Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp, jeg er pære og jeg kan ikke kle meg

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-10, 21:11   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg er pære og jeg kan ikke kle meg

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg er pære/timeglass (kanskje mer timeglass) og jeg kan ikke ha slike bluser. Det fjerner det smaleste jeg har midjen. Jeg må alltid ha noe som går inn under puppen (uten å være empire), ellers ser jeg bare større ut.

Samme her.

Nessie: Nei, det var bare denne fargekombinasjonen på kjolen.

Gammel 01-07-10, 23:04   #22
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for svar alle sammen. Nå har jeg lest flere beskrivelser, sett bilder og tegninger av de forskjellige kroppstypene. Jeg er egentlig litt tvilende til at jeg egentlig er en pære likevel. Jeg er som sagt ikke smalere lenger ned enn til ribbeina, og jeg skrår liksom ikke så voldsomt ut, men litt og litt liksom, til det bredeste som er rundt hoftene. Ingen av beskrivelsene passer helt til meg føler jeg. Men jeg skal forsøke å finne klær som går inn der jeg er smalest og se hvorden det funker. Jeg har svai rygg som også må taes hensyn til. Noen klær faller ikke pent pga av dette. Rumpa er heller ikke flat, så den kan også bli ekstra fremhevet av enkelte snitt. Huff, det er mye å tenke på.

Sist redigert av Frost : 01-07-10 kl 23:18.
Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 22:52   #23
Nekinna2402
*gjesp*

Nekinna2402 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger område
Nekinna2402 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvorfor tar du ikke et bilde og lar folk få se?
syns ofte det er lettere og komme med kles ideer etter p he sett kroppen, blir ofte sur å skulle forklare, spesielt siden jenter er så flinke og se ting som er / ikke er der

Nekinna2402 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.