Det var det vikunne tenke oss, men vi kommer ikke til å bestille ennå og satser på at det kommer ut flere muligheter.
Mannen syns det er litt for tidlig å bestille neste sommerferie.

Gammel 09-09-10, 20:47   #38
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Jeg finner i hvert fall med avreise 5/7, 9/, 15/7 med fler til Princesa.

Gammel 09-09-10, 20:48   #39
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Jeg finner i hvert fall med avreise 5/7, 9/, 15/7 med fler til Princesa.

Jeg fant bare en med avreise 29 juli.
Skal sjekke mere og overlate mannen.

Gammel 09-09-10, 20:50   #40
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Oslo, juli og 2 uker. Sjekket på Princessa, men det var fullt.
Det var det vikunne tenke oss, men vi kommer ikke til å bestille ennå og satser på at det kommer ut flere muligheter.
Mannen syns det er litt for tidlig å bestille neste sommerferie.

Det er ikke fullt. Velg først hotell, og ta det derfra. Princesa har ledig både 15, 16 og 17 juli, 2 uker.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.