Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Stilen din? Klesmerker og klær du kler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-10, 10:57   #21
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?

Jeg er ikke glad i snuppete klær, og liker ikke å gå og kjøpe klær. Så jeg bruker opp de klærne jeg har før jeg kjøper nytt. Hettegensere og olabukser, så er mye gjort!! Helst svarte, og gjerne hettegensere med AC merker, eller andre vidunderlige grupper på.

Gammel 30-06-10, 11:03   #22
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg liker meg best i bootcut jeans og topper. Gjerne med en liten jakke utenpå eller topp med tunikafasong. Og litt hæl på skoene. Finner for det meste klær på Mexx og Espritebutikken, eller på sportsbutikk.
I dag har jeg på meg en Mexx jeans og en t-skjorte fra Champion som har turkise og blå striper.

Gammel 30-06-10, 11:05   #23
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Du bare MÅ dra på Tveita på H-Sko. Fant de fineste Dr. Martens der. Hvite, halvhøye i skaftet med beige blomstermønster på. Tilbud 1400- Kjempefine.

Takk for tips! Mot normalt kjører jeg i dag, så kanskje jeg skal svippe oppom? (Jeg har hvite Mary Jane's med rosa blomstermønster, elsker dem)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:10   #24
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker klassiske klær og har en konservativ stil. Dressjakker, dressbukser, silkebluser, puffermer, høye heler, oppsatt hår, klokkeformede skjørt og kåper med fint snitt. Mine farger er sort, burgunder, lys rosa, hvit, sjøgrønn og marineblått. Fått inn litt mer lys fersken nå i sommer. Kan bruke litt sterkere farger når jeg er brun.

Jeg bruker ikke "flagrende" klær (er det bohem stil?), lite flate sko, lite grove sko og lite dongeri egentlig. Men har et par på i dag. Jeg bruker ikke "morsomme" klær eller tøffe klær.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:10   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg er glad i femti- og sekstitallet, litt rock'n'roll og punk. Bohem og nussepusse er ikke min greie.

Forøvrig er jeg på jakt etter kule tunikaer som jeg kan ha over thights i sommer. Det er sikkert ut nå, men det bryr ikke meg, jeg elsker å gå i slike klær om sommeren.

Gammel 30-06-10, 11:17   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nok en feminin stil og bruker nesten bare kjoler og skjørt, men Odd Molly blir litt for flagrende for meg. Merker som Cream og Container har også lett for å bli for lite fasongsydde og rett og slett for store, i tillegg til at fargene ofte blir for lyse. Noe blir også for søtt. Lag på lag kan jeg ikke ha. Det er liksom nesten klaff, men ikke helt. Jeg liker (og kler, forhåpentligvis) figurnære klær, spesielt på overkroppen, hvor jeg er spinkel. Med vide topper ser jeg både paddeflat og bred ut; da drukner mine heldigste trekk, som er smalt liv og forholdsvis flat mage. Topper og kjoler kan gjerne være avdelt under puppene, men må ikke skrå for mye utover. Ettersom jeg har brede hofter og kraftige lår, kler jeg dårlig helt smale skjørt. Det beste er knelange, svakt utskrådde skjørt og kjoler. Jeg er ikke noe olabuksemenneske, men har nå dristet meg til å kjøpe en svart slim fit(!)-olabukse. Egentlig har jeg for korte og kjegleformede bein til det, men det kan være OK med en fasongsydd tunika til. Tights er no-no.

Farger jeg liker er alle toner av grønt (basert på øynene mine), og ellers går det mye i svart, lilla, bringebærrødt og etter hvert noe brunt. Jeg kan også ha noen versjoner av mørkeblått. Hvitt, beige, gult, aprikos og oransje bruker jeg aldri - som regel heller ikke grått eller rosa.

Av skomerker har Camper, el Naturalista, Khrio og Fly London vært blant mine favoritter i mange år. Jeg går svært sjelden i joggesko utenom trening. Spisse sko og hæler er ikke meg. Skoene kan gjerne være nette (noe fra elN blir for klumpete), men de må ha rund tupp.

Jeg er ikke så rocka, og heller ikke så klassisk. Klærne må gjerne ha noen fikse detaljer. Merker jeg liker er St Martins (som nok er favoritten), Noa Noa og - tja. Jeg handler stort sett overalt, men de klassiske og litt dyre merkene som Philippa K etc. er ikke min stil.

