Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerbryllup - penkjole og strømpebukse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-10, 13:21   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerbryllup - penkjole og strømpebukse?

Det er meldt 19 grader og sol - om det stemmer, så kan kanskje strømpebukser (jeg foretrekker dog de med litt glans - de matte er bestemorstrømper for meg)

Men jeg skal kjøre på med selvbruningskrem i kveld - og da kan det godt være at ting ikke blir så ille uansett.

Gammel 01-07-10, 13:54   #22
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Det er penest med bare legger, og når det er varmt synes jeg det passer bedre også. Kjøp en fin selvbruningskrem ( Helena Rubensteins "summer legs" er mitt stalltips. Lett å smøre, med en anelse skimmer som får beina til å seveldig freshe og sommeraktige ut!).

Jeg kjørte strømpebukse i bryllupet for to uker siden men da var det sju grader, øsepøse regn og kuling Brukte en hudfaget(tan) skimmervariant fra Woolford som jeg synes er veldig fin og god.

Gammel 01-07-10, 14:01   #23
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke i stand til å komme meg på butikk idag. *syter og klager verre enn en mann* men jeg har en selvbruningskrem som jeg synes er helt ok. Jeg ser ikke ut som jeg er innsmurt i gulrotjuice iallefall.

Gammel 01-07-10, 14:08   #24
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg er ikke i stand til å komme meg på butikk idag. *syter og klager verre enn en mann* men jeg har en selvbruningskrem som jeg synes er helt ok. Jeg ser ikke ut som jeg er innsmurt i gulrotjuice iallefall.

Stakkars deg da! Får håpe du kommer deg før bryllupet nå da :sympati:

Det viktigste er jo at du har prøvd den før og har hatt fine resultater. Å begi seg ut på testing av sånne produkter to dager før er kanskje ikke den beste ideen uansett

Gammel 01-07-10, 14:10   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg tror jeg kommer meg av gårde - men ender nok opp med to hjemmedager. (Det har jeg tatt uansett altså, ikke bare pga bryllup) Mandlene mine er så hovne at det kjennes ut som de går helt opp i ørene, nesten *overdriver ikke i det heletatt...*

Gammel 01-07-10, 18:04   #26
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo meldt sommer her i helgen, endelig! Så da ville jeg gått uten strømpebukse! Ihvertfall ikke matte strømpebukser.

Mener dere virkelig at strømpebukser holder ting på plass? Jeg har prøvd hold in strømpebukse og det eneste som skjer er at den ligger som en ring om hoftene.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 18:18   #27
kris
kross

kris sin avatar

Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er jo meldt sommer her i helgen, endelig! Så da ville jeg gått uten strømpebukse! Ihvertfall ikke matte strømpebukser.

Mener dere virkelig at strømpebukser holder ting på plass? Jeg har prøvd hold in strømpebukse og det eneste som skjer er at den ligger som en ring om hoftene.

Prøve en variant med høyere liv, kanskje?

Jeg synes faktisk en lekker strømpebukse slår bare legger når-som-helst ... En type "semi-shiny" hudfarget - som egentlig bare virker som litt makeup for bena, og dekker over og jevner ut både hud og hudfarge.

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 23:42   #28
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Bryllupet er ikke i Trondheim da. Jeg skal strigle meg litt i morgen, så får vi se hva jeg finner ut.

Gammel 02-07-10, 00:03   #29
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kris, her.

Prøve en variant med høyere liv, kanskje?

Jeg synes faktisk en lekker strømpebukse slår bare legger når-som-helst ... En type "semi-shiny" hudfarget - som egentlig bare virker som litt makeup for bena, og dekker over og jevner ut både hud og hudfarge.

Mine legger er bare ikke lekre i naturell tilstand.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 09:25   #30
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Du er ikke alene. Men jeg er uten strømpebukse i dag!

Gammel 02-07-10, 10:46   #31
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elinblu

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 19:33   #32
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Nå leste jeg ikke "ikke" - og lurte på hvorfor du mumlet så sint pga at leggene dine bare er lekre i naturell tilstand

Gammel 03-07-10, 00:05   #33
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: sommerbryllup - penkjole og strømpebukse?

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Her i heimen kalles knestrømper bare sex-dödare... Stay-ups har visst motsatt effekt.

Kommer vel an på resten av antrekket:

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 07:06   #34
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Kommer vel an på resten av antrekket:

Jeg tror så just ikke at Mr. Che har ansett det som turn-on - om jeg, med min kropp har troppet opp i outfit'en der altså

Gammel 03-07-10, 17:40   #35
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg tror så just ikke at Mr. Che har ansett det som turn-on - om jeg, med min kropp har troppet opp i outfit'en der altså

It's all about the attitude.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 18:06   #36
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke det er fint med strømpebukse. Har aldri brukt strømpebukse i sommerbryllup, hvertfall.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.