|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hadde du en trygg oppvekst? | |||
| Ja, hele tiden |
|
132 | 63,77% |
| Nei, hele tiden |
|
11 | 5,31% |
| Ikke hele tiden, den var mer trygg enn utrygg |
|
45 | 21,74% |
| Ikke hele tiden, den var mer utrygg enn trygg |
|
19 | 9,18% |
| Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren nok
|
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?Ja, hele tiden.
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 03-09-10 kl 19:11. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?Som heilt liten følte eg meg vel trygg, men da var før mamma la pappa for hat, og skulda han for all verdens styggedom. Eg vokste opp med ei mor som slo, kjefta og aldri hadde eit godt ord, og ein far som var fraverande, men som eg elska over alt på jord.
|
|
|
#24 |
|
Curlingkone
|
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?Ja, jeg har aldri hatt grunn til å være utrygg i forhold til mine foreldre.
|
|
|
#25 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?Ja, jeg har hatt en veldig trygg barndom. Jeg ble dullet med, fulgt opp i alt av aktiviteter, skole, det var åpent hus for vennene mine og de hadde klare grenser og regler.
|
|
|
#26 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?Ja, jeg har alltid vært trygg.
|
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?Ja jeg har vel hatt en trygg oppvekst, men ikke så veldig stabil med en mamma med spiseforstyrrelser. Vi gikk alltid på tå hev i redsel for å gjøre mamma sint. Så lenge hun ikke var sint og for ustabil så var alt greit. Pappa har aldri vært psykisk tilstede i oppveksten min, men han var grei nok, han var bare veldig mye borte på jobb og ante ikke hva vi holdt på med. Jeg husker en gang i tenårene så fant han det for godt å fortelle meg når jeg skulle legge meg. Jeg husker jeg ble helt paff og lurte på hvorfor han skulle bestemme over meg nå når han aldri hadde brydd seg tidligere. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?
Samme her. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Søt og rar
|
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?Synes det er litt vanskelig å svare helt bestemt. Jeg har fantastiske foreldre og følte meg på de fleste måter veldig trygg og godt ivaretatt.
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?Nei. |
|
|
|
#32 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?Jeg hadde en veldig trygg oppvekst. Mamma og pappa gjorde alt i sin makt for at vi skulle være så trygge og ivaretatte som mulig. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tankefull
|
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?Mer trygg enn utrygg. :naiv og evig optimist:
|
|
|
#34 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?.....
.. Sist redigert av Tøtto : 12-09-10 kl 17:16. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gal kattedame
|
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?Vanskelig å svare på. Jeg hadde en ganske trøblete oppvekst, langt fra A4, men har aldri hatt mangel på kjærlighet og oppmerksomhet.
|
|
|
#36 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?Man kan vel si at jeg var trygg der og da, men i ettertid har jeg skjønt så altfor mye at ting ikke helt hang sammen på riktig måte. Heldigvis for oss søsknene bodde besteforeldrene nært, og tok seg av oss i stor grad slik at vi ble skånet for sykdom og egoisme. Men dersom man vil tolke, er det nok delvis årsaken til at jeg den dag i dag er konfliktsky og i overkant opptatt av å ikke skuffe folk.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 03-09-10 kl 22:31. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?Ja, jeg har hatt en trygg oppvekst. Jeg har hatt foreldre som alltid har vist at de er glade i broren min og meg, og i hverandre. De har alltid vært der for oss, og er det fremdeles nå som vi er voksne. Jeg har aldri tenkt ordentlig over det før, men det har nok gitt meg en trygghet i min egen rolle som kjæreste og mamma også.
|
|
|
#38 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?Ja, på alle måter - alltid.
|
|
|
#39 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?Ja, hele tiden. Jeg er heldig som har fått vokse opp i en familie som elsket meg og som stimulerte meg og trodde på meg. Jeg hadde det dønn trygt, kanskje litt kjedelig og forutsigbart, men veldig godt og varmt og snillt. Voksne foreldre med god økonomi som elsket hverandre og barna sine, eldre søsken som skjemte meg bort, mange venner og flink på skolen. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: En slags spinoff: Hadde du en trygg oppvekst?Alltid trygt og alltid kjærlighet. Trygge rammer, selv om jeg synes jeg hadde strenge regler forhold til mange andre.
|
![]() |
|
|