|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
kamerat
|
![]() Sv: 6 av 10 kvinner vil forsørgesEsme! Esme! Esme!
![]() |
#23 |
Bedreviter
|
![]() Sv: 6 av 10 kvinner vil forsørges
Jeg er så godt som alltid på Esmes side, så det er ikke noe problem for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Skal rømme
|
![]() |
#26 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nope. Jeg er bare litt lei av fremstillingen av og synet på hjemmeværende mødre nå og da blir den mer karikerte varianten bare mer av det samme.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou Sist redigert av kie : 23-08-10 kl 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Passiv
|
Enig. |
![]() |
![]() |
#28 |
Bedreviter
|
Godt for deg at SP ikke selger kjipe feriehus i Spania eller er FrP-politiker, sier nå jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#34 |
Pauset
|
![]() Sv: 6 av 10 kvinner vil forsørgesStemmer for at Esme får eget underforum her som heter: Esmes svar på alle dilemmaer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 6 av 10 kvinner vil forsørgesKie skrev det veldig bra.
![]() |
#36 |
ej ikke møjkets heije
|
Denne diskusjonen var jo nettopp oppe, og det blir ekstremt steile fronter mot hverandre. Noe á la det Esme skrev. Så hun bare karrikerte det veldig godt.
![]() |
![]() |
#37 |
Pauset
|
![]() Sv: 6 av 10 kvinner vil forsørgesJeg har ikke fått med meg at dette har vært diskusjon her inne, men skjønte det etterhvert i tråden her at det har vært diskusjon om det... ja ja... det kan jo bli andre debattanter og andre synsvinkler for det da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: 6 av 10 kvinner vil forsørgesEsme.
![]() |
![]() |
#40 |
Bedreviter
|
Siste innlegg i den forrige debatten om nøyaktig samme tema ble skrevet for bare litt over en uke siden. Det er grunnen til at folk flest ikke er så ivrige på å debattere akkurat dette akkurat nå. Det er tvilsomt om det kommer opp noe nytt i en diskusjon så kort tid etter den forrige. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
afi, likestilling |
|
|