Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-10, 20:32   #21
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ilse Jacobsen gummistøvler - har du?

Jeg har svarte, og er glad jeg valgte det. Bruker de til skjørt og alt. Regner det, så regner det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 20:35   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har de lange svarte, og liker de veldig godt (uansett om de ikke er så hippe).
Jeg liker at de har snøring som faktisk kan åpnes og ikke bare er til pynt, sånn at det går an å ha f.eks. en vid dongeribukse oppi. Hunter hadde nok blitt for stramme rundt leggmuskelen, og trange støvler er ikke godt. At de er vide rundt ankelen plager meg ikke. Det er gummistøvler, ikke støvøetter. Jeg liker også at de er foret, her som vi bor er det mye regn/slapsevær om vinteren. Bruker dem til skjørt om været tilsier det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 20:36   #23
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine er ikke vide, men de er også størrelse 37. Jeg er 172 høy og ikke kjempetynn, så da sitter de som støpt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 20:55   #24
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Har ikke

Gammel 03-08-10, 20:56   #25
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Jeg har mørkebrune! Har brukt dem mye og de er gode å gå i, men nå lyster jeg etter et par Hunter støvler, savner det at det ikke er hæl på ilse jacobsen sine.

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 20:58   #26
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et par mørkegrønne, har fått de av moren min. Gidder ikke bruke gummistøvler så ofte, da skal det regne myye. Synes ikke de er spesielt fine egentlig.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 20:58   #27
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Har ikke, men eldste datter på 23 år har de hvite høye med snøring. Hun bruker de til alt mulig.
Jeg syntes det blir utrolig klamt med gummistøvler. Hatt både Hunter og IJ, og likte egentlig ingen av de.

Gammel 03-08-10, 20:58   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også de virker litt "bomsete" og vid.
Men jeg har jo tykke legger, så de passer meg kanskje da?
Obs! altså Karamell? Hm.

Hvilket annet alternativ til litt fine støvler er det, enn Hunter?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 20:59   #29
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

]Har du det? Ja
Blir de mye brukt, og til hva? (Kjoler, skjørt også?) De blir endel brukt når det er vått, regner, sludder og snør. Sjeldent til kjoler, mer til tunika. Aller mest til slim bukse eller tights.

Evt hvilken farge er lurest. Kommer vel helt an på hvilken stil du har? Jeg kjøpte røde, selv om rødt egentlig ikke er helt min farge. Skulle jeg kjøpt nå hadde det blitt grå, brun eller sort.

Er de gode, ikke minst [/quote] Ja, til utebruk. De blir for klamme å ha på innendørs(type shopping/kafe/møte) Jeg liker at de er lett foret, for da kan de til og med brukes på vinterstid. Veldig gode å gå i synes jeg.

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 21:01   #30
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Har ikke. Men jeg har noen andre gummistøvler som egentlig er klare for utskifting snart.

Gammel 03-08-10, 21:05   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hell, no.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 21:07   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hell, no.

Ikke akkurat overrasket.
Jeg ser jo at noen av venninnene mine har disse, og de virker jo litt praktiske. Men kommer jeg til å bruke de noe særlig?

Gammel 03-08-10, 21:12   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Gammel 03-08-10, 21:17   #34
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle på festival i fjor og hadde ikke med meg støvler. Tenkte at jeg fikk røske med meg et par da jeg ankom Bodø, men det var lettere sagt en gjort. PArkenfestivalen i kombo med regn gjorde til at byen var mer eller mindre utsolgt for støvler, så jeg fikk kjøpe meg de eneste støvlene de hadde igjen i min størrelse. Det ble et par røde Ilse som jeg faktiskt liker veldig godt nå, selv om 1100 spenn var litt i overkant av hva jeg ville bruke på et par festivalstøvler.

Jeg bruker dem til litt røffere skjørt, noen ganger til shorts (med tette strømper under), og over smale jeans. De er litt vide over ankeln, selv om jeg bare har størrelse 37 og egentlig har breie ankler og legger.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 21:35   #35
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har og de er røde og fine.
Jeg bruker de i regnvær og slapsevær. Har ullsåle i og de er vel de beste gummistøvler jeg har hatt på beina. Men jeg er ikke godt vant altså, hvite Viking med nedbrettet skaft er vel de jeg har sullet rundt i

Gammel 03-08-10, 21:54   #36
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hvilket annet alternativ til litt fine støvler er det, enn Hunter?

Jeg har også røde, lignende fra Viking.

Søs Jensen sine er også av den typen. Skoringen på KBS har de og flere andre også.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 21:56   #37
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har sorte lange, de har jeg hatt i mange år og de har sett sine beste dager. Har nettopp kjøpt et par i "camel", 3/4 høyde.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 22:01   #38
Bel@ni
Aktiv

Bel@ni sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nei,-vet ikke hva jeg skulle brukt gummistøvler til...

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 22:11   #39
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, jeg har sorte lange.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 22:12   #40
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brune, korte støvler fra Ilse Jacobsen. Jeg går stort sett i skjørt eller kjole, og har ikke noe problem med å bruke disse til denne påkledningen om været tilsier det.

:fantastisk lite jålete:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.