|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Audacious
|
![]() Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Problemet er som vanlig ukedager, ja.
![]() |
#22 |
One of These Days
|
![]() Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Tror uansett ikke vi kan forvente å velge en dag hvor alle kan, men det er fint om det blir forskjellige dager etter hvem som arrangerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Vi kommer aldri til å finne en dag alle kan. Så den som arrangerer får gleden av å velge en dag som passer en selv.
![]() |
![]() |
#27 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Jeg vil gjerne være med, men må kontatere at jeg bare kan onsdager når ungene er hos faren.
![]() |
#28 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Jeg har vært på nippet til å tørre å bli med før, så nå i høst skal jeg det. Jeg kan gjerne arrangere også, jeg har ikke så mye faste ting. Men jeg får jo baby om 6 dager ( :shock: ) så jeg må avvente hvordan hun er på kveldene. Jeg bor sentralt i oslo (berg) så det burde ikke være noe problem å komme til meg
![]() |
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Mei, bor du borti høgget ved allium? Det er lettere for meg å få til, så den skal jeg ihvertfall prøve å få til. |
![]() |
![]() |
#30 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010LilleBulla: vi har både sentrale og mer perifere treff. Ikke er vi så skumle heller. Det fine med strikketreffene er at det ikke er annen servering enn kaffe og te (eventuelt noen som tar med seg noen kjeks), så det er veldig lite stress å arrangere. Men du bør kanskje avvente om babyen som kommer er en sover eller ikke.
![]() |
![]() |
#31 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010
Litt skumle :nervøs:
![]() |
#33 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Det er mye enklere for meg om det er hos Mei (det var godt den setningen var skriftlig). Det er så nær meg at jeg kan svippe ut alle kvelder, jeg må bare komme litt senere.
![]() |
#34 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010For meg er ikke egentlig sted så viktig. Så hvis noen bare sier en dato og sier de kan arrangere, så er vi i gang.
![]() |
![]() |
#35 |
Audacious
|
![]() Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Kan ikke noen på Mei/Allium/Smilefjes-kanten arrangere et strikketreff 13 eller 14 oktober?
![]() |
#36 |
Off the map.
|
![]() Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Jeg har ikke vært med før, men kjenner at jeg bør begynne å strikke nå. Har en halvferdig skigenser til storesøster, men den har hun nok alt vokst ut av.
![]() |
#38 |
Passiv
|
![]() Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010Det går jo an å ta et treff hos Acsa nå også et hos mei etterpå? (Guri som jeg får trang til å fnise ved praktisk bruk av det nicket ditt, mei.) |
![]() |
![]() |
#39 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010
Jeg kan ikke 21. september, men jeg er helt med på tidsperspektivet. Forresten så kan jeg ikke 24. heller, for da er fjortisen på speidertur og kan ikke passe lillesøster.
![]() |
|
|