Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kun-helgekos-tråden! Flere som er med?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-10, 21:30   #21
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kun-helgekos-tråden! Flere som er med?

Jeg henger meg på. Ikke godis, ikke brus, ikke kaker og kjeks utenom selskap. Unntak: kan ta en bit mørk sjokolade om suget blir for stort.

Gammel 30-08-10, 21:44   #22
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er absolutt med (bortsett fra at jeg skal på klubb imorgen, men da er det jo lov....).

Lett å være høy på pæra når man sitter her i treningstøyet, svett og fin på en mandag, med alle gode intensjoner i behold.

Rapporterer neste mandag hvordan denne uka gikk.....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 22:03   #23
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Når jeg bare får spist opp den sjokoladekaka som står i kjøleskapet, så skal jeg også være med. Kroppen min hadde hatt veldig godt av at jeg kuttet ned på hverdagssnopet.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 10:29   #24
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjente lysten på snop kom da jeg lå under ullpleddet og så 71 grader nord i går ja. Men det ble en kopp kaffe med melk og en plomme.
Så får jeg komme meg igjennom Greys ikveld.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 12:06   #25
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er med, men det er godt innarbeidet her. Ikke noe sjokolade eller potetgull i det hele tatt. Fredag og lørdag er det lov med rødvin. Fredag pleier jeg å skeie ut med saltstenger også.
For meg er det lettest å la det helt være. "Litt" blir oftest veldig mye.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 12:45   #26
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg lot helgekos være helgekos og slanking være slanking i går og slo til med en mokka iskaffe. Var hos tannlegen så jeg trengte en belønning.

:tannlegeskrekk:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 16:09   #27
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

For å tilfredsstille søtsuget i går kveld spiste jeg 100 gram cottage cheese med kanel og litt bringebærsyltetøy på. Smakte slett ikke verst!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 20:15   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

For å tilfredsstille søtsuget i går kveld spiste jeg 100 gram cottage cheese med kanel og litt bringebærsyltetøy på. Smakte slett ikke verst!

Så bra!

Jeg kjenner jeg seriøst sliter.
Så dette var nok en god idé tror jeg.

Gammel 31-08-10, 20:59   #29
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

I kveld skal eg meg deilig kveldsmat. Eggerøre og tomat. Deilig frukt etterpå. Også har eg kjøpt ny te.

Gammel 31-08-10, 21:14   #30
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg spiser nøtter eller sukkerfri sjokkis på lørdager ellers så spiser jeg lite godteri,
selv om jeg elsker smågodt og sjokolade.

I bursdager, klubb etc. så har jeg ingen forbud, da spiser jeg alt, men i moderate mengder!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 21:22   #31
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er heilt overraska over kor bra dette går! Med masse protein og fett (litt uvant), mindre karb og sukkerstopp er eg mettare enn nokon sinne omtrent!

Gammel 31-08-10, 21:28   #32
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra, Tussa!

Jeg er ikke med. Jeg spiser aldri godteri i helgene for da spiser vi god middag sent og jeg blir ikke sugen. Mandag rundt middagstid derimot ... Men nå er jeg flink og spiser bare litt 86% sjokolade når lysten medler seg og holder meg til lavkarbo.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 21:49   #33
Muskat

Muskat sin avatar

Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg kjenner jeg seriøst sliter.

Dette går bra! Det er de første dagene som er verst, søtsuget minsker etterhvert! For min egen del så gjelder det å ikke ha noe som helst snop eller kjeks og sånt i hus. Ja, og så hjelper det å legge seg tidlig. En periode tok jeg med meg en bok og gikk til sengs allerede ved 21-tiden, etter at jeg har pusset tenner og lagt meg får jeg ikke det samme behovet for å spise, selv om jeg ligger og leser en time eller to.

Gammel 31-08-10, 22:37   #34
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er med. Helg = fredag, lørdag og søndag, ikke sant?

Gammel 01-09-10, 08:34   #35
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sa nei takk til bolle i går! Jeg elsker virkelig boller. Jeg spiste gulrot istedet.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 09:25   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det er vel opp til hver enkelt.
Her blir det nok som regel litt kos fredag og lørdag, eller lørdag og søndag.

Gammel 01-09-10, 11:21   #37
Muskat

Muskat sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Her er det helg kun på lørdag. Rett og slett fordi hvis jeg har helg fredag-lørdag-søndag får jeg sånn ufattelig søtsug også på mandag-tirsdag-onsdag-torsdag, og da sklir det helt ut og det blir helg hele uka. Så på fredagene lager vi gjerne noe god mat og drikker litt vin, men snop spiser vi stort sett bare på lørdager.

Gammel 01-09-10, 12:48   #38
Havbris
Aktiv

Havbris sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Havbris er litt kul
Standard

Jeg er VELDIG med jeg også.
Helger it is...

Havbris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 12:53   #39
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg er med, fra mandag av!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 13:37   #40
lavendely
Singing in the rain

lavendely sin avatar

Medlem siden: May 2008
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Jeg har holdt meg hele uka nå og gleder meg til litt godis i morgen kveld!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.