Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bryllup: bunad i kirken, annen kjole på festen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-10, 16:40   #21
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bryllup: bunad i kirken, annen kjole på festen?

Bruker aldri bunad hele dagen! I kirken, event til middag om vi skal det. Og penkjole til kaffi! I august og om det er kjempevarmt hadde jeg droppet hele bunaden, og brukt kjolen hele dagen..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 16:57   #22
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne var fin! Ellos

Sist redigert av ItsOnlyMe : 21-06-10 kl 17:03.
Gammel 21-06-10, 17:00   #23
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Selvf med et heelt annet tilbehør!

Gammel 21-06-10, 17:00   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke gått i verken kjole eller bunad i kirken hvis jeg kun var bedt til kaffe. :bidrar til forvirringen:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 17:04   #25
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg hadde ikke gått i verken kjole eller bunad i kirken hvis jeg kun var bedt til kaffe. :bidrar til forvirringen:

Hva hadde du hatt på deg i kirken, da?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 17:05   #26
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Men sikkert mange andre som er finere rundtomkring Jeg har ikke kikket etter finkjoler denne sesongen, så jeg har ikke aning hva som finst.
Lykke til

Gammel 21-06-10, 17:08   #27
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Har sett mange som bare er bedt i kaffi men som likevel har vert i kirken.. Virker som det er vanlig å kle seg i skjørt+topp eller bukse og topp/dressjakke feks. Mannen har ofte finbukse og skjorte. Helt vanlig fint antrekk. Også bytter man til finkjole og stæsj og glitter og stas, og mannen i dress til kaffien senere. Det er iallefall vanlig her.

Gammel 21-06-10, 17:13   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hva hadde du hatt på deg i kirken, da?

Litt penere enn om jeg ikke var invitert i det hele tatt og bare browset fra galleriet. Ikke dongeri, ikke kjole.

- No. 4 -
Gammel 21-06-10, 17:45   #29
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Hver eneste gang jeg leser tittelen på diskusjonen, leser jeg Bryllup: DUGNAD i kirken

:hjelpsom:

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 17:48   #30
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg er en stayer i bunad, kommer den først på så sitter den hele kvelden. Litt drikking går finfint og all slags dans går greit. Jeg danser uansett forskjellig i finstas og ut-på-byen-klær. Du må jo gjøre det du synes passer best.

De som hadde bunad i mitt bryllup byttet ikke til middag eller dans.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 18:11   #31
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det er jo forsåvidt helt greit, men det er ikke brudd på skikk og bruk å pynte seg til kirken selv om man ikke er bedt i middagen, altså. Det er vel noe brudeparet vil sette pris på. Men det er heller ikke brudd på etiketten å ikke stivpynte seg hvis man ikke skal i middagen.

Særlig det momentet med at man blir gående i finstasen halve dagen mellom vielse og kaffe/fest..

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 18:23   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Nei, man kan selvsagt velge annerledes enn meg.

- No. 4 -
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.