|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bryllup: bunad i kirken, annen kjole på festen?Bruker aldri bunad hele dagen! I kirken, event til middag om vi skal det. Og penkjole til kaffi! I august og om det er kjempevarmt hadde jeg droppet hele bunaden, og brukt kjolen hele dagen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Bryllup: bunad i kirken, annen kjole på festen?Denne var fin! Sist redigert av ItsOnlyMe : 21-06-10 kl 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Bryllup: bunad i kirken, annen kjole på festen?Selvf med et heelt annet tilbehør! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bryllup: bunad i kirken, annen kjole på festen?Jeg hadde ikke gått i verken kjole eller bunad i kirken hvis jeg kun var bedt til kaffe. :bidrar til forvirringen:
![]() |
#25 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Bryllup: bunad i kirken, annen kjole på festen?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Bryllup: bunad i kirken, annen kjole på festen?Men sikkert mange andre som er finere rundtomkring |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Bryllup: bunad i kirken, annen kjole på festen?Har sett mange som bare er bedt i kaffi men som likevel har vert i kirken.. Virker som det er vanlig å kle seg i skjørt+topp eller bukse og topp/dressjakke feks. Mannen har ofte finbukse og skjorte. Helt vanlig fint antrekk. Også bytter man til finkjole og stæsj og glitter og stas, og mannen i dress til kaffien senere. Det er iallefall vanlig her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Prettiest mess ever seen
|
Litt penere enn om jeg ikke var invitert i det hele tatt og bare browset fra galleriet. Ikke dongeri, ikke kjole.
![]() |
#29 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bryllup: bunad i kirken, annen kjole på festen?Hver eneste gang jeg leser tittelen på diskusjonen, leser jeg Bryllup: DUGNAD i kirken |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Bryllup: bunad i kirken, annen kjole på festen?Jeg er en stayer i bunad, kommer den først på så sitter den hele kvelden. Litt drikking går finfint og all slags dans går greit. Jeg danser uansett forskjellig i finstas og ut-på-byen-klær. Du må jo gjøre det du synes passer best.
![]() |
#31 |
Sviiisj!!
|
Det er jo forsåvidt helt greit, men det er ikke brudd på skikk og bruk å pynte seg til kirken selv om man ikke er bedt i middagen, altså. Det er vel noe brudeparet vil sette pris på. Men det er heller ikke brudd på etiketten å ikke stivpynte seg hvis man ikke skal i middagen.
![]() |
|
|