Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Beste Sunwing Resort?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-10, 22:27   #21
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste Sunwing Resort?

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

By night spiser vi på restaurant og får med oss showet på Sunwing, jeg er ikke der for å bli nattens dronning. Det er noen år siden

Ja nemlig. Hvis man aldri vil inn til byen om kvelden, er jeg helt enig med deg i at Sandy Bay er kjempebra. Vi var også bare på Sunwing om kvelden. Men jeg vet jo at en del er opptatt av en by å dra inn til. Og da ville jeg feks heller valgt Rhodos.

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg har opplevd den by night. Og det uten barn som 25-åring. Aldri mer.

Nemlig. By day så den litt lignende ut som Magaluf, som jeg har opplevd by night. Og jadda, det var moro det etter utallige drinker, men selv da over the top, men det var liksom i et annet liv har jeg hørt....

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 22:31   #22
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er nysgjerrig på Star Tours nye all-inclusive på Rhodos; Atlantica Aegean Park.

Vi var der i sommer og anlegget var kjempeflott .Eneste minuset var at hotellet lå litt øde. Det fantes stort sett bare all-inclusive hoteller i området, så det var så å si ingen kafeer, restauranter og butikker i nærheten.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 22:34   #23
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det aller nyeste sunwinganlegget er i Egypt. Men det har vel ikke åpnet ennå, tror jeg?

Kikket på den tidligere i dag, og det så jo veldig bra ut. All inclusive er det også. Tror den må på listen over aktuelle kandidater, ja.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 22:40   #24
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi likte oss best i tyrkia - side beach. Har vært på Rhodos, i cala bona og i side.

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 22:44   #25
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På startour sitt opplegg der vi var for 2 år siden, var det veldig hyggelig å spise i restauranten mens man så på showet. På sunwing khalitea der vi var i år var showet senere (22.00) og man satt trangt foran en pinglescene i en bar. Det var ikke såpass for å si det sånn. Er det noen av sunwing sine anlegg som har scenen i tilknytning til restauranten? (ikke at det er utslagsgivende, men jeg lurer).

Gammel 03-09-10, 20:58   #26
Kakao
Nybegynner

Kakao sin avatar

Medlem siden: May 2010
Kakao har et hav av muligheter foran seg
Standard

Abbonerer på denne tråden

Kakao er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 21:11   #27
Kahlan

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

På Sandy Bay ser du scenen fra Fino.

Gammel 03-09-10, 21:52   #28
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er det noen av sunwing sine anlegg som har scenen i tilknytning til restauranten? (ikke at det er utslagsgivende, men jeg lurer).

Ja, på Sunwing resort Arguineguin. Utendørs scene med god plass for barna å sitte, og masse restaurantbord ved.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 23:37   #29
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Sunwing på Rhodos kan man se scenen fra Fino. De ligger rett ved siden av hverandre. Vi hadde bord ved scenen, så kunne poden bare snu seg og se på showet etterhvert.

Gammel 03-09-10, 23:47   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I år var vi på Sunwing Resort Side. Anlegget er flott. Virkelig. Men det er få andre tilbud i nærheten. Tyrkia var litt "stevsomt", syntes jeg.

I fjor var vi på Sunwing Resort Alcudia. Det var helt fantastisk. Gangavstand til et sentrum fullt av gode restauranter og butikker. Fantastisk strand.

Men prisforskjellen var også ganske betydelig. Hvis man uansett skal være mest på hotellet, så ville jeg gått for Side (av de to stedene vi har vært). Søker man mer enn hotellkomplekset, ville jeg definitivt gått for Alcudia.

Jeg synes det nye anlegget i Egypt høres spennende ut (åpner i februar/mars 2011). Vannland og vannsklier er veldig riktig for mine barn. Dog er jeg litt skeptisk til temperaturen i Egypt om sommeren.

Gammel 03-09-10, 23:49   #31
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det anlegget i Alcudia ser jo knallfint ut. Og Alcudia er en fin sydenby.

Jeg har vært på et annet Ving-hotell i Alcudia og jeg likte meg godt der.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 23:54   #32
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Ja, på Sunwing resort Arguineguin. Utendørs scene med god plass for barna å sitte, og masse restaurantbord ved.

Utendørs scene hørtes bra ut. På Kallithea var den innendørs, og det ble etterhvert ca 200 grader der inne. Men god butikk for baren i det minste.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 14:09   #33
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er det noen av sunwing sine anlegg som har scenen i tilknytning til restauranten? (ikke at det er utslagsgivende, men jeg lurer).

Sunwing Arguineguin. Veldig behagelig å se show mens man spiser godt og drikker god vin. Anbefales!

Gammel 06-09-10, 20:41   #34
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Side Resort har stor scene i tilknytning til restauranten. Det er et SunGarden-anlegg med sånn Inclusive-deal. Det er et fantastisk anlegg, vi har vært der 2 ganger.

Gammel 06-09-10, 20:50   #35
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Side er flott, det er det eneste vi har sjekket ut, men jeg savnet litt muligheten til å ha kort vei til greie restauranter i nærheten. Stranda var fantastisk, anlegget rent og flott, og maten var god.

Vi veier litt i forhold til om det er verdt å bruke 10 000 mer på å få det vi ønsker oss i Alcudia. Jeg liker Mallorca veldig godt.

Gammel 07-09-10, 10:08   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...

Gammel 07-09-10, 10:10   #37
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Side er flott, det er det eneste vi har sjekket ut, men jeg savnet litt muligheten til å ha kort vei til greie restauranter i nærheten. Stranda var fantastisk, anlegget rent og flott, og maten var god.

Vi veier litt i forhold til om det er verdt å bruke 10 000 mer på å få det vi ønsker oss i Alcudia. Jeg liker Mallorca veldig godt.

Jeg har vært begge steder, og gjør akkurat samme vurdering som deg. Jeg er ikke sikker på om Alcudia er verdt 10 000 mer. Men så kan det jo hende at forskjellen ikke er så stor.

Alcudia hadde veldig mange gode restauranter i byen (som var gangavstand for min snart 2-åring da vi var der). I tillegg kan man velge å bo på Princesa hvor det er langt mindre hektisk under frokosten enn i Side hvor det bare var en gigantisk restaurant.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.