Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøpe FitFlop?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-10, 10:36   #1
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe FitFlop?

Jeg så disse her down under i dag til 100 dollar, ca 580 nok. Er de verdt det? Synes ikke de modellene jeg
så var noe fine, men kan sikkert finne andre modeller annetsteds.

Gammel 05-07-10, 12:13   #2
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Her koster de mer, Bille. Jeg har ikke prøvd mine, så jeg vet ikke.

Tror nok jeg må prøve en av de modellene Trulte anbefaler.

Gammel 02-07-10, 01:07   #3
kris
kross

kris sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har et par MBT-sko og har hatt lyst på MBT-sandaler også, men de er jo vanvittig dyre. Derfor prøvde jeg et par FitFlop i en butikk i fjor sommer, siden det ser ut som de er basert på samme prinsipp. Men jeg syntes de var kjempekjipe å ha på føttene sammenlignet med MBT - stive og mye mindre "rullende", på en måte? Noen andre som har prøvd både MBT og FitFlop? Er dere enige eller ikke?

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 08:43   #4
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

De er jo ikke basert på samme prinsipp? Hvis du ser på dem, er fitflopene helt normalt formet/flate, mens MBT-skoene, som du sier, er formet for at man skal "rulle" med fotbladet når man går, og dermed gi et mer naturlig bevegelsesmønster.

Tingen med fitflopene er at de skal gi trening mens man går. Dvs. at de skal kreve litt å gå med slik at man automatisk bruker mer muskler enn ellers. Akkurat dét tror jeg det jeg vil om.

Det er altså totalt forskjellige skotyper, i mine øyne.

Gammel 02-07-10, 09:12   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt FitFlops i år.
Salg p åTveita og jeg ga 399,-. Fjårårets modell, men det tgår fint. Veldig gode å gå i.

Gammel 02-07-10, 22:13   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

W stakk av med Uggs-kipperne mine, og da jeg fant fjorårets Flip Flopper til 299.- på Eurosko var ikke det noe å lure på.

Gammel 02-07-10, 22:32   #7
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Mine ble sendt fra LilleVinkel i dag.

Gammel 03-07-10, 09:07   #8
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Mine ble sendt fra LilleVinkel i dag.

De var utsolgt for mine. Derfor har jeg bestilt fra junaiten i stedet, men det tar nok tid.

Gammel 03-07-10, 09:28   #9
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

De var utsolgt for mine. Derfor har jeg bestilt fra junaiten i stedet, men det tar nok tid.

Hvor hen i junaiten? Og hva vil det koste totalt?

Gammel 02-07-10, 22:44   #10
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå fikk jeg også lyst på!

:late adaptor:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 09:31   #11
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Standard

Jeg lette på Ebay, og fant noen som var autentiske og i riktig størrelse. Det ble vel ca. 400 kroner med frakt, men jeg regner jo med moms og fortollingsavgift til posten, og da blir nok prisen den samme som her hjemme. Sånn er det å være sta.

Gammel 05-07-10, 09:57   #12
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Ok. Jeg er selvutnevnt FitFlop ekspert.
De har dem rundt forbi på skobutikker. Men man kan også kjøpe direkte fra agentur på www.whynot.com. De sender raskt .

FitFlop elektra. Bred i sålen og passer best for dem som har normalt til brede føtter. Litt store i str.
Den nye FitFlopen med stener er normal i str. Men smalere i sålen enn Elektra. Så denne er mye nettere enn FitFlopene ellers. Passer genialt til dem med smalere føtter. De med bredere føtter bør prøve dem først for de kan bli for smale for dem.
FitFlop Mukluk (vintermodellen som ligner uggs) er små i str, og der må man vanligvis gå opp en str.
De med høy vrist kan normalt ikke ha FitFlop, de blir for trange over. De kan kanskje ha Elektra, men de med bånd eller den nye modellen med steiner blir normalt for trange akkurat der.

Elektra er også litt mykere og flatere i sålen enn den nye med steiner. Personlig foretrekker jeg modellen som kom i år med stener. Mener den heter Pietra. De med bånd, slik som stine-mor viste liker jeg ikke. Synes de er verst komfortmessig pga båndet over foten. Elektra og Pietra er vidunderlige .

Sist redigert av Trulte : 05-07-10 kl 10:02.
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 14:51   #13
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ok. Jeg er selvutnevnt FitFlop ekspert.
De har dem rundt forbi på skobutikker. Men man kan også kjøpe direkte fra agentur på www.whynot.com. De sender raskt .

FitFlop elektra. Bred i sålen og passer best for dem som har normalt til brede føtter. Litt store i str.
Den nye FitFlopen med stener er normal i str. Men smalere i sålen enn Elektra. Så denne er mye nettere enn FitFlopene ellers. Passer genialt til dem med smalere føtter. De med bredere føtter bør prøve dem først for de kan bli for smale for dem.
FitFlop Mukluk (vintermodellen som ligner uggs) er små i str, og der må man vanligvis gå opp en str.
De med høy vrist kan normalt ikke ha FitFlop, de blir for trange over. De kan kanskje ha Elektra, men de med bånd eller den nye modellen med steiner blir normalt for trange akkurat der.

Elektra er også litt mykere og flatere i sålen enn den nye med steiner. Personlig foretrekker jeg modellen som kom i år med stener. Mener den heter Pietra. De med bånd, slik som stine-mor viste liker jeg ikke. Synes de er verst komfortmessig pga båndet over foten. Elektra og Pietra er vidunderlige .

Får jeg foreslå denne nettsiden istedet: www.whynotshop.no? På den du linka til fant jeg ikke noe særlig fornuftig ang sko.

Gammel 05-07-10, 21:42   #14
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Jeg fikk mine i dag, og er veldig fornøyd!

Gammel 06-07-10, 21:25   #15
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Får jeg foreslå denne nettsiden istedet: www.whynotshop.no? På den du linka til fant jeg ikke noe særlig fornuftig ang sko.

Joda, mye fornuftig på whynot.no. Det er bare å trykke på webshop på menyen. Linket til her, for her finner man i tillegg oversikt over forhandlere om noen vil heller direkte i butikken .

Gammel 05-07-10, 10:04   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pokker. Er dette noe man skal ha altså?

Jeg har nettopp vært i Italia og de solgte disse overalt. Jeg kjøpte ikke for jeg var så usikker på kvaliteten. Pokker.

Gammel 05-07-10, 10:31   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selges over alt i Italia? Fint, da dropper jeg å halse innom Lille V.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 13:12   #18
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eh....... får dere ikke vondt mellom tærne......???

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 13:18   #19
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Nope.

Gammel 05-07-10, 13:19   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Jeg kan gå milevis i helt vanlige flipflopper, så nei. Men jeg har hørt at det er noen som får vondt mellom tærne, så det er nok individuelt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.