|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg er ikke glad i snuppete klær, og liker ikke å gå og kjøpe klær. Så jeg bruker opp de klærne jeg har før jeg kjøper nytt. Hettegensere og olabukser, så er mye gjort!! Helst svarte, og gjerne hettegensere med AC merker, eller andre vidunderlige grupper på.
![]() |
#22 |
Javel
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg liker meg best i bootcut jeans og topper. Gjerne med en liten jakke utenpå eller topp med tunikafasong. Og litt hæl på skoene. Finner for det meste klær på Mexx og Espritebutikken, eller på sportsbutikk.
![]() |
#23 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?
Takk for tips! Mot normalt kjører jeg i dag, så kanskje jeg skal svippe oppom? (Jeg har hvite Mary Jane's med rosa blomstermønster, elsker dem)
![]() |
#24 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg liker klassiske klær og har en konservativ stil. Dressjakker, dressbukser, silkebluser, puffermer, høye heler, oppsatt hår, klokkeformede skjørt og kåper med fint snitt. Mine farger er sort, burgunder, lys rosa, hvit, sjøgrønn og marineblått. Fått inn litt mer lys fersken nå i sommer. Kan bruke litt sterkere farger når jeg er brun. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() |
#26 |
intro
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg har nok en feminin stil og bruker nesten bare kjoler og skjørt, men Odd Molly blir litt for flagrende for meg. Merker som Cream og Container har også lett for å bli for lite fasongsydde og rett og slett for store, i tillegg til at fargene ofte blir for lyse. Noe blir også for søtt. Lag på lag kan jeg ikke ha. Det er liksom nesten klaff, men ikke helt. Jeg liker (og kler, forhåpentligvis) figurnære klær, spesielt på overkroppen, hvor jeg er spinkel. Med vide topper ser jeg både paddeflat og bred ut; da drukner mine heldigste trekk, som er smalt liv og forholdsvis flat mage. Topper og kjoler kan gjerne være avdelt under puppene, men må ikke skrå for mye utover. Ettersom jeg har brede hofter og kraftige lår, kler jeg dårlig helt smale skjørt. Det beste er knelange, svakt utskrådde skjørt og kjoler. Jeg er ikke noe olabuksemenneske, men har nå dristet meg til å kjøpe en svart slim fit(!)-olabukse. Egentlig har jeg for korte og kjegleformede bein til det, men det kan være OK med en fasongsydd tunika til. Tights er no-no.
![]() |
![]() |
#27 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg vet ikke helt om jeg har en type stil liksom.
![]() |
#28 |
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Glitter har en fantastisk stil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#30 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Det er noe med den høsten. Da har jeg gode forsetter om å kle meg litt penere, og kjøper kjoler, gjerne strikkekjoler og skjørt. Men så sklir det ut igjen etterhvert, og jeg er tilbake til jeans-t-skjorte og ankelbootsene mine.
![]() |
#31 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg har ingen stil og heller ingen favorittmerker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Erfaren nok
|
![]() |
#33 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg har vel ikke en veldig spesiell stil akkurat, men min venninne kaller en type kjoler for Lykken-kjoler. Feminint, litt søtt uten mye rysjer, volanger etc. Jeg er liten, 1,60 høy, så veldig mye stoff og voldsomme greier passer ikke til meg, liker best farger som matcher og enkle detaljer. Klær som framhever at jeg er liten og nett, midje uten å framheve magen min, jeg har pupper som kan vises fram og klær som forlenger meg. Jeg er en sånn HM-VeroModa-dame, kjøper nesten aldri dyre merkeklær og kan kjøpe sko på Økonomisko hvis jeg finner det for godt. Jeg er ikke rocka ihvertfall. Denne kjolen er ganske nyinnkjøpt og er meg.
![]() |
#34 |
Erfaren nok
|
Det er type kjoler jeg kunne ha hatt på, men som blir for korte for meg.
![]() |
#35 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Ja, den blir jo et stykke under knærne mine og litt kortere med høye hæler. Hadde fine sandaler med høy hæl og lys trang olajakke på en fest her, og det var fint.
![]() |
#36 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Mine venninner mener jeg har en litt splittet personlighet når de ser i klesskapet mitt, for jeg har ikke en bestemt stil. I mitt skap finnes alt fra smale jeans, band-t-skjorter, skinnjakke og sneakers til feminine kjoler og kåper, høye hæler, glitter og stas.
![]() |
#39 |
Glamorøs
|
Hadde den vært det på meg, hadde jeg fort sett mye tykkere ut. Sånn den er nå gir den meg i stedet timeglassfasong. Jeg har både denne, og den samme i svart med hvite prikker.
![]() |
|
|