Gammel 30-06-10, 11:27   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke helt om jeg har en type stil liksom.

Men jeg liker nå type figurnære klær, som følger fasongen min. Jeg kler ikke vide, brede og flagrende klær synes jeg.

Jeg liker kjoler og skjørt, men sliter litt med å få de lange nok. Jeg liker at de dekker knærne sånn akkurat, ikke over knærne. Og med mine 176 cm så er det ikke alltid like lett.

Det blir til hvedags ofte dongeribukse, men der sliter jeg med at når jeg må opp i str for å få de over hofte/lår/rompe, så blir de for vide i midja. Sånn er det å være frodig timeglass.

Jeg kler lite Odd Molly, iallefall det snittet som de fleste plaggene har, men jeg elsker OM kåpa mi. Den er fantastisk. Av farger så er jeg vel jevnt over ganske glad i grønt, hvitt, brunt, turkis/blå.

Innenfor sko så liker jeg El Naturalista, Fly London og den stilen. De som er litt solide og kan ha hæl, men ikke sånn at jeg ikke klarer å gå på de.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:30   #28
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glitter har en fantastisk stil. Jeg skulle gjerne kopiert den, men ender opp hakket mer street enn chick.

Og så bytter jeg litt look stadig vekk, om høsten blir jeg plutselig damete med støvletter og korte kjoletunikaer, om våren tipper jeg over til mer laidback igjen. Hvis jeg jobber masse ute eller generelt er sliten blir det oftest hettegenser/jakke.

Jeg prøver desperat å kombinere å se både stilig og rocka ut. Hender det går galt. Faste kjennetegn er skinnjakke eller olajakke og jeans.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:32   #29
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Hvor kjøper du gode leggings, Maud`Dib?

http://shopchanet.com

Gammel 30-06-10, 12:08   #30
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er noe med den høsten. Da har jeg gode forsetter om å kle meg litt penere, og kjøper kjoler, gjerne strikkekjoler og skjørt. Men så sklir det ut igjen etterhvert, og jeg er tilbake til jeans-t-skjorte og ankelbootsene mine. Alt i svart. I fjor var jeg derimot kjempeflink, og kjøpte meg knallblå vinterkåpe.

I fjor sommer var jeg gravid, og bodde i korte kjoler, tunika og tights. Men jeg sverget deretter at man aldri ville se meg igjen i det i ikke-gravid tilstand. Nå tar jeg meg i å lete i butikkene etter en enkel, lang og smal tunika uten for mange detaljer. Jeg har en hvit fra Vero Moda kjøpt i gravid-fasen i fjor, men kvaliteten kunne vært bedre, for den er skikkelig tynn og lefsete, men med flott fasong. Jeg kjøpte den samme i rosa, og bodde i den, men den hvite har ligget urørt i skapet (kjøpte min vanlige størrelse siden jeg ikke fikk så stor mage).

Gammel 30-06-10, 13:03   #31
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen stil og heller ingen favorittmerker.
Jeg liker jeans, t-skjorter (figurnære) og cardigans, røffe kjoler mrd stilige strømpebukser, og tunikaer der jeg ikke ser gravid ut.
Jeg finnes ikke søt, så jeg ser fullstendig latterlig ut i blonder, rysjer og dilldall. Jeg har en røff stil, og bruker mye svart kombinert med knallfarger som rødt og turkise, jeg liker godt blåfarger (ikke babyblå) og bruker aldri gult, orange, beige, rosa eller for suse farger.
Jeg kjøper klær overalt. Det søteste jeg kan gå i er Containerkjoler, jeg liker også Desigual. Ellers kjøper jeg klær på HM, VeroModa, Cubus, Kappahl og mye på nett fra utlandet.
Når det gjelder sko gir jeg bæng i merket så lenge de ser ut slik jeg vil ha dem. Støvletter med høye hæler, adidas sneekers, kilehælsandaler - jeg har en salig blanding av det meste.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:08   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har ingen stil og heller ingen favorittmerker.
Jeg liker jeans, t-skjorter (figurnære) og cardigans, røffe kjoler mrd stilige strømpebukser, og tunikaer der jeg ikke ser gravid ut.
Jeg finnes ikke søt, så jeg ser fullstendig latterlig ut i blonder, rysjer og dilldall. Jeg har en røff stil, og bruker mye svart kombinert med knallfarger som rødt og turkise, jeg liker godt blåfarger (ikke babyblå) og bruker aldri gult, orange, beige, rosa eller for suse farger.
Jeg kjøper klær overalt. Det søteste jeg kan gå i er Containerkjoler, jeg liker også Desigual. Ellers kjøper jeg klær på HM, VeroModa, Cubus, Kappahl og mye på nett fra utlandet.
Når det gjelder sko gir jeg bæng i merket så lenge de ser ut slik jeg vil ha dem. Støvletter med høye hæler, adidas sneekers, kilehælsandaler - jeg har en salig blanding av det meste.

