|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva er det med gamle folk som skal kjøpe jordbær?Jeg har aldri sett dette jeg.
![]() |
#22 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det med gamle folk som skal kjøpe jordbær?
Selvsagt ikke. Det sa jeg heller ikke, og ufyselig er det uansett. Men etter å ha lest for noen år siden om jordbærplukkernes semre arbeidsforhold, der de hverken har toalett eller vask i nærheten og hygienen blir deretter, har jeg i grunnen ikke følt for å kjøpe jordbær overhodet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Borte
|
![]() Sv: Hva er det med gamle folk som skal kjøpe jordbær?På Menyen min har de innført kilopris på jordbær for å forsøke å unngå litt av klåingen rundt i kurvene. Håper virkelig det hjelper.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er det med gamle folk som skal kjøpe jordbær?Har også undret meg over at butikkene ikke bare selger til kg-pris. Det er forresten ikke bare godt voksne damer som holder på slik, jeg har sett en drøss med godt voksne og gamle menn holde på på samme viset. Jeg har faktisk aldri registrert unge som driver på slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|