|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shorts
Joh, for atte tenk atte akkurat det mente du! Jeg skjønte det nok!
Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shorts
Det er min erfaring også. Da Blobben var baby hadde hun en stygg uvane med å klype seg fast i overarmen eller huden på brystet når jeg ammet henne. Det er helt utrolig hvor store blåmerker en halvtårs baby kan lage. En gang laget hun et digert, blåsvart merke midt i utringningen min, og da fikk jeg diskré spørsmål selv fra folk som kjenner mannen min godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsEtter å ha ridd på esel ned en stupbratt bakke på Santorini hadde jeg to digre symmetriske blåmerker på innsiden av lårene. Da ble det lange bukser og skjørt en stund.
![]() |
#26 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsJeg har en sykdom som gjør at jeg lett får mange og skikkelig stygge blåflekker. Jeg forsøker å heve meg over hva folk måtte tro, men det har hendt at jeg har duset dem ned med litt sminke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
maler
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsDu får si som en jeg jobba sammen med før. Han kom på jobb med en svær blåveis. Alle han møtte: *bekymret tone* Hva er det som har skjedd? Han: "Jeg er da gift"!
![]() |
#28 |
<*(((<
|
Det var nok begge, men blåmerket ble altså kommentert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bedreviter
|
"Jeg gikk på en dør. Og dessuten sa han unnskyld etterpå". |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsNesjda, blåflekker og sår får bare være, er det sommer så er det sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shorts: Plystre, plystre, plystre. Plystre, plystre, plystreeeehe: |
![]() |
![]() |
#33 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsUffda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
awesom
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsJeg ser som regel skambankt ut hele håndballsesongen, så jeg hadde ikke reagert om jeg såg andre med blåflekker. Jeg pleier gjerne å ha tydelige fingermerker på overarmene, blå nese osv.
Det kan jeg signere!
![]() |
#35 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsJah.
![]() |
![]() |
#37 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsMan kan vel ikke kle på seg når det er varmt bare for å skjule blåmerker.
![]() |
#38 |
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsDenne måtte jeg lese. Har tidenes gigablåmerke midt på låret etter å ha sprunget på et bord ! Mye større enn en Mariekjeks ( sønnen spiser akkurat en ). Jada, jeg får det til. Mannen kom hjem i går etter lang jobbøkt, så kanskje jeg bare skal si at han bommet litt hvis noen spør |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsJeg er også blåmerketypen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|