|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
I mål
|
Sv: Beste Sunwing Resort?
Ja nemlig. Hvis man aldri vil inn til byen om kvelden, er jeg helt enig med deg i at Sandy Bay er kjempebra. Vi var også bare på Sunwing om kvelden. Men jeg vet jo at en del er opptatt av en by å dra inn til. Og da ville jeg feks heller valgt Rhodos.
Nemlig. By day så den litt lignende ut som Magaluf, som jeg har opplevd by night. Og jadda, det var moro det etter utallige drinker, men selv da over the top, men det var liksom i et annet liv har jeg hørt.... |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Vi var der i sommer og anlegget var kjempeflott .Eneste minuset var at hotellet lå litt øde. Det fantes stort sett bare all-inclusive hoteller i området, så det var så å si ingen kafeer, restauranter og butikker i nærheten. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kikket på den tidligere i dag, og det så jo veldig bra ut. All inclusive er det også. Tror den må på listen over aktuelle kandidater, ja. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Beste Sunwing Resort?Vi likte oss best i tyrkia - side beach. Har vært på Rhodos, i cala bona og i side.
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Sv: Beste Sunwing Resort?På startour sitt opplegg der vi var for 2 år siden, var det veldig hyggelig å spise i restauranten mens man så på showet. På sunwing khalitea der vi var i år var showet senere (22.00) og man satt trangt foran en pinglescene i en bar. Det var ikke såpass for å si det sånn. Er det noen av sunwing sine anlegg som har scenen i tilknytning til restauranten? (ikke at det er utslagsgivende, men jeg lurer).
|
|
|
#26 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Beste Sunwing Resort?Abbonerer på denne tråden |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste Sunwing Resort?På Sandy Bay ser du scenen fra Fino.
|
|
|
#28 |
|
En som trener
|
Ja, på Sunwing resort Arguineguin. Utendørs scene med god plass for barna å sitte, og masse restaurantbord ved. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Beste Sunwing Resort?På Sunwing på Rhodos kan man se scenen fra Fino. De ligger rett ved siden av hverandre. Vi hadde bord ved scenen, så kunne poden bare snu seg og se på showet etterhvert.
|
|
|
|
#30 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Beste Sunwing Resort?I år var vi på Sunwing Resort Side. Anlegget er flott. Virkelig. Men det er få andre tilbud i nærheten. Tyrkia var litt "stevsomt", syntes jeg.
|
|
|
|
#31 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Beste Sunwing Resort?Det anlegget i Alcudia ser jo knallfint ut.
|
|
|
#32 |
|
Hvor: oppi der :peker:
Utendørs scene hørtes bra ut. På Kallithea var den innendørs, og det ble etterhvert ca 200 grader der inne. Men god butikk for baren i det minste. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hvor: Akershus
Sunwing Arguineguin. Veldig behagelig å se show mens man spiser godt og drikker god vin. Anbefales!
|
|
|
#34 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste Sunwing Resort?Side Resort har stor scene i tilknytning til restauranten. Det er et SunGarden-anlegg med sånn Inclusive-deal. Det er et fantastisk anlegg, vi har vært der 2 ganger.
|
|
|
#35 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Beste Sunwing Resort?Side er flott, det er det eneste vi har sjekket ut, men jeg savnet litt muligheten til å ha kort vei til greie restauranter i nærheten. Stranda var fantastisk, anlegget rent og flott, og maten var god.
|
|
|
#37 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg har vært begge steder, og gjør akkurat samme vurdering som deg. Jeg er ikke sikker på om Alcudia er verdt 10 000 mer. Men så kan det jo hende at forskjellen ikke er så stor.
|
|
![]() |
|
|