Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

To nye sjokolader

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-10, 20:41   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To nye sjokolader

Men det er jo utrolig kvalmende. Man blir jo mettet for en uke av et par biter av dette her.
Jeg kan ikke ha all slags snop i hus, da går jeg og småspiser hele tiden og det er ikke bra. Men akkurat sånne kvalmende sjokolader kan få ligge i fred ganske lenge.

Gammel 07-09-10, 20:45   #22
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men det er jo utrolig kvalmende. Man blir jo mettet for en uke av et par biter av dette her.
Jeg kan ikke ha all slags snop i hus, da går jeg og småspiser hele tiden og det er ikke bra. Men akkurat sånne kvalmende sjokolader kan få ligge i fred ganske lenge.

Tror ikke noe får være i fred her i huset...

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 20:46   #23
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Amatør.

Gammel 07-09-10, 20:49   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pffffffffffft!

Gammel 07-09-10, 20:59   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj. Kvalm bare av tanken.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 21:38   #26
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

(Dessuten har jeg nok med å holde klåfingrene unna den nye Nugattien, den med Krønsj&Nøtter, den er himmelsk god!)

Den er bare så god at jeg har lyst på sjokoladepålegg på brødskiva hver dag.
Det er som å smøre Smash på skiva

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 22:10   #27
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Den er bare så god at jeg har lyst på sjokoladepålegg på brødskiva hver dag.
Det er som å smøre Smash på skiva

Må definitivt prøves.

Gammel 07-09-10, 22:11   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Smash på skiva høres nesten verre ut enn vin.

Gammel 07-09-10, 22:12   #29
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Av en eller annen grunn så er jeg ikke fristet av noe i denne tråden. Bør jeg komme meg til lege?

Gammel 07-09-10, 22:18   #30
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jassådu, det må ha vært i et fraværende øyeblikk fra min side.
Jeg bryr meg nemlig ikke om noe annet enn sjokolade, så jeg er veldig lite oppdatert på annet-snop-fronten, men karamell kan gjøre susen iblant.

Den karamellmixen er skummel, altså. Utrolig hvor fort en pose går ...

Gammel 08-09-10, 09:30   #31
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

jeg prøvde mg på den nye nugattien i går... ganske go

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 10:09   #32
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den nye Melkedrøm med karamell må jeg jo bare prøve. Jeg klarer fint å spise å spise halve plata i alle fall på en gang.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 10:12   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg glemte å prøve den i går kveld, men måtte snike til meg en bit i morges etter frokost. Nysgjerrigheten tok overhånd. Den var vanvittig god, en av de beste sjokoladene jeg har smakt! Takk og lov for at den samtidig er kvalmende slik at en bit eller to er mer enn nok! Ellers hadde nok plata vært borte nå.

Gammel 08-09-10, 10:40   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja en ny Nidar Favoritter også. Caramello.

Den er god!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 10:42   #35
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå må jeg være slem igjen. Sitter og leser i reklamebladet til Meny og gisper:

Freia Melkedrøm med kjeks, krem og sjokoladesaus.
Freia Melkedrøm med krokan, krem og karamell

Og de er på tilbud, 19,50,- per stk. Ha en flott tirsdag!

Kanskje de kun selges på Meny?!
For det har vi ikke her.

Men jeg tror jeg vil teste ut den med krokan iallefall, en gang.

Gammel 08-09-10, 10:44   #36
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

jeg har også smakt den og synes også den var kvalm.

Nye sjokolader er igrunnen bare tull. Veldig sjelden det er noen som når opp blant de gode gamle: Melkesjokolade, Firkløver, Stratos, Kvikk-Lunsj, Troika, Snickers osv osv.

Gammel 08-09-10, 10:46   #37
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Disse liker jeg ikke, så om det er samme greia så blir det ikke noe poppis her. Og de ER kvalmende.

Gammel 08-09-10, 11:02   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Kanskje de kun selges på Meny?!
For det har vi ikke her.

Jeg kjøpte den på Obs.

Nei, jeg liker ikke de over her noe særlig. Eller, en bit er greit men de var ikke fantastiske. Men den med sjokoladesaus og krem er himmelsk! 1-2 biter da, så blir det kvalmende. Men jeg blir fort kvalm av mye sjokolade, andre kan jo spise feks. en hel pakke sånne lilla påskeegg og det er helt uforståelig for meg.

Gammel 08-09-10, 11:53   #39
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg måtte jo prøve disse da jeg var på Meny igår. Og det er riktig som folk sier her, de er kvalmende. Forsåvidt gode, men en liten bit er nok, liksom.

Nei, favoritten er fortsatt Kvikklunsjmelkesjokoladen. Yum.

Gammel 08-09-10, 19:44   #40
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Er det den nye med Bukkene Bruse? Den så jeg i dag.

Jaaa! Det er jo bare vanlig melkesjokolade egentlig, men 320g kan visst forsvinne like fort som 200.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.