|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken låt er din favoritt for øyeblikket?Du er forhåpentligvis i gang allerede, men hvis ikke burde disse være passende å ta med seg på fødestuen: (Kilde: youtube.com) ) ) (Kilde: (Kilde: (Kilde: youtube.com) ) (Kilde: (Kilde: (Kilde: youtube.com) ) (Kilde: (Kilde: (Kilde: youtube.com) ) ![]() Lykke til! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken låt er din favoritt for øyeblikket?Jeg er ubeskrivelig, totalt hekta på denne. Saksofonmannen er bare ... ubetalelig! (Kilde: youtube.com)
![]() |
#23 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken låt er din favoritt for øyeblikket?Jeg er igjen inne i en Alison Moyet-periode og hører i disse dager mye på: (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken låt er din favoritt for øyeblikket?Akkurat nå hører jeg på ei gruppe som heter Stars So Dim. Rolig rock eller hva jeg skal kalle det. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
#25 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilken låt er din favoritt for øyeblikket?Jeg er stor fan av Nickelback - så nå omdagen blir jeg veldig glad om jeg hører denne *elsker tekstene til Nickelback..* (Kilde: youtube.com) Og denne.... HERLIG!! (Kilde: youtube.com)
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 28-06-10 kl 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken låt er din favoritt for øyeblikket?Akkurat nå er det denne som en kompis synger. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilken låt er din favoritt for øyeblikket?Og denne.... (Kilde: youtube.com)
![]() |
#29 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilken låt er din favoritt for øyeblikket?
![]() |
#30 |
*gjesp*
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger område
![]() |
![]() Sv: Hvilken låt er din favoritt for øyeblikket?Digger ikke legge ut linker akuratt nå.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken låt er din favoritt for øyeblikket?
Jepp! Jeg prøvde å brenne cd to ganger hjemme før vi dro, men den klikka, så vi droppa det.
![]() |
#34 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken låt er din favoritt for øyeblikket?(Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken låt er din favoritt for øyeblikket?Jeg hører mye på Charta 77 for tiden. Denne elsker jeg: (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
![]() |
![]() Sv: Hvilken låt er din favoritt for øyeblikket?Denne er min favoritt for tiden: (Kilde: youtube.com)
![]() |
|
|