|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?Så og si aldri. Vi har så liten plass at det ikke er noe stas. Jeg bruker spisestuen og området rundt til mine hobbygreier. Vi blir heller aldri bedt noen steder. Helt greit for meg. Middagsbesøk gjør meg veldig stresset. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
*_*
|
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?I perioder har vi ofte venner med barn på middag, og blir invitert tilbake. Så kan det være stille i perioder. Vi er veldig ofte hos familien og spiser, og de kommer innimellom hit. Når vi får litt større plass, altså flytter fra blokka, vil jeg ha gjester hele tiden! Jeg liker det godt.
|
|
|
|
#23 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?Kanskje en gang i måneden. Jeg elsker å lage mat til mange, og jeg synes det er hyggelig å be familie og venner på middag. Min ene nevø kom på besøk her om dagen, og han ble betuttet og overrasket over at tante ikke hadde laget noe mat i anledning hans besøk. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?Jeg synes egentlig at vi inviterer forholdsvis ofte, men utfra dette så ser vi ganske slappe ut. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?Jeg kan vel kanskje svare selv.
|
|
|
#28 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?Vi har heller ikke familie i nærheten, men vi inviterer gjerne middagsgjester 1-2 ganger i uka. Noen ganger oftere, noen ganger sjeldnere.
|
|
|
#29 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?Tja, et par ganger i uka. Gjerne familie eller nabovenner, av og til venner som bor litt lenger unna.
|
|
|
#30 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?Jeg har alltid pleid å invitere ofte til middag, men det siste året har jeg heller hatt teselskaper, blitt litt hekta på det egentlig.
|
|
|
#31 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?Veldig sjelden egentlig. I snitt gjennom hele året vil jeg tippe det blir kanskje et par ganger i måneden om ikke mindre. (Da har jeg ikke regnet med pappa.)
|
|
|
#32 |
|
Leser
|
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?Det går veldig opp og ned. Før innviterte vi ofte til middag, men nå er det nesten aldri. Nå koser vi oss med å male i stede.
|
|
|
#33 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?
Signerer denne. Bare at jeg ikke jobber hele tiden. Jeg jobber aldri akkurat nå, faktisk.
|
|
|
#34 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?alt for sjelden. I sommerhalvåret har vi gjester en eller to ganger i uken, men vi blir sjelden invitert bort til andre. Har inntrykk av at det er mange som har nok med sitt.
|
|
|
#35 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?Sånn en-to ganger i uka i snitt, tror jeg. Stort sett ganske uformelle affærer av typen "brettspill og pizza, ta med en venn eller tre." Både hverdag og helg, men gjesteutvalget varierer ettersom. Noe mer staselige konsepter i forbindelse med jul, påske, 17. mai, bursdagen til hun som ikke har noe i mot bursdagsfeiringer og slikt.
|
|
|
#36 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?Som regel ca en gang per uke. Enten broren min med alle barna eller andre vennepar.
|
|
|
#37 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?Ca en gang pr uke, noen ganger sjeldnere noen ganger oftere. vi spiser sjelden borte, men 2 ganger pr mnd sånn ca.
|
|
|
#38 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?Annen hver måned eller sjeldnere. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?Altfor sjelden! Det er virkelig en av dei tinga eg har lyst bli flinkere til! Sånn blir det litt med kjæresteliv uten samboerskap.
|
|
|
|
#40 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor ofte har dere gjester til middag?
Det høres heilt nydelig ut! Kva lage du til da?
|
|
![]() |
|
|