|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg vil også trene
Veldig god pris hjelper ikke når jeg resten av sommeren har null kroner. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få kjøpt mat, liksom.
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg vil også treneJeg har elipsemaskin her hjemme, så jeg kan begynne å brukke den. For litt av greia på et senter er at det er så flaut å komme dit, trene i 4 sekund, også være helt ødelagt. Jeg må trene meg opp litt først.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det velger man veldig selv. Jeg har pulsklokke for å følge med og det er veldig stor forskjell på hvor svett jeg blir alt etter pulsen jeg holder. Man må selvfølgelig ikke ha pulsklokke, men den er en veldig stor motivator for min del. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sv: Jeg vil også treneJeg har fått et helt nytt syn og ny giv etter at jeg fikk pulsklokke før jul. Men da hadde jeg syklet fast 5-10 mil i uka i 9 mndr. Det ble et ekstra dytt for å yte mer. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Den skjønner jeg.
|
|
|
#7 |
|
Sv: Jeg vil også treneVet du, når jeg startet å trene i vinterferien i fjor da hadde jeg omtrent ikke trent på sikkert 10 år. Jeg startet med ergometersykkelen som jeg hadde, og syklet en mil av gangen. Det holdt jeg på med i noen måneder. Det var ganske lunketurer, men jeg var i bevegelse. Så har jeg selvfølgelig blitt i bedre form og da blir det mye mer moro. Hadde du spurt meg for to år siden så hadde jeg aldri trodd at jeg skulle klare å komme i gang med noe. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg vil også treneTur bruker jeg for kos, og det vil jeg fortsette med. Tur er for Poden og meg. Tur er rolig og fint og en aktivitet som skal være det for oss.
|
|
|
#9 |
|
Sv: Jeg vil også treneGå tur er ikke trening for meg heller. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Jeg vil også treneFå deg hund (
|
|
|
#11 |
|
Pulsklokka er det som forplikter meg. Det blir ikke fornøyd hvis jeg ikke trener det jeg skal pr uke. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
This is normal!
|
Da skal du kjøpe deg en GPS og begynne med geocaching. Ikke for trening men for tur (og så er det jo trening også, men det trenger du ikke tenke på). Jeg kom på denne tråden da vi var ute og fant vår første skatt i går. Geocaching er litt rare og magiske greier for meg. Det ligger tusenvis av skatter rundt i verden som venter på å bli funnet av meg. Ellers er turorientering en fin ting som trim, men da er vi kanskje over i det du definerer som tur? Hvis du sykler til dit du skal finne poster, blir det både tur og trim.
|
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg vil også treneJeg er i teorien ferdig utlært i geocaching.
|
|
|
#16 |
|
This is normal!
|
Ja, nå er det turorientering som er skikkelig in. :jugekors:
|
|
|
|
#17 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Jeg vil også treneJeg har også dumme knær og spinner et par ggr i uken. Eier ikke spesialutstyr altså. Det er knallgøy synes jeg og veldig bra trening, særlig med pulsklokke.
|
|
|
#18 |
|
ctrl+z
|
Sv: Jeg vil også treneJeg begynte med å gå turer. Først sakte og små turer, så lange turer og etterhvert litt raskere. Jeg har tilgang til bil og har jobbet for å ikke bruke den tilgangen. Istedet går/sykler jeg til butikken, til jobb, til pøbben, venner etc. Faktisk opplevde jeg stor forbedring på formen bare etter disse små tingene. Da ble også dørstokkmila mer levelig og jeg begynte å trene skikkelig. Nå har jeg faktisk glede av å jogge (!), sykle i høyt tempo over lange strekninger og langdistansesvømming - også i sjøen.
|
![]() |
|
|