Jeg er heller ikke sånn babydoll-søt. Ikke helt min stil.
Jeg er nok mer mot en tøff stil enn en romantisk en også.

Gammel 30-06-10, 13:09   #33
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vel ikke en veldig spesiell stil akkurat, men min venninne kaller en type kjoler for Lykken-kjoler. Feminint, litt søtt uten mye rysjer, volanger etc. Jeg er liten, 1,60 høy, så veldig mye stoff og voldsomme greier passer ikke til meg, liker best farger som matcher og enkle detaljer. Klær som framhever at jeg er liten og nett, midje uten å framheve magen min, jeg har pupper som kan vises fram og klær som forlenger meg. Jeg er en sånn HM-VeroModa-dame, kjøper nesten aldri dyre merkeklær og kan kjøpe sko på Økonomisko hvis jeg finner det for godt. Jeg er ikke rocka ihvertfall. Denne kjolen er ganske nyinnkjøpt og er meg.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:10   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg har vel ikke en veldig spesiell stil akkurat, men min venninne kaller en type kjoler for Lykken-kjoler. Feminint, litt søtt uten mye rysjer, volanger etc. Jeg er liten, 1,60 høy, så veldig mye stoff og voldsomme greier passer ikke til meg, liker best farger som matcher og enkle detaljer. Klær som framhever at jeg er liten og nett, midje uten å framheve magen min, jeg har pupper som kan vises fram og klær som forlenger meg. Jeg er en sånn HM-VeroModa-dame, kjøper nesten aldri dyre merkeklær og kan kjøpe sko på Økonomisko hvis jeg finner det for godt. Jeg er ikke rocka ihvertfall. Denne kjolen er ganske nyinnkjøpt og er meg.

Det er type kjoler jeg kunne ha hatt på, men som blir for korte for meg.

Gammel 30-06-10, 13:13   #35
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Det er type kjoler jeg kunne ha hatt på, men som blir for korte for meg.

Ja, den blir jo et stykke under knærne mine og litt kortere med høye hæler. Hadde fine sandaler med høy hæl og lys trang olajakke på en fest her, og det var fint.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:31   #36
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Mine venninner mener jeg har en litt splittet personlighet når de ser i klesskapet mitt, for jeg har ikke en bestemt stil. I mitt skap finnes alt fra smale jeans, band-t-skjorter, skinnjakke og sneakers til feminine kjoler og kåper, høye hæler, glitter og stas.

Jeg har flere Odd Molly-plagg, men det er de enkleste plaggene der jeg liker. Det kan bli for bohemaktig og søtt. Jeg kjøper også endel klær fra Container, Cream, St Martin, Object, Marlene Birger, Noa Noa, Moods of Norway, Desigual og filippa k. Lett blanding, altså.

Jeg har alltid brukt mye sort, og det er vel fremdeles grunnfargen i garderoben min selv om jeg de siste årene har kjøpt klær med mer farger.

Av skomerker er Fly London, El Naturalista, Art, Tamaris og Air Step av favoritten. I tillegg har jeg "noen" sneakers og joggesko fra Converse, Levis, Merrell, Adidas, Puma og Nike.

Gammel 30-06-10, 13:59   #37
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er en typisk Glitter-kjole:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 14:07   #38
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Dette er en typisk Glitter-kjole:

Den kunne jeg også hatt - hvis den var mer utskrådd over hoftene.

Gammel 30-06-10, 14:13   #39
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den kunne jeg også hatt - hvis den var mer utskrådd over hoftene.

Hadde den vært det på meg, hadde jeg fort sett mye tykkere ut. Sånn den er nå gir den meg i stedet timeglassfasong. Jeg har både denne, og den samme i svart med hvite prikker.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 14:14   #40
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forsåvidt, hvis man skal dømme etter klesbeholdningen min går jeg stort sett i crew t-skjorter størrelse XL. Fine nattkjoler, de.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.