Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shorts

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-10, 18:29   #21
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shorts

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ja, guri... Jeg mente ikke at du ikke kan gå i bikini, altså.

Joh, for atte tenk atte akkurat det mente du! Jeg skjønte det nok!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Yrkesrisiko for deg, er det ikke.

Min erfaring er at det ikke har noe å si for damen, men at det er sterkt stigmatiserende for damens partner.

Og selvsagt kan du gå i shorts.

Ja. Og ja. Stakkars, kollegaene mine har allerede spurt så forsiktig som bare de kan gjøre: "Kommer alt det der av gjerdene, eller må vi sende [insert navn på The Human Forklift] på typen din, aC?"

Jeg har gått i kort kjole og høye hæler i hele dag. Med blåmerker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 19:04   #22
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blåmerker i utringningen blir lagt merke til er min erfaring. :bidrar:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 19:11   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 20:47   #24
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det er min erfaring også. Da Blobben var baby hadde hun en stygg uvane med å klype seg fast i overarmen eller huden på brystet når jeg ammet henne. Det er helt utrolig hvor store blåmerker en halvtårs baby kan lage. En gang laget hun et digert, blåsvart merke midt i utringningen min, og da fikk jeg diskré spørsmål selv fra folk som kjenner mannen min godt.

Torsk: har du vurdert om det er utringningen, heller enn blåmerket, folk merker seg i ditt tilfelle?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 20:50   #25
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha ridd på esel ned en stupbratt bakke på Santorini hadde jeg to digre symmetriske blåmerker på innsiden av lårene. Da ble det lange bukser og skjørt en stund.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 21:02   #26
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en sykdom som gjør at jeg lett får mange og skikkelig stygge blåflekker. Jeg forsøker å heve meg over hva folk måtte tro, men det har hendt at jeg har duset dem ned med litt sminke.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 21:31   #27
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du får si som en jeg jobba sammen med før. Han kom på jobb med en svær blåveis. Alle han møtte: *bekymret tone* Hva er det som har skjedd? Han: "Jeg er da gift"!

Det som egentlig hadde skjedd var i ekte donald-duck-stil, han hadde tråkket på en løs planke hvor den andre delen hadde svingt opp og gitt han en rett høyre, men det høres jo liksom litt usannsynlig ut. Så han sa heller det alle tenkte.

Jeg tror kanskje at jeg som mann ville kvidd meg for å gå hånd i hånd med ei dame med blåmerker over alt hvis det ser ut som hun er banket opp. Men for din egen del - who cares.

Gammel 23-07-10, 21:51   #28
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Torsk: har du vurdert om det er utringningen, heller enn blåmerket, folk merker seg i ditt tilfelle?

Det var nok begge, men blåmerket ble altså kommentert.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 22:01   #29
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Du får si som en jeg jobba sammen med før. Han kom på jobb med en svær blåveis. Alle han møtte: *bekymret tone* Hva er det som har skjedd? Han: "Jeg er da gift"!

"Jeg gikk på en dør. Og dessuten sa han unnskyld etterpå".

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 22:05   #30
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesjda, blåflekker og sår får bare være, er det sommer så er det sommer.
Jeg kan forresten anbefale Hirudoid salve til blåmerker, de blir mindre ømme og forsvinner fortere når man bruker denne
http://www.vitusapotek.no/Products/N...PID-56533.aspx

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 22:06   #31
Slettet bruker
Passiv

Standard

: Plystre, plystre, plystre. Plystre, plystre, plystreeeehe:

(My name is Luka. I live on the second floor)

Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 22:10   #32
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hø? Skal man måtte bry seg om blåmerker og nå?

Gammel 23-07-10, 22:12   #33
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Uffda.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 22:17   #34
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser som regel skambankt ut hele håndballsesongen, så jeg hadde ikke reagert om jeg såg andre med blåflekker. Jeg pleier gjerne å ha tydelige fingermerker på overarmene, blå nese osv.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det kan jeg signere!

Håndballspillere kan fort finne på å klype deg i brystene, sånn at man blir blå og fin.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 23:00   #35
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jah.
Jeg er så klønete at mine venner pleier å si at "om Enhjørning sier hun har gått på en dør, så er det sannsynligvis akkurat det hun har gjort".
Ergo er jeg gul og blå hele tiden, og blåser en Gammel Jegermarsj i det.

Gammel 23-07-10, 23:28   #36
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Håndballspillere kan fort finne på å klype deg i brystene, sånn at man blir blå og fin.

Ah, glad jeg ikke kjenner noen!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 09:55   #37
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Man kan vel ikke kle på seg når det er varmt bare for å skjule blåmerker.

Jeg har alltid noen digre blå/gule/grønne/svarte merker på kroppen, og bryr meg ikke så mye om de. Min kjære synes ikke det er like festilig dog. Ikke etter at en fremmed spurte om min kjære hadde "vært slem" mot meg.

Gammel 28-07-10, 10:13   #38
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Denne måtte jeg lese. Har tidenes gigablåmerke midt på låret etter å ha sprunget på et bord ! Mye større enn en Mariekjeks ( sønnen spiser akkurat en ). Jada, jeg får det til. Mannen kom hjem i går etter lang jobbøkt, så kanskje jeg bare skal si at han bommet litt hvis noen spør

Den salven det linkes til må jeg kjøpe. Kanskje det er håp om at den forsvinner til vi skal til syden ?

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 10:30   #39
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Jeg er også blåmerketypen.
Når det er varmt i været, kler jeg meg deretter - og gir beng i eventuelle blikk og kommentarer.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.