|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når på sommeren foretrekker du å reise til syden?Etter å ha startet sommeren i år med en reise til Italia har jeg bestemt meg for at det ikke blir "syden" i fellesferien flere ganger. Heller reise i Norden i fellesferien og sydligere strøk på vår/høst. Det var for varmt, og selv om vi kom i slutten av juni og dermed pr. def. var utenfor turistsesongen i Italia, så var det for mange turister etter min smak på de litt større stedene. Vil man bare bade og sole seg er det selvfølgelig noe annet, men jeg har ikke tålmodighet til så mye av det |
|
|
|
|
|
#2 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Når på sommeren foretrekker du å reise til syden?Helst i august, for da har det blitt ordentlig god badetemperatur i vannet.
|
|
|
#3 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når på sommeren foretrekker du å reise til syden?Vi reiser helst til syden i august, for å forlenge sommeren litt. Aller helst skulle jeg reist i september, men det er dette med skolebarn da ... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Når på sommeren foretrekker du å reise til syden?Sensommeren, august. Jeg liker lunken sjø.
|
|
![]() |
|